Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βαθμολογική κατάταξη και προαγωγή των εκπαιδευτικών που μονιμοποιούνται | Εγκύκλιος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βαθμολογική κατάταξη και προαγωγή των εκπαιδευτικών που μονιμοποιούνται – Εγκύκλιος με παράθεση νομοθετικού πλαισίου από το Υπουργείο Παιδείας.

Βαθμολογική κατάταξη και προαγωγή

Για τη διαδικασία βαθμολογικής προαγωγής εκπαιδευτικών μετά τη μονιμοποίησή τους το ΥΠΑΙΘΑ, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα Δ/νσης Εκπ/σης αναφέρει στο υπ. αριθ. πρωτ. 123828/Ε3/21-10-2024 έγγραφο τα ακόλουθα:

Α. Για τη βαθμολογική κατάταξη και προαγωγή των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης ισχύουν, κατ’ αρχήν, οι ειδικές διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 12 (Εκπαιδευτικό προσωπικό νηπιαγωγείων), της παρ. 1 του άρθρου 13 (Εκπαιδευτικό προσωπικό δημοτικών σχολείων), της παρ. 2 του άρθρου 14 (Εκπαιδευτικό προσωπικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), και της περ. Α. Προαγωγές του άρθρου 16 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167), σε συνδυασμό με τις (γενικές) διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 47 του ν. 3528/2007 (Α΄ 26), που ορίζουν ότι «2. Η εισαγωγική εκπαίδευση είναι υποχρεωτική, τόσο για την υπηρεσία όσο και για τον υπάλληλο. Γίνεται κατά την πρώτη διετία από το διορισμό του υπαλλήλου … Δεν γίνεται προαγωγή υπαλλήλου στον επόμενο του εισαγωγικού βαθμό εάν δεν έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την εισαγωγική εκπαίδευση. Ευθύς ως ο υπάλληλος ολοκληρώσει την εισαγωγική εκπαίδευση, η προαγωγή διενεργείται αναδρομικώς με όλες τις συνέπειες.».

Β. Για τη βαθμολογική κατάταξη και προαγωγή των εκπαιδευτικών ισχύουν οι υπ’ αριθ. 107693/Ε2/01-07-2016 (Β) Βαθμολογική κατάταξη εκπαιδευτικών) (ΑΔΑ: Σελίδα 2 από 2 ΩΣΕ64653ΠΣ-8ΩΖ) 1 , 83451/Ε2/24-05-2016 (ΑΔΑ: Ω6Σ14653ΠΣ-Υ17) και 98235/Ε3/14-6-2018 (ΑΔΑ: 6Φ4Ζ4653ΠΣ-ΘΛΚ) σχετικές εγκύκλιοι, καθώς και οι αριθ. 10564/Δ2/11-2-2011, 89867/Δ2/5-8-20102 και 122102/Δ2/16-11-2006 παλιότερες εγκύκλιοι.

Γ. Οι εκπαιδευτικοί που πληρούν τις προϋποθέσεις για προαγωγή, δηλαδή έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την εισαγωγική εκπαίδευση και έχουν μονιμοποιηθεί σύμφωνα με όσα ορίζονται στην αριθ. 43974/Ε3/25-4-2024 (ΑΔΑ: 9ΛΣΟ46ΝΚΠΔ-ΚΟ6) εγκύκλιο της υπηρεσίας μας, προάγονται στον επόμενο του εισαγωγικού βαθμό ή/και στον καταληκτικό βαθμό «από την ημέρα που συμπληρώνει ο εκπαιδευτικός το χρόνο υπηρεσίας που απαιτείται για να προαχθεί στον επόμενο βαθμό» (ν. 1566/85, άρθρο 16, περ. Α, παρ. 4). Η προαγωγή από βαθμό σε βαθμό ή/και στον καταληκτικό βαθμό μπορεί να αποτυπωθεί σε μία διαπιστωτική πράξη, στην οποία θα αναγράφονται αναλυτικά α) η προϋπηρεσία που προσμετρήθηκε για την προαγωγή, β) η τυχόν μείωση του χρόνου προαγωγής λόγω συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών (μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό) και γ) η ημερομηνία κατά την οποία ο/η εκπαιδευτικός προήχθη από το βαθμό Γ΄ στον Β΄ και από το βαθμό Β΄ στον Α΄.

Δ. Υπενθυμίζεται ότι η προϋπηρεσία εκτός δημοσίου τομέα που αναγνωρίζεται με τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 4452/2017 (Α΄ 17) δεν συνιστά πραγματική δημόσια υπηρεσία, δεν προσμετράται ως χρόνος για προαγωγή και συνυπολογίζεται μόνο ως πλεονάζων χρόνος στο βαθμό που εντάσσεται ή κατέχει ο εκπαιδευτικός (σχετικές οι αριθ. 35527/Ε2/3-3-2017 (ΑΔΑ: ΩΩΓΩ4653ΠΣΨ13), 92665/Ε2/2-6-2017 (ΑΔΑ: 678Θ4653ΠΣ-ΕΕ7) εγκύκλιοι).

Δείτε αναλυτικά σε μορφή pdf το έγγραφο ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Αδεια παρακολούθησης επιμορφωτικού Προγράμματος: Το κανονιστικό πλαίσιο παραθέτει το Υπουργείο Παιδείας

Αδειες εκπαιδευτικών: Ποιες υπολογίζονται για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης 

Αδεια ανατροφής νεοδιοριζόμενου και άδεια άνευ αποδοχών για ανατροφή τέκνου | Τι ισχύει 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply