Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βουλή: Πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης την Παρασκευή 04.06.2021

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βουλή: Πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης την Παρασκευή 04.06.2021 της Βουλευτού του ΜέΡΑ25 κας Κωνσταντίνας Αδάμου, προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Την Παρασκευή 4 Ιουνίου 2021 και ώρα 09:00’, σύμφωνα με το Δελτίο Επίκαιρων Ερωτήσεων της Βουλής θα συζητηθεί η με αριθμό 815/31-5-2021 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Β’ Θεσσαλονίκης του ΜέΡΑ25 κας Κωνσταντίνας Αδάμου, προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών”.

Η Βουλευτής του ΜέΡΑ25 ερωτά την Υπουργό:
  1. Αν σκοπεύει να αναθεωρήσει τη διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών ανοίγοντας τους πίνακες σε ετήσια βάση για την πλήρη κάλυψη των κενών στο χώρο της Εκπαίδευσης;
  2. Αν σκοπεύει, ακόμη και αν δεν καταργηθεί το τριετές κλείσιμο των πινάκων, να επιτρέψετε τουλάχιστον την τροφοδότησή τους με νέα στοιχεία, για να εξασφαλιστεί ο ισότιμος και αξιοκρατικός χαρακτήρας της διαδικασίας
Δείτε την Επίκαιρη Ερώτηση αναλυτικά

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΑΔΑΜΟΥ

Βουλευτής Β′ Θεσσαλονίκης – ΜέΡΑ 25

 Θεσσαλονίκη, 30.05.2021

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

 Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Αξιότιμη κα. Υπουργέ.

Σύμφωνα με την προκήρυξη 3ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ

σχετικά με τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΠΕ, οι σχετικοί πίνακες κατάταξης θα ισχύσουν για τα τρία σχολικά έτη που θα ακολουθήσουν τη λήξη του σχολικού έτους κατά το οποίο θα λάβει χώρα η δημοσίευση των τελικών αξιολογικών πινάκων στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και, επιπλέον, κατά τη διάρκεια ισχύος τους οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης δεν μπορούν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία.

Αποτέλεσμα των προαναφερόμενων είναι

η τοποθέτηση χιλιάδων εκπαιδευτικών σε μια διαρκή και μακροχρόνια κατάσταση ανεργίας, καθώς τους στερείτε το δικαίωμα, ακόμη και αν δεν πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις στην παρούσα φάση, να συμμετέχουν στη διαδικασία για την κάλυψη των απαραίτητων θέσεων την αμέσως επόμενη σχολική χρονιά.

Πρακτικά, το μήνυμά σας προς τους εκπαιδευτικούς είναι

ότι εφόσον δεν πληρούν τις προδιαγραφές που ζητάει το Υπουργείο σας αυτήν την στιγμή, θα πρέπει αναγκαστικά να ζήσουν σε ένα καθεστώς ανεργίας για τα επόμενα τρία χρόνια, αδιαφορώντας πλήρως για τις ανάγκες των ίδιων και των οικογενειών τους αλλά και για τον κόπο που έχουν καταβάλει όλα αυτά τα χρόνια για να αποκτήσουν τα εφόδια που έχουν.

Ερωτάται η κα. Υπουργός:
  1. Σκοπεύετε να αναθεωρήσετε τη διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών ανοίγοντας τους πίνακες σε ετήσια βάση για την πλήρη κάλυψη των κενών στο χώρο της Εκπαίδευσης;
  2. Σκοπεύετε, ακόμη και αν δεν καταργηθεί το τριετές κλείσιμο των πινάκων, να επιτρέψετε τουλάχιστον την τροφοδότησή τους με νέα στοιχεία, για να εξασφαλιστεί ο ισότιμος και αξιοκρατικός χαρακτήρας της διαδικασίας;

Η ερωτώσα βουλευτής

Κωνσταντίνα Αδάμου

Δείτε επίσης

Υπολογισμός κενών στην εκπαίδευση-Να διασφαλισθεί η διαφάνεια: Ερώτηση στη Βουλή
Ερώτηση στη Βουλή: Ιδρυση Οργανικών Θέσεων σε κλάδους Πρωτοβάθμιας
Ανοιγμα πινάκων εκπαιδευτικών: Αναφορά στη Βουλή επιστολή εκπαιδευτικών

Πριν φύγετε

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών-ΑΕΝ: Μακεδονίας-Ασπροπύργου-Κύμης-Κρήτης-Ιονίων Νήσων-Καλύμνου-Οινουσσών-Χίου
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση