Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βουλή: Ερώτηση για την Προκήρυξη ΑΣΕΠ και τους νέους Πίνακες Ειδικής Αγωγής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βουλή: Ερώτηση για την Προκήρυξη ΑΣΕΠ και τους νέους Πίνακες Ειδικής Αγωγής από τον Βουλευτή Αργολίδας του ΚΙΝΑΛ κο Ανδρέα Πουλά.

Ερώτηση για την Προκήρυξη ΑΣΕΠ

Κατατέθηκε στη Βουλή Ερώτηση από τον Βουλευτή Αργολίδας του ΚΙΝΑΛ κο Ανδρέα Πουλά προς την Υπουργό ΠΑΙΘ κα Νίκη Κεραμέως και τον Υπουργό Εσωτερικών κο Μάκη Βορίδη, για το θέμα της προκήρυξης της Ειδικής Αγωγής και την κατάρτιση των νέων Αξιολογικών Πινάκων.

Ακολουθεί η Ερώτηση
ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 28 Μαρτίου 2022

Προς τους Υπουργούς:

1. Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Ν. Κεραμέως

2. Εσωτερικών, κ. Μ. Βορίδη

ΘΕΜΑ: «Έκδοση προκήρυξης ΑΣΕΠ για την κατάρτιση νέων πινάκων Ειδικής Αγωγής»

Οι πίνακες κατάταξης της Ειδικής Αγωγής που δημοσιεύτηκαν τον Ιούνιο του 2020 ισχύουν έως τη λήξη του τρέχοντος έτους.

Για τον λόγο αυτό το σχολικό έτος 2022-2023 θα χρειαστεί να δημιουργηθούν νέοι αξιολογικοί πίνακες στην Ειδική Αγωγή και βασική προϋπόθεση για την κατάρτιση τους αποτελεί η έγκαιρη έκδοση νέας προκήρυξης προκειμένου να γίνει εκ νέου κατάθεση δικαιολογητικών ή/και επικαιροποίηση των στοιχείων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Όμως η καθυστέρηση της έκδοσης της προκήρυξης από τον ΑΣΕΠ έχει δημιουργήσει έντονες ανησυχίες και κλίμα δυσαρέσκειας στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που αγωνιούν για το μέλλον τους και την επαγγελματική τους αποκατάσταση η οποία φυσικά επηρεάζει άμεσα και τον οικογενειακό τους προγραμματισμό.

Όπως διαπιστώνουμε έχουν περάσει τρεις (3) μήνες από την κατάθεση του σχετικού αιτήματος του ΥΠΑΙΘ προς το ΑΣΕΠ και η προκήρυξη δεν έχει εκδοθεί ακόμα.

Το σχετικό αίτημα υποβλήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας στις 22 Δεκεμβρίου 2021 προς τον Πρόεδρο του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) κο Αθανάσιο Παπαϊωάννου, με το υπ αριθμ. πρωτ. 167857/ΓΔ5/22-12-2021 έγγραφο.

Όλο αυτό το διάστημα σε σχετικές δηλώσεις τόσο των αρμοδίων παραγόντων του ΑΣΕΠ όσο και του Υπουργείου Παιδείας δεν δίνεται κανένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την έκδοση της προκήρυξης παρά μόνο αόριστες υποσχέσεις και δηλώσεις καθησυχασμού.

Ενθυμούμενοι όμως και την προηγούμενη μακροχρόνια και με πολλά λάθη διαδικασία, για την κατάρτιση των αντίστοιχων πινάκων που ισχύουν σήμερα, είναι εύλογη η ανησυχία όλων, για την ομαλή και έγκαιρη έκβαση της κατάρτισης των νέων πινάκων.

Κρίνεται λοιπόν απαραίτητο να επιταχυνθούν οι διαδικασίες έκδοσης της νέας προκήρυξης από το ΑΣΕΠ, ώστε να υπάρξουν νέοι Πίνακες Κατάταξης ΕΑΕ, πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, για να εξασφαλίσουμε τόσο το ομαλό άνοιγμα των σχολείων και την επαγγελματική αποκατάσταση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και την διόρθωση των πολλών λαθών και αδικιών που υπήρξαν στην κατάρτιση των πινάκων που ισχύουν σήμερα.

Βάσει των ανωτέρω ερωτάται ο κύριος Υπουργός:

– Ποιο είναι το ακριβές χρονοδιάγραμμα του ΑΣΕΠ για την έκδοση της σχετικής προκήρυξης καθώς και της διαδικασίας κατάρτισης νέων πινάκων κατάταξης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση που θα ισχύσουν από το σχολικό έτος 2022-2023;

Ο ερωτών βουλευτής

Δείτε επίσης

Κεραμέως για νέους διορισμούς και Πίνακες Ειδικής Αγωγής, νομοσχέδιο ΑΕΙ, Σαϊντού Καμαρά 

Νέα προκήρυξη Ειδικής Αγωγής: Αναμονή 3 μήνες μετά το αίτημα ΥΠΑΙΘ προς ΑΣΕΠ-Σύγκριση με την 3ΕΑ/2019 

Η απάντηση στο εξώδικο για τη νέα Προκήρυξη Ειδικής Αγωγής από το Υπουργείο Παιδείας 

Πριν φύγετε

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση