Υποψήφιοι ΕΠΑΛ με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εγκύκλιος με τη διαδικασία Πανελλαδικών 2020 – Βασικές πτυχές της προφορικής εξέτασης των εξεταζόμενων.
Υποψήφιοι ΕΠΑΛ με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Δείτε την Εγκύκλιο
Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑΛ έτους 2020.
Για την εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αναφέρονται στο Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199Α ́), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α ́) και με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Ά),
εφαρμόζονται οι διατάξεις της με αρ. πρωτ. Φ.151/24463/β6/2009 (ΦΕΚ 422 Β’) Κ.Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, οι διατάξεις των με αριθμ.Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β ́), Φ.151/2996/Β6/13-1-2010 (ΦΕΚ 55 Β’), και Φ.153/79899/Α5/21-05-2019 Υπουργικών Αποφάσεων όπως και την με αριθμ. Φ.251/ 60473 /Α5/21-5-2020 «Τρόπος διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων 2020, γραπτών ή προφορικών» ΚΥΑ.
Βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης
Με την παρούσα εγκύκλιο θεωρούμε σκόπιμο να περιγράψουμε με σύντομο τρόπο τις βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης των εξεταζόμενων υποψηφίων και να επισημάνουμε ορισμένα σημεία της, προκειμένου να ενισχυθεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης.
Οι προαναφερόμενες διατάξεις που προβλέπουν τον τρόπο και τη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν εφαρμογή για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ όσον αφορά στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και στα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
Παρακαλούμε τους Διευθυντές των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μεριμνήσουν με δική τους ευθύνη ώστε να δοθεί αντίγραφο της παρούσας εγκυκλίου σε όλους τους Προέδρους των επιτροπών εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες προκειμένου να ενημερώσουν με ευθύνη τους όλα τα μέλη των επιτροπών αυτών για την πιστή εφαρμογή της.
Διευκρίνιση
Για την αποφυγή οποιασδήποτε σύγχυσης διευκρινίζεται ότι η αναφερόμενη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αφορά μόνο στον τρόπο πανελλαδικής εξέτασης των υποψηφίων των ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και στην εξέταση των παραπάνω υποψηφίων στα ειδικά μαθήματα και δεν συνδέεται με κανένα τρόπο με τις διατάξεις που αφορούν στην εισαγωγή των υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση,για τους οποίους ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 35 του Ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156Α ́).
Δείτε αναλυτικά την Εγκύκλιο για τις Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑΛ έτους 2020
Δείτε επίσης
Εγκύκλιοι Πανελλαδικών 2020: Ρυθμίζονται θέματα εξετάσεων ΓΕΛ με νέο και παλαιό σύστημα και ΕΠΑΛ
Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2020: ΓΕΛ (νέο και παλαιό σύστημα) και ΕΠΑΛ
Εξέταση ειδικών μαθημάτων στις Πανελλαδικές: Ερώτηση στη Βουλή
ΦΕΚ αριθμού εισακτέων ΑΕΙ 2020-21: Στις Σχολές, στα Τμήματα και στις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις
Εξετάσεις Αστυνομικών Σχολών: Ενημέρωση προθεσμίας υποβολής δικαιολογητικών
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/upopshfioi-epal-me-anaphria-kai-eidikes-ekpaideftikes-anagkes-egkyklios-diadikasias-panelladikwn-2020/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.