Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υποχρεωτικότητα εμβολιασμού εκπαιδευτικών: Για ποιο λόγο θα εξαντληθεί πρώτα η πειθώ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υποχρεωτικότητα εμβολιασμού εκπαιδευτικών: Για ποιο λόγο θα εξαντληθεί πρώτα η πειθώ και μετά θα επανεξετασθεί η επέκταση της και σ αυτή την κατηγορία εργαζομένων.

Υποχρεωτικότητα εμβολιασμού εκπαιδευτικών

Στο θέμα της υποχρεωτικότητας των εμβολιασμών των εκπαιδευτικών αναφέρεται δημοσίευμα στην εφημερίδα “Πρώτο Θέμα”.

Στο δημοσίευμα αναφέρεται πως

εφόσον επιβεβαιωθούν τα πιο ακραία σενάρια, τότε και μόνον τότε είναι πιθανό να επανεξετασθεί η επέκταση της υποχρεωτικότητας στους εκπαιδευτικούς.

Κρίθηκε δε ότι σε αυτή τη φάση πρέπει να εξαντληθεί η πειθώ για τους εκπαιδευτικούς.

Κι αυτό γιατί, όπως αναφέρουν πηγές από το Υπουργείο Παιδείας,

όταν θα προσληφθούν αναπληρωτές για να καλύψουν θέσεις μη εμβολιασμένων εκπαιδευτικών θα υπάρξει θέμα από την επιστροφή όσων εκπαιδευτικών εμβολιασθούν και πρέπει να αποφασιστεί τι θα γίνει με τους αναπληρωτές που θα έχουν προσληφθεί στις θέσεις τους.

___________

Αναλυτικά το δημοσίευμα

“Μετά τον Δεκαπενταύγουστο θα επικαιροποιηθεί και το κυβερνητικό πλάνο για τoυς υποχρεωτικούς εμβολιασμούς, καθώς τα τελευταία 24ωρα έχει αυξηθεί η ροή προς τα εμβολιαστικά κέντρα. 

Αφενός οι διαρκείς εκκλήσεις της κυβέρνησης με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να αναλαμβάνει και προσωπικά την εκπομπή του μηνύματος (εστιάζοντας, όχι τυχαία, στους εκπαιδευτικούς) και αφετέρου τα κίνητρα προς γιατρούς και φαρμακοποιούς που εξήγγειλε ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας, είναι δυο παράμετροι που αναμένεται να αποδώσουν καρπούς.

Πηγές κοντά στο Υπουργείο Παιδείας επιβεβαιώνουν τον προβληματισμό που επικρατεί για την κατάσταση που μπορεί να διαμορφωθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου, όταν αναμένεται η επιστροφή στη διά ζώσης εκπαίδευση.

Η εμβολιαστική κάλυψη των εκπαιδευτικών είναι μεν σε καλύτερα επίπεδα από τον μέσο όρο στον γενικό πληθυσμό, αφού φτάνει στο 72%, πλην, όμως για την κάλυψη των ενδεχόμενων κενών που θα δημιουργηθούν αν όλοι αυτοί επιμείνουν να μην εμβολιαστούν και χρειαστεί να προσληφθούν άλλοι στις θέσεις τους, τότε οι αναπληρωτές θα πρέπει να πλησιάσουν τις 40 χιλιάδες.

Σε μια τέτοια περίπτωση θα δημιουργούνταν μεγάλα προβλήματα στον προγραμματισμό της εκπαιδευτικής λειτουργίας αφού προκαλεί επιπρόσθετη αβεβαιότητα ότι όποιος εμβολιάζεται επιστρέφει στη θέση του και πρέπει να αποφασιστεί τι θα γίνει με τον αναπληρωτή του.

Υπό αυτές τις συνθήκες  που θεωρούνται εντελώς διαφορετικές από εκείνες που ισχύουν π.χ για το προσωπικό στις μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων, στις οποίες ένας ανεμβολίαστος μπορεί να σκοτώσει ακόμη και εμβολιασμένους τροφίμους, κρίθηκε ότι σε αυτή τη φάση πρέπει να εξαντληθεί η πειθώ για τους εκπαιδευτικούς.

Και μόνο εφόσον επιβεβαιωθούν τα πιο ακραία σενάρια, τότε είναι πιθανό να επανεξετασθεί η επέκταση της υποχρεωτικότητας”.

___________

Η εικόνα της εμβολιαστικής κάλυψης των εκπαιδευτικών
Δημόσιος Τομέας Πλήθος Εμβολιασθέντες

Με

τουλάχιστον

Μια δόση

Συμμετοχή
Σύνολο 148.348 106.214 72%
Πρωτοβάθμια   84.941   59.174 70%
Δευτεροβάθμια   63.438   47.043 74%

 

Ιδιωτικός

Τομέας

Πλήθος Εμβολιασθέντες

Με

τουλάχιστον

Μια δόση

Συμμετοχή
Σύνολο 8.688 6.953 80%
Πρωτοβάθμια 4.701 3.467 74%
Δευτεροβάθμια 3.987 3.486 87%

Δείτε επίσης

Παπαευαγγέλου-μαθητές: Συζήτηση για πρωτόκολλα στα σχολεία και self test τις επόμενες εβδομάδες
Υποχρεωτικός εμβολιασμός-Τροπολογία: Αναστολή εργασίας σε ανεμβολίαστους-3μηνες συμβάσεις για αναπλήρωση μη εμβολιασμένων
Εμβόλια: Γονείς ενδιαφέρονται για το “τείχος ανοσίας” των εκπαιδευτικών
Πέτσας για υποχρεωτικούς εμβολιασμούς εκπαιδευτικών: Οποιοσδήποτε σχετίζεται με την παραγωγική διαδικασία έθεσε το ζήτημα αυτό
Κεραμέως για υποχρεωτικό εμβολιασμό στα ΑΕΙ: Ολα συζητούνται-Απόλυτη προτεραιότητα η δια ζώσης εκπαίδευση

Δείτε ακόμη

Γώγος: Δεν μπορεί να λειτουργήσει το εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς εμβολιασμένους
Κεραμέως για λειτουργία εκπαιδευτικών δομών από Σεπτέμβριο και για υποχρεωτικότητα εμβολιασμού εκπαιδευτικών
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση