Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Voucher εκπαιδευτικών 200 ευρώ: Η Απόφαση με τους δικαιούχους και τη διαδικασία αίτησης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Voucher εκπαιδευτικών 200 ευρώ: Το ΦΕΚ με τους δικαιούχους και τη διαδικασία αίτησης-Περιλαμβάνονται και πληγέντες από πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν σε περιοχές της ελληνικής επικράτειας από την 27η Ιουλίου 2021 έως και την 13η Αυγούστου 2021.

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 2129 – 29.04.2022 η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), με την οποία εγκρίνεται η εκπόνηση του προγράμματος “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ”, για την ενίσχυση ειδικών κατηγοριών δικαιούχων με σκοπό την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού.

Το Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ” ενισχύει μέσω συστήματος επιταγών (voucher) που θα διατεθούν για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού.

(α) εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας και

(β) οικογένειες με εξαρτώμενα μέλη καθώς και ανήλικους υπό επιτροπεία, που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας και επλήγησαν από τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν σε περιοχές της ελληνικής επικράτειας από την 27η Ιουλίου 2021 έως και την 13η Αυγούστου 2021.

Ο εξοπλισμός αφορά σε

1: Φορητές ταμπλέτες (tablets).

2: Φορητούς υπολογιστές (notebooks, laptops, chromebooks, 2 in 1).

3: Σταθερούς υπολογιστές (desktops, allin-one).

Το Πρόγραμμα έχει ως στόχο

την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας με σύγχρονα ψηφιακά μέσα, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνθήκες τεχνολογικά εμπλουτισμένης δια ζώσης εκπαίδευσης καθώς και στην εξ αποστάσεως διδασκαλία, τη διευκόλυνση της πρόσβασης των εκπαιδευτικών και των μαθητών σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των τελευταίων.

Δικαιούχοι είναι

Εκπαιδευτικοί του δημόσιου τομέα (Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) που:

Α.1. είτε είναι παρόντες (δεν έχει καταχωρηθεί απουσία στην τοποθέτηση τους) σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια), τα οποία βρίσκονται στην Ελλάδα,

2 είτε απουσιάζουν (έχει καταχωρηθεί απουσία στην τοποθέτηση τους) λόγω συγκεκριμένης αιτιολογίας.

Β. 1. Οικογένειες με εξαρτώμενα μέλη ηλικίας από 4 έως και 24 ετών που σπουδάζουν σε μία από τις επιλέξιμες για το Πρόγραμμα βαθμίδες εκπαίδευσης, όπως αυτές εξειδικεύονται στο άρθρο 5 της παρούσας,

2.  με κύρια κατοικία σε περιοχές που επλήγησαν από πυρκαγιές κατά το ημερολογιακό έτος 2021, όπως αυτές εξειδικεύονται στο άρθρο 5 της παρούσας,

3. οι οποίες έχουν υποστεί ζημιές λόγω των προαναφερθεισών πυρκαγιών και έχουν αποδεδειγμένα καταστεί προσωρινά ή μόνιμα μη κατοικήσιμες.

Για την επιβεβαίωση της επιλεξιμότητας των δικαιούχων εκπαιδευτικών

λαμβάνονται υπόψη τα στοιχεία που τηρούνται από τις σχολικές μονάδες και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ με αναφορά μόνο στο χρονικό διάστημα από την έναρξη έως τη λήξη υποβολής των αιτήσεων επιχορήγησης, όπως αυτά είναι καταχωρισμένα στη βάση δεδομένων του πληροφοριακού συστήματος myschool.

Η ενεργή τοποθέτηση εκπαιδευτικών του σημείου 1.α.1 του άρθρου 3 αφορά τόσο σχολεία του δημόσιου τομέα, όσο και ειδικές κατηγορίες σχολείων του ιδιωτικού τομέα στα οποία δύναται να τοποθετούνται εκπαιδευτικοί του δημόσιου τομέα.

Διερεύνηση ειδικών περιπτώσεων:

Για κάθε άλλη περίπτωση ή εξαίρεση η οποία δεν είναι δυνατό να καλυφθεί πλήρως από τις προβλέψεις του παρόντος, ο έλεγχος και η ερμηνεία κατ’ αναλογία των ανωτέρω προβλέψεων θα γίνεται από τα αρμόδια όργανα του Προγράμματος.

Σε περίπτωση ερμηνείας που δύναται να έχει οριζόντια εφαρμογή (ήτοι σε περισσότερες της μίας περιπτώσεις) ο Φορέας Υλοποίησης δύναται να εκδίδει ειδικές εγκυκλίους και διευκρινίσεις υπό μορφή συχνών ερωτήσεων ή να τροποποιεί καταλλήλως τους Οδηγούς του Προγράμματος.

Φορέας υλοποίησης

Αρμόδιος φορέας για την προκήρυξη του Προγράμματος ορίζεται η «Κοινωνία της Πληροφορίας M.Α.Ε.», η οποία λειτουργεί ως Φορέας Υλοποίησης αυτού σύμφωνα με το άρθρο 148 του ν. 4887 (Α΄16).

Η προκήρυξη του Προγράμματος αποτελεί ανοικτή πρόσκληση συμμετοχής στους ενδιαφερόμενους προμηθευτές και δυνητικούς δικαιούχους και μέσω αυτής εξειδικεύονται επιμέρους διαδικαστικά ζητήματα σχετικά με την υποβολή, τον έλεγχο και την έγκριση των αιτήσεων συμμετοχής στο Πρόγραμμα, τα επιμέρους δικαιολογητικά που μπορεί να ζητηθούν κατά περίπτωση, τους τρόπους επικοινωνίας, τα αναλυτικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθούνται σε κάθε στάδιο, τις διαδικασίες έγκρισης εξοπλισμού, εξαργύρωσης κουπονιών και πληρωμής των προμηθευτών, τους ελέγχους που θα διενεργούνται καθώς και κάθε άλλο ζήτημα που αφορά στην εφαρμογή του Προγράμματος.

Δείτε τον επιλέξιμο εξοπλισμό και τη διαδικασία των αιτήσεων στο ΦΕΚ B 2129 – 29.04.2022

Δείτε επίσης

Πρόσκληση υποβολής δικαιολογητικών ΕΕΠ-ΕΒΠ Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 1ΕΑ/2022 και 2ΕΑ/2022 

Πρόσκληση υποβολής δικαιολογητικών 3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ/2022 Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 

Νέα Πρωτόκολλα covid-19 στην εκπαίδευση: Τι ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας

Επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης-Συνεντεύξεις: To Πρόγραμμα του Δ Συμβουλίου

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση