“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υποβολή άρθρων: Πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς, από το Περιοδικό Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων του ΙΕΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υποβολή άρθρων: Πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς, από το Περιοδικό Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Υποβολή άρθρων: Πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς, από το Περιοδικό Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων του ΙΕΠ

Το περιοδικό Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, του ΙΕΠ, καλεί τους εκπαιδευτικούς να υποβάλλουν εργασίες για το 3ο τεύχος του περιοδικού, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2020.

Τι είναι η Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων

Η Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, είναι ένα περιοδικό που διέγραψε επιτυχή πορεία δεκατριών ετών, από το 1999 έως το 2011 και επανακυκλοφορεί από το ΙΕΠ σε ψηφιακή μορφή, οκτώ χρόνια μετά την αναστολή της κυκλοφορίας του.

Σκοπός του περιοδικού

  • Ενα βήμα για διάλογο και δημιουργική ανταλλαγή απόψεων και ιδεών.
  • Η ανάδειξη των αλλαγών που είναι απαραίτητες για ένα σχολείο σύγχρονο, ανοικτό, ισότιμο και δημοκρατικό.

Που απευθύνεται

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και στελέχη όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης.

Υλη του περιοδικού

  •  Φιλοξενεί πρωτότυπες εργασίες, με έμφαση σε θέματα που συνδέονται άμεσα με τη διδακτική πράξη και την παιδαγωγική διαδικασία.
  • Φιλοξενεί εισηγήσεις από τις δράσεις του ΙΕΠ

Πληροφορίες

Οσοι/ες ενδιαφέρονται μπορούν να απευθύνονται στη Γραμματεία της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού – τηλ: 210 6014206.

Ο Κανονισμός έκδοσης του Περιοδικού

______________________________________

Η Πρόσκληση

Το περιοδικό Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων σας καλεί να υποβάλετε τις εργασίες σας για το 3ο τεύχος του περιοδικού, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2020.

Το περιοδικό είναι ανοικτής πρόσβασης, με σύστημα διπλής τυφλής κρίσης και φιλοξενεί ποιοτικές συνθετικές εργασίες, μελέτες και παρουσίαση ερευνών εκπαιδευτικού περιεχομένου, στα Ελληνικά. Ιδιαίτερο εκδοτικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα άρθρα που αφορούν παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές που άπτονται σύγχρονων προσεγγίσεων.

Οι εργασίες θα πρέπει να μην έχουν υποβληθεί για δημοσίευση σε άλλο περιοδικό, έντυπο ή ηλεκτρονικό.
Μετά την ολοκλήρωση της κρίσης, οι εργασίες που θα λάβουν την έγκριση της Συντακτικής Επιτροπής θα δημοσιεύονται κατά σειρά προτεραιότητας, ανάλογα με τη ημερομηνία υποβολής τους.

Τα κείμενά σας μπορείτε να τα υποβάλετε μέχρι 31 Οκτωβρίου 2019, ακολουθώντας τις Οδηγίες για τους/ τις Συγγραφείς.

Η Συντακτική Επιτροπή του Περιοδικού

Δείτε αναλυτικά εδώ

Δείτε ακόμη:

Περιοδικό Μέντορας: Πρόσκληση Υποβολής Aρθρων προς Δημοσίευση

Επιταγές αγοράς Βιβλίων και Θεάματος για εργαζόμενους και ανέργους

Εθνικό Κέντρο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών: Συγκροτήθηκε εννεαμελές Συμβούλιο από τον Υπουργό Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

2 Σχόλια

  1. Σαμακλη Ελενη σε

    Με την εναρξη της σχολικης χρονιας, ευελπιστουμε στην αναβαθμιση των τμηματων Ενταξης στα γενικα σχολεια. Ενα τμημα που θα λειτουργει και ως τμημα συμβουλευτικης με γνωμη και γνωση, στα θεματα της ειδικης εκπαιδευσης για εκπαιδευτικους γενικης αγωγης και γονεις. Δημιουργια κριτηριων αξιολογησης για τις μαθησιακες δυσκολιες οχι γενικοτητες, ολα με σαφηνεια. Υπαρξη αρχειου μαθησιακων δυσκολιων, διαφοροποιημενη διδασκαλια στα τμηματα ενταξης. Επιμορφωση συνεχης και προσβαση σε κριτηρια αξιολογησης, οπως το λογομετρο. Ενδοσχολικα να ενδυναμωθει η σχολικη μοναδα. Επιμορφωση σε θεματα θετικης ψυχολογιας. Αναπλαισιωση λοιπον και αναστοχασμος.

Γράψτε μία απάντηση