Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υποστηρικτικές Δομές | Υπ. Παιδείας: Διαφωνούμε και θα επαναφέρουμε Σχολικούς Συμβούλους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υποστηρικτικές Δομές | Υπ. Παιδείας: Διαφωνούμε μ αυτό το σύστημα, θα επαναφέρουμε τους Σχολικούς Συμβούλους – Συνέντευξη στον ΑΝΤ1.

Υποστηρικτικές Δομές | Υπ. Παιδείας: Διαφωνούμε και θα επαναφέρουμε Σχολικούς

“Οι Υποστηρικτικές Δομές , είναι μακριά από τις σχολικές μονάδες και τους εκπαιδευτικούς. Διαφωνούμε με το σύστημα αυτό.

Θέλουμε Υποστηρικτικές Δομές πιο κοντά στη σχολική μονάδα και τον εκπαιδευτικό.

Θα επαναφέρουμε τους Σχολικούς Συμβούλους”.

Τα παραπάνω ανέφερε μεταξύ άλλων η Υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως στην εκπομπή του ΑΝΤΕΝΝΑ “Καλοκαίρι Μαζί”.

Εκτός από το θέμα των Υποστηρικτικών Δομών και των Σχολικών Συμβούλων, η Υπουργός αναφέρθηκε στους Μόνιμους Διορισμούς, στην Αξιολόγηση, στο κουδούνι, στο Ασυλο, στη Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Εκπαίδευση, στο Μπούλινγκ, στις Μετεγγραφές κ.α.

Αναλυτικά η Υπουργός Παιδείας ανέφερε για:

Το “κουδούνι”

Η Παιδεία έχει πολλά προβλήματα. Δεν είναι προτεραιότητα το κουδούνι. Δεν ψηφίστηκε κάτι σ αυτή την κατεύθυνση. Τα πράγματα μένουν ως έχουν. Δηλαδή το κουδούνι 8 και 15.

Το Πανεπιστημιακό Ασυλο

Αν δεν προχωρούσαμε στην κατάργηση του Ασύλου θα είχαμε την κοινωνία απέναντί μας.

Θα ισχύει στο Πανεπιστήμιο ότι ισχύει σε κάθε δημόσιο χώρο της χώρας.

Τα Λατινικά και την Κοινωνιολογία

Το σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων θα μείνει. Θα γίνουν βελτιωτικές κινήσεις π.χ. στην ύλη. Θα μείνει η Κοινωνιολογία ως μάθημα εξέτασης.

Τις Μετεγγραφές

Θα το δούμε το θέμα αναλυτικά.

Την Ειδική Αγωγή και τους 4.500 διορισμούς

Υψιστη προτεραιότητα της Κυβέρνησης.

Κάνουμε ότι μπορούμε για να επισπευσθεί η διαδικασία για τους μόνιμους διορισμούς, γι αυτό συναντηθήκαμε με τον Πρόεδρο και στελέχη του  ΑΣΕΠ, εχθές Δευτέρα 15/07/2019.

Εχουμε δρόμο μπροστά μας. Θα εξαρτηθούν πολλά από τις ενστάσεις και άλλα.

Την Προκήρυξη για διορισμούς στην Ειδική Αγωγή

Η Προκήρυξη έχει πολλά ζητήματα και προβλήματα. Εμείς δεν συμφωνούσαμε με κάποιους όρους της Προκήρυξης. Αυτή τη στιγμή και από τη στιγμή που προχώρησε η διαδικασία, η Προκήρυξη δεν αλλάζει.

Το μέλημα μας είναι να ολοκληρωθεί το συντομότερο και σας διαβεβαιώ πως δεν είναι εύκολο.

Τους διορισμούς στη Γενική Αγωγή

Δεν ε΄χουν προϋπολογισθεί στον κρατικό προϋπολογισμό. Υπάρχουν ανάγκες και στην Γενική Εκπαίδευση. Αυτές θα καταγράψουμε και προτεραιότητά μας είναι οι προσλήψεις στην Παιδεία, στην Υγεία και Ασφάλεια.

Τη Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Εκπαίδευση

Μας βρίσκει σύμφωνους αυτό που έχει ψηφισθεί, αλλά υπάρχει θέμα υποδομών. Πάντως θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι για να εφαρμοσθεί αυτό το μέτρο.

Τη Νομική Πάτρας

Δεν είναι θέμα Πάτρας. Πρέπει να κάνουμε ένα συνολικό σχεδιασμό με βάση τις πραγματικές ανάγκες αγοράς εργασίας της χώρας.

To Μπούλινγκ

Μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα π.χ. να επανδρωθούν τα σχολεία με Ψυχολόγους κ.α.

Την Αξιολόγηση

Θα έχει διττή στόχευση η Αξιολόγηση.

Πρώτον η επιβράβευση των αρίστων και δεύτερον δια της Επιμόρφωσης κίνητρα για βελτίωση  σε όσους δεν αποδίδουν.

Η επιμόρφωση είναι πολύ σημαντικό κλειδί και η πολιτεία δεν έκανε ότι έπρεπε για τους εκπαιδευτικούς μας.

Θα θέσουμε τα θέματα σε Δημόσιο διάλογο με όλους τους Φορείς.

Τις Υποστηρικτικές Δομές και τους Σχολικούς Συμβούλους

Οι Υποστηρικτικές Δομές , είναι μακριά από τις σχολικές μονάδες και τους εκπαιδευτικούς. Διαφωνούμε με το σύστημα αυτό. Θέλουμε Υποστηρικτικές Δομές πιο κοντά στη σχολική μονάδα και τον εκπαιδευτικό.

Θα επαναφέρουμε τους Σχολικούς Συμβούλους.

Δείτε το video

Δείτε ακόμη:

Κεραμέως στον ΑΝΤ1: Μέλημα μας η ολοκλήρωση της Προκήρυξης ΕΑΕ, σας διαβεβαιώ πως δεν είναι εύκολο

4.500 Μόνιμοι διορισμοί: Τα καλά και τα κακά νέα

ΑΣΕΠ και ΔΟΕ συνάντησε η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας | Τι ειπώθηκε

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση