Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υπόμνημα ΣΕΕΠΕΑ Αττικής για νομοσχέδιο “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Υπόμνημα ΣΕΕΠΕΑ Αττικής για νομοσχέδιο “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”-Ενημέρωση για τις θέσεις του κλάδου ΕΕΠ-ΕΒΠ.
Υπόμνημα ΣΕΕΠΕΑ Αττικής για νομοσχέδιο
Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής ενημερώνει για τις θέσεις του κλάδου του ΕΕΠ-ΕΒΠ με το παρακάτω Υπόμνημα, το οποίο απεστάλη στους:
  • -Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Ν. Κεραμέως
  • -Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Ζ. Μακρή
  • -Γ. Γραμματέα Π/θμιας, Δ/θμιας Εκπ/σης & ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘ, κ. Α. Κόπτση
  • -Προϊστάμενο Διεύθυνσης ΕΑΕ, κ. Ι. Ζυμβρακάκη

 

και κοινοποιήθηκε στα μέλη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων

Το Υπόμνημα
ΘΕΜΑ: ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

 Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής ως ο πρωτοβάθμιος συνδικαλιστικός φορέας ο οποίος εκπροσωπεί τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ και ΕΒΠ), μόνιμους και αναπληρωτές που στελεχώνουν τη Δημόσια Ειδική και Γενική Εκπαίδευση, καθώς και τα ΚΕΣΥ και τις ΕΔΕΑΥ της Περιφέρειας Αττικής, με αφορμή την κατάθεση στη Βουλή του εκπαιδευτικού νομοσχεδίου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», καταθέτει υπόμνημα με αναλυτική κριτική και προτάσεις επί των άρθρων, σε θέματα για τα οποία τα μέλη μας διαθέτουν πολυετή εμπειρία και βαθιά επιστημονική γνώση.

Το παρόν υπόμνημα αποσκοπεί,

έστω και την ύστατη ώρα, να αποτρέψει αδικίες και αστοχίες του υπό συζήτηση νομοσχεδίου και να επισημάνει αβελτηρίες και παραλείψεις, που εμπεριέχονται σε αυτό. Επιπροσθέτως, αποτελεί σύνθεση των προτάσεων και των σημείων κριτικής των συναδέλφων μας, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Συλλόγου στο πλαίσιο ενός δημοκρατικού διαλόγου..

Πριν, όμως, αναφερθούμε αναλυτικά στις επισημάνσεις μας,

επιθυμούμε να διαμαρτυρηθούμε εντόνως για την απαράδεκτη τακτική του Υπουργείου να νομοθετεί εν μέσω θέρους και να αποφασίζει για σοβαρά ζητήματα της Παιδείας χωρίς δημόσιο διάλογο με τους ίδιους τους λειτουργούς της Παιδείας, αλλά και χωρίς να αφουγκραστεί τις δυσκολίες και τις αγωνίες του εκπαιδευτικού κόσμου.

Επιπλέον, καταγγέλλουμε τη μη συμπερίληψη της ΠΟΣΕΕΠΕΑ,

του δευτεροβάθμιου συνδικαλιστικού μας οργάνου, που εκπροσωπεί πανελλαδικά το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, στην ακρόαση των φορέων κατά τη συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Επισημαίνουμε, ότι η άσκηση εκπαιδευτικής πολιτικής δεν δύναται να πραγματοποιείται με αποκλεισμούς και διακρίσεις.

Τέλος, ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής

καταγγέλλει την προχειρότητα και την αποσπασματικότητα του νομοσχεδίου, το οποίο προσεγγίζει με επιφανειακό και οπισθοδρομικό πνεύμα, μείζονα ζητήματα της παιδαγωγικής επιστήμης και της εκπαιδευτικής πολιτικής και δεν ανταποκρίνεται στο όραμα για το σύγχρονο σχολείο του 21ου αιώνα!

Συγκεκριμένα, επισημαίνουμε τα εξής:
Δείτε σε μορφή pdf το Υπόμνημα ΣΕΕΠΕΑ Αττικής για νομοσχέδιο “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”

Δείτε σχετικά

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Υπόμνημα για νομοσχέδιο: Εντονη διαμαρτυρία για τη μη συμπερίληψη της Ομοσπονδίας στην Ακρόαση Φορέων

Δείτε επίσης

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”
Κεραμέως στη Βουλή: 7 στους 10 κρίνουν θετικά την αξιολόγηση και την ΕΒΕ στα Πανεπιστήμια
Κεραμέως για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Η επιλογή των εισακτέων έγινε από τα Πανεπιστήμια, όχι από το Υπουργείο
Κεφαλίδου-Δήλωση για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ: Σωστό μέτρο αλλά ανεπαρκώς και βιαστικά εφαρμοσμένο

Δείτε ακόμη

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Μη μισθολογική εξέλιξη και παρακράτηση μισθού για τους αρνητές
Διδακτική η προϋπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΣΥ-ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ-ΚΕΠΕΑ-ΚΕΑ-ΚΠΕ: Διάταξη στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Πέτσας για υποχρεωτικούς εμβολιασμούς εκπαιδευτικών: Οποιοσδήποτε σχετίζεται με την παραγωγική διαδικασία έθεσε το ζήτημα αυτό
 Οριστικοί Πίνακες 2ΓΕ/2019 Προκήρυξης ΑΣΕΠ: Κλάδων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Βασίλης Βούγιας

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση