Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βήματα αποτροπής ατομικής αξιολόγησης-Η δήλωση συμμετοχής στην απεργία/αποχή-Γνωμοδότηση νομικής κάλυψης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βήματα αποτροπής ατομικής αξιολόγησης-Η δήλωση συμμετοχής και η Γνωμοδότηση της Νομικής Συμβούλου της ΔΟΕ για τη νομική κάλυψη όσων συμμετέχουν στην απεργία αποχή.

Βήματα αποτροπής ατομικής αξιολόγησης

Το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε κοινοποίησε τα βήματα αποτροπής της ατομικής αξιολόγησης σύμφωνα με τις αγωνιστικές αποφάσεις της ΔΟΕ, καθώς και τη δήλωση συμμετοχής που υπογράφουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία για συμμετοχή στην απεργία αποχή και τη Γνωμοδότηση της Νομικής Συμβούλου της ΔΟΕ (κας Μ. Τσίπρα) για τη νομική κάλυψη όσων συμμετέχουν στην απεργία αποχή.

Αναλυτικά

Βήματα αποτροπής της ατομικής αξιολόγησης σύμφωνα με τις αγωνιστικές αποφάσεις της ΔΟΕ

Από τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου είναι σε ισχύ (νομικά) η απεργία-αποχή της ΔΟΕ για όλες τις διαδικασίες εξωδιδακτικού έργου που αφορούν την ατομική αξιολόγηση καθώς και οι 3ωρες στάσεις εργασίας που αξιοποιούνται εντός του διδακτικού ωραρίου.

Οι στάσεις εργασίας αφορούν όλους τους συναδέλφους είναι σε ισχύ όλο τον μήνα Φεβρουάριο και αξιοποιούνται για τη χρονική διάρκεια που αφορούν, την ώρα που έρχεται ο σχολικός σύμβουλος για αξιολόγηση στην τάξη μας.

Ποια βήματα ακολουθούμε και τι καλύπτει το καθένα:

1. Από Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου στα σχολεία μας υπογράφουμε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία – αποχή (είτε είμαστε σε όσους καλούνται για αξιολόγηση σε αυτή τη φάση είτε όχι) και την πρωτοκολλούμε στα εισερχόμενα του σχολείου (το έγγραφο μένει στο σχολείο και συμπληρώνεται από τους υπόλοιπους συναδέλφους που εργάζονται διαφορετικές μέρες και ώρες).

2. Η συμμετοχή μας στην απεργία – αποχή μας καλύπτει ώστε: α) Να μην ανεβάσουμε κανένα έγγραφο και να μη συμπληρώσουμε τον ηλεκτρονικό μας φάκελο, β) Να μη συμμετέχουμε στην πρόσκληση του συμβούλου για τη σύναψη του σχεδίου για την ατομική μας αξιολόγηση και γ) για οποιοδήποτε άλλο έργο που αφορά την ατομική μας αξιολόγηση και κληθούμε από τη διοίκηση της εκπαίδευσης εκτός διδακτικού ωραρίου.

3. Από Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου και μέχρι 28 Φεβρουαρίου η ΔΟΕ έχει κηρύξει 3ωρες στάσεις εργασίας (1ου & 2ου κύκλου του πρωινού προγράμματος και θα συμπληρωθεί για το ολοήμερο τμήμα), ώστε εάν ο σχολικός σύμβουλος επιχειρήσει να έρθει στην τάξη μας, στο προγραμματισμένο ραντεβού (δεν προβλέπεται να παρουσιαστεί χωρίς ενημέρωση στην τάξη), αξιοποιούμε τις στάσεις εργασίας (τις δηλώνουμε εκείνη την ημέρα στον διευθυντή του σχολείου) και καλυπτόμαστε να μην προχωρήσουμε σε διδασκαλία εκείνη την ώρα.

4. Η απεργία – αποχή καθώς και οι στάσεις εργασίας είναι καθόλα νόμιμες και όσοι συμμετέχουμε καλυπτόμαστε συνδικαλιστικά και νομικά από διοικητικές συνέπειες. Υπάρχει και σχετική γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της ΔΟΕ.

5. Τα ΕΕΠ και ΕΒΠ καλύπτονται από τις αποφάσεις της Ομοσπονδίας τους την ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

6. Τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου έχει προκηρυχθεί 3ωρη στάση εργασίας και παράσταση διαμαρτυρίας 14:00 ώρα στο ΥΠΑΙΘ παρουσία και των προέδρων των Σ.Ε.Π.Ε. όλης της χώρας.

7. Την Τρίτη 14 Φεβρουαρίου το απόγευμα στις 18:30 μμ θα πραγματοποιηθεί τηλεδιάσκεψη του ΔΣ της ΔΟΕ με όλους τους νεοδιόριστους των 4 περιοχών που ξεκινά η διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης.

8. Την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί 24ωρη πανεκπαιδευτική απεργία ενάντια στα σχέδια της Κυβέρνησης της ΝΔ.

9. Παράλληλα θα ζητηθούν συναντήσεις από τα κόμματα της βουλής για να πάρουν θέση.

10. Από Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου θα γίνει εκτίμηση της κατάστασης, νέες Γενικές Συνελεύσεις στους τοπικούς συλλόγους και αμέσως μετά εκ νέου ολομέλεια προέδρων.

ΥΓ. Η απεργία – αποχή καθώς και οι 3ωρες στάσεις εργασίας δεν αφορούν μόνο τους εκπαιδευτικούς των τάξεων αλλά και τα στελέχη εκπαίδευσης (συμβούλους, διευθυντές σχολείων και διευθυντές εκπαίδευσης – μέλη μας) για να μην συμμετέχουν σε αυτή τη διαδικασία – παρωδία που επιχειρεί να τους βάλει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ.

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

Επισυνάπτονται:
Δείτε επίσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση