Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υπόμνημα ΣΕΕΠΕΑ Αττικής σε ΠΟΣΕΕΠΕΑ ενόψει της συνάντησης με την Πολιτική Ηγεσία του Υπ. Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υπόμνημα ΣΕΕΠΕΑ Αττικής σε ΠΟΣΕΕΠΕΑ ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα της Ομοσπονδίας και ενόψει της επικείμενης με την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Υπόμνημα ΣΕΕΠΕΑ Αττικής σε ΠΟΣΕΕΠΕΑ ενόψει της συνάντησης με την Πολιτική Ηγεσία του Υπ. Παιδείας

Υπόμνημα προτάσεων προς την ΠΟΣΕΕΠΕΑ κατέθεσε ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής ανταποκρινόμενος:

  • στο αίτημά της για υποβολή προτάσεων από τους Περιφερειακούς Συλλόγους σχετικά με τα φλέγοντα ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα μέλη ΕΕΠ –ΕΒΠ,
  • ενόψει και της επικείμενης συνάντησης με την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Οι προτάσεις – θέσεις του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής έχουν να κάνουν με:

Τον καθορισμό χρονοδιαγράμματος μόνιμων διορισμών για μια ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Την δίκαιη κατανομή των 4.500 θέσεων για μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή

Την ανάγκη μείωσης του αριθμού των αναπληρωτών στην εκπαίδευση σε σχέση με τους μόνιμους και την αντιστροφή του ποσοστού.

Την δημιουργία «Παρατηρητηρίου Ειδικής Εκπαίδευσης» σε συνεργασία με το ΙΜΕΓΕ, με σκοπό την αναβάθμισή της.

Τον καθορισμό των λειτουργικών αναγκών σε ΕΕΠ-ΕΒΠ με βάση αριθμητικά κριτηρία–αναλογίας όλων των ειδικοτήτων ΕΕΠ και ΕΒΠ, με αριθμό μαθητών που υποστηρίζουν.

Το ζήτημα διεκδίκησης της κάλυψης όλων των πραγματικών κενών με οργανικές θέσεις.

Την κάλυψη όλων των αναγκών υποστήριξης μαθητών στη Γενική Εκπαίδευση από ΕΒΠ  και Σχολικό Νοσηλευτή (ΠΕ25).

Την εφαρμογή του Προγράμματος ΕΔΕΑΥ σε όλες τις σχολικές μονάδες.

Τη λειτουργία όλων των ΚΕΣΥ, ως πρότυπων και απαραίτητες υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης και την κάλυψη αυτών με όλες τις ειδικότητες που είναι αναγκαίες.

Την επιμόρφωση του ΕΕΠ – ΕΒΠ  σε συνδυασμό με την επικείμενη διαδικασία Αξιολόγησης.

Τη θεσμοθέτηση και εκλογή Συντονιστών ΕΕΠ – ΕΒΠ που θα αναλάβουν, στα πλαίσια των ΠΕΚΕΣ,  να συντονίσουν την σχετική διαδικασία με γνώση και δίκαιο τρόπο για κάθε ειδικότητα.

Την αναγκαιότητα λήψης από την Ομοσπονδία ξεκάθαρης θέσης αναφορικά με την Αξιολόγηση και σε οποιαδήποτε σχεδιαζόμενη πολιτική στοχεύει στη σύνδεση συτής με αυθαίρετα κριτήρια αποδοτικότητας και κατηγοριοποίησης εργαζομένων, που πιθανόν σχετίζονται με επισφάλεια εργασίας.

Τη δυνατότητα που πρέπει να έχει το ΕΒΠ για παιδαγωγική επιμόρφωση.

Την επίλυση του θέματος της κατάταξης του ΕΒΠ στους κλάδους ΤΕ με βάση την πρόταση του ΣΕΕΠΕΑΑ.

Την αποκατάσταση των μισθολογικών απωλειών στη διάρκεια των τελευταίων ετών (δώρα, επιδόματα άδειας και ειδικής αγωγής, αναστολή μισθολογικής εξέλιξης 2016-2017, κ.ά.).

Την αύξηση του ποσοστού των δαπανών του Προϋπολογισμού για την Παιδεία.

Κλείνοντας το Υπόμνημα ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής ευελπιστεί πως οι προτάσεις που κατέθεσε  μπορούν να

Αποτελέσουν σημαντική συνδρομή στο έργο της ΠΟΣΕΕΠΕΑ  και

Να συμβάλουν στην κωδικοποίηση των αιτημάτων, “σε μια εποχή μεγάλων ανακατατάξεων και αλλαγών, τόσο σε επίπεδο προσώπων όσο και πολιτικών”. 

Τέλος

Ο ΣΕΕΠΕΑ και οι Αιρετοί του ΠΥΣΕΕΠ Αττικής χαιρετίζουν τη βούληση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για συνεργασία, ενότητα.

Δείτε ολόκληρο το Υπόμνημα του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής

Δείτε ακόμη:

Απορριφθέντες για τα «κουτάκια»: Και ο μεγαλύτερος εγκληματίας μια φορά τιμωρείται για την ίδια πράξη

Χρονοδιάγραμμα – κατανομή διορισμών και προσλήψεις αναπληρωτών

ΠΟΣΕΕΠΕΑ προς Υπουργείο: Να δοθούν τα Οργανικά κενά των ΚΕΣΥ για διορισμούς

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση