Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βουλή: Φοιτητές-καθηγητές ευπαθών ομάδων-Mη πρόβλεψη εναλλακτικών για συμμετοχή στην εκπ/κή διαδικασία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βουλή: Φοιτητές-καθηγητές ευπαθών ομάδων-Mη πρόβλεψη εναλλακτικών δυνατοτήτων συμμετοχής, στην εκπαιδευτική διαδικασία-Ερώτηση της κας Χ. Κεφαλίδου του ΚΙΝΑΛ.

Φοιτητές-καθηγητές ευπαθών ομάδων

Ερώτηση κατέθεσε στη Βουλή η κα Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τη μη πρόβλεψη εναλλακτικών δυνατοτήτων συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία, φοιτητών και καθηγητών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Δείτε την Ερώτηση
ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς : Την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Αναλγησία η μη πρόβλεψη εναλλακτικών δυνατοτήτων συμμετοχής, στην εκπαιδευτική διαδικασία, φοιτητών και καθηγητών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Διανύουμε μία περίοδο κορύφωσης του 4ου κύματος της πανδημίας του κορονοϊού, κατά την οποία έχει καταστεί απαγορευτική η διά ζώσης διδασκαλία και παρακολούθηση των μαθημάτων για τους φοιτητές και τις φοιτήτριες, τους καθηγητές και τις καθηγήτριές τους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, καθώς επίσης τις οικογένειές τους και τους συγκατοικούντες με άτομα τα οποία ανήκουν σε αυτές, εκθέτοντας σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία τους.

Υπάρχουν καθηγητές/τριες καθώς και φοιτητές/τριες

καρκινοπαθείς, νεφροπαθείς, με σοβαρές καρδιοπάθειες, με νευρολογικά́ νοσήματα, ανοσοκατεσταλμένοι λόγω θεραπευτικής αγωγής, πάσχοντες από βαριά αυτοάνοσα νοσήματα και από άλλες παθήσεις, που καθιστούν την έκθεση τους στον κορονοϊό́ απειλητική για τη ζωή τους.

Επειδή η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία

και η συνέχιση των σπουδών είναι αναφαίρετο δικαίωμα των φοιτητών/τριών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, η μη ύπαρξη δυνατότητας εξ αποστάσεως παρακολούθησης της διδασκαλίας, τους αποκλείει από την απρόσκοπτη πρόσβαση στη γνώση και τους στερεί την πολύτιμη εμπειρία της ζωντανής ακρόασης και παρακολούθησης των παραδόσεων, την οποία κανένα σύγγραμμα δεν μπορεί́ να αντικαταστήσει.

Επειδή το Σύνταγμά μας

προβλέπει και προνοεί την προστασία της ανθρώπινης ζωής και το δικαίωμα στην υγεία και ταυτόχρονα το δικαίωμα όλων των πολιτών στην Εκπαίδευση.

Και επειδή τα μαθήματα

πρέπει να διεξάγονται σε συνθήκες υγειονομικής ασφάλειας τόσο για τους διδάσκοντες όσο και για τους διδασκόμενους.

Επειδή είναι λυπηρό και αδιανόητο

οι εκπαιδευτικοί και τοι φοιτητές/φοιτήτριες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες να μην αντιμετωπίζονται με την πρέπουσα σε αυτούς κοινωνική ευαισθησία από το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς να τους δίνεται η δυνατότητα της εξ αποστάσεως ή μέσω αναμετάδοσης συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, στερώντας τους έτσι τη δυνατότητα να έχουν ίσες ευκαιρίες με τους υπόλοιπους συμφοιτητές και καθηγητές τους.

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:

1. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε ώστε να επιλύσετε το φλέγον θέμα της συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία των φοιτητών/τριών και των καθηγητών/τριών τους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και αδυνατούν να συμμετάσχουν στην δια ζώσης διδασκαλία, διότι αυτό συνεπάγεται κίνδυνο για τη ζωή τους;

2. Είναι στις προθέσεις σας να δοθεί η δυνατότητα συμμετοχής τους με εξ αποστάσεως διδασκαλία ή με όποιο εσείς κρίνετε πρόσφορο και ενδεικτικό μέσο;

3. Γιατί δεν προβλέπετε, έστω για αυτό το εξάμηνο μόνο, με τα σημερινά εκρηκτικά επιδημιολογικά δεδομένα, που καθιστούν αδύνατη τη δια ζώσης διδασκαλία και παρακολούθηση των μαθημάτων στα ΑΕΙ των ανηκόντων σε ευπαθείς ομάδες καθηγητών και φοιτητών, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση;

Δείτε επίσης

Ερώτηση στη Βουλή για ευπαθείς ομάδες της ακαδημαϊκής κοινότητας
Μαθητές-ευπαθείς ομάδες: Αποκλεισμός από την εκπαιδευτική διαδικασία-Ερώτηση στη Βουλή
Μαθητές ευπαθών ομάδων: Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή με θέμα την καθυστέρηση δύο μηνών στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας

Πριν φύγετε

Κριτήρια χρηματοδότησης Πανεπιστημίων από το 2022-Ποιοτικά σε συνέχεια των αντικειμενικών | Απόφαση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση