Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υπουργείο για ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: Οι μάσκες, καίτοι εν μέσω πανδημίας, έπεσαν

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υπουργείο για ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: Με πρόσχημα την προστασία των προσωπικών δεδομένων, αγνοούν  το δικαίωμα των μαθητών στην ίση πρόσβαση στην εκπαίδευση.

Υπουργείο για ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ

Δελτίο Τύπου εξέδωσε το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με αφορμή την Ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ για τη νέα ρύθμιση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Το Υπουργείο θεωρεί πως η αντιπρόταση του ΣΥΡΙΖΑ είναι να μείνουν οι μαθητές εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας αφού

“με πρόσχημα την προστασία των προσωπικών δεδομένων, για την οποία όμως έχουν ληφθεί όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα, ή την αόριστη προάσπιση δικαιωμάτων έναντι ανύπαρκτων εχθρών, αγνοούν ουσιαστικά το δικαίωμα των μαθητών στην ίση πρόσβαση στην εκπαίδευση, προκρίνοντας την απομόνωση και τον αποκλεισμό”.

Δείτε αναλυτικά το Δελτίο Τύπου

Η «παγκόσμια πρωτοτυπία» της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που επικαλείται ο εσωστρεφής και περιχαρακωμένος ΣΥΡΙΖΑ, εφαρμόζεται διεθνώς εδώ και χρόνια, κορυφώθηκε, δε, την εποχή του κορωνοϊού, ως πρακτική και αποτελεσματική λύση, ώστε να μη μείνει κανείς μαθητής εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ως εξαιρετική διάταξη θεσπίστηκε και εφαρμόστηκε και στη χώρα μας, ώστε να μετριαστούν οι δυσμενείς επιπτώσεις σε αντίστοιχες περιπτώσεις υγειονομικής κρίσης ή άλλης έκτακτης ανάγκης.

Χωρίς την «επάρατη» τεχνολογία, κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές θα έμεναν μήνες αποκομμένοι από κάθε μαθησιακή διαδικασία, κάτι που ενδεχομένως δεν απασχολεί το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, γιατί σταθερά προκρίνει την ήσσονα προσπάθεια και αντιμάχεται την καινοτομία.

Στην ίδια δε λογική υποτίμησης όλων των συντελεστών της εκπαιδευτικής διαδικασίας, θεωρεί δεδομένο ότι ο εκπαιδευτικός αδυνατεί να διδάσκει σε φυσική τάξη με παράλληλη μετάδοση ήχου/εικόνας, παρά τις τεχνολογικές δυνατότητες και τα οργανωτικά μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση της ιδιαίτερης συγκυρίας που βιώνουμε.

Το χειρότερο όμως είναι ότι ακόμη και σήμερα, σε ένα κρεσέντο καπηλείας, η ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει να μιλά για «βεβιασμένο και αχρείαστο άνοιγμα των σχολείων».

Τους υπενθυμίζουμε ότι η σταδιακή επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών δομών είναι αποτέλεσμα συστάσεων των ειδικών, των ίδιων ειδικών που είμαστε τυχεροί να συμβουλευόμαστε καθ’ όλη τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης και οι οποίοι συνέδραμαν αποφασιστικά στην ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων της πανδημίας της στον πληθυσμό.

Παραγνωρίζοντας, δε, τις ψυχολογικές, κοινωνικές, παιδαγωγικές και άλλες επιπτώσεις της αποχής από τα σχολεία στους μαθητές, ο ΣΥΡΙΖΑ έκρινε αυθαίρετα και ανεύθυνα ως αχρείαστη την επιστροφή τους στο φυσικό τους χώρο, που είναι το σχολείο.

Η ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κατέστησε σαφές, για άλλη μία φορά, ότι πλειοδοτεί σε λαϊκισμό, επιδεικνύοντας μάλιστα τιμωρητική διάθεση απέναντι στα παιδιά που μένουν σπίτι για να προστατεύσουν την υγεία τη δική τους, των οικογενειών τους και του κοινωνικού συνόλου.

Η αντιπρόταση του ΣΥΡΙΖΑ;

Να μείνουν αυτοί οι μαθητές εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Με πρόσχημα την προστασία των προσωπικών δεδομένων, για την οποία όμως έχουν ληφθεί όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα, ή την αόριστη προάσπιση δικαιωμάτων έναντι ανύπαρκτων εχθρών, αγνοούν ουσιαστικά το δικαίωμα των μαθητών στην ίση πρόσβαση στην εκπαίδευση, προκρίνοντας την απομόνωση και τον αποκλεισμό.

Οι μάσκες, καίτοι εν μέσω πανδημίας, έπεσαν.

Δείτε

Η Απάντηση ΕΠΕΚΕ ΣΥΡΙΖΑ στο Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ για τις κάμερες: Δεν πρόκειται για “καινοτομία”, αλλά για ένα βαθιά αντιπαιδαγωγικό μέτρο

 Δείτε σχετικά

Τροπολογία για εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε πραγματικό χρόνο ταυτόχρονα με τη φυσική τάξη και άδεια ειδικού σκοπού
Απόσυρση τροπολογίας “μπιγκ μπραδερ στην τάξη” ζητούν οι Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης και Μερόπη Τζούφη

Δείτε επίσης

Διαχείριση ύποπτου κρούσματος κορονοϊού στην εκπαιδευτική μονάδα | Οδηγίες 
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση