Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βουλή-συζήτηση Δευτέρα 18.10.2021 για Σχολικούς Νοσηλευτές-Συγχωνεύσεις τμημάτων σχολείων-Σεισμό Κρήτης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βουλή-συζήτηση Δευτέρα 18.10.2021 για Σχολικούς Νοσηλευτές-Συγχωνεύσεις τμημάτων σχολείων-Σχολικές αίθουσες και στήριξη τέκνων οικογενειών που επλήγησαν από το σεισμό της Κρήτης.

Τη  Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021 και ώρα 15:00’ προγραμματίσθηκε η συζήτηση των 5 Επίκαιρων Ερωτήσεων στη Βουλή αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία είχε αναβληθεί την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου.

Οι Επίκαιρες Ερωτήσεις, τις οποίες θα  απαντήσει η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή, αφορούν:
  • Στην ανάγκη κάλυψης αναγκών με Σχολικούς Νοσηλευτές ΠΕ25,
  • στις συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων στη Δυτική Αθήνα,
  • στη συρρίκνωση σχολικών μονάδων στα σχολεία του νομού Μεσσηνίας,
  • στις ανάγκες σε σχολικές αίθουσες και τη στήριξη τέκνων οικογενειών που επλήγησαν από το σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης,
  • στη σύσταση Τεχνικού Συμβουλίου του Υπουργείου Παιδείας.
Το especial.gr

θα συνδεθεί ζωντανά με τη Βουλή για την παρακολούθηση της συζήτησης των Επίκαιρων Ερωτήσεων.

_______________

Δείτε αναλυτικά το Δελτίο Επίκαιρων Ερωτήσεων αρμοδιότητας ΥΠΑΙΘ

1.- Η με αριθμό 45/8-10-2021 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Λακωνίας της Νέας Δημοκρατίας κ. Αθανασίου Δαβάκη προς την Υπουργό  Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Σύσταση Τεχνικού Συμβουλίου Υπουργείου Παιδείας”.

2.- Η με αριθμό 38/11-10-2021 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία κ. Αλέξανδρου (Αλέξη) Χαρίτση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Η συρρίκνωση σχολικών μονάδων υποβαθμίζει το εκπαιδευτικό έργο στα σχολεία του νομού Μεσσηνίας“.

3.- Η με αριθμό 57/11-10-2021 Επίκαιρη Ερώτηση του ΣΤ΄ Αντιπροέδρου της Βουλής και Βουλευτή Λάρισας του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Γεωργίου Λαμπρούλη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Άμεση κάλυψη αναγκών σε σχολικούς νοσηλευτές“.

4.- Η με αριθμό 40/7-10-2021 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΜέΡΑ25 κ. Κρίτωνα – Ηλία Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων στη Δυτική Αθήνα εν μέσω Δ’ κύματος πανδημίας COVID 19“.

5.- Η με αριθμό 65/11-10-2021 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Ηρακλείου του Κινήματος Αλλαγής κ. Βασίλειου Κεγκέρογλου προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Μεγάλες ανάγκες σε σχολικές αίθουσες-Στήριξη τέκνων οικογενειών που επλήγησαν από το σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης”.

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Αλλαγές στο καθηκοντολόγιο Σχολικών Νοσηλευτών και ΕΒΠ γενικών σχολείων
Ερώτηση στη Βουλή: Προβλήματα προσβασιμότητας στις ιστοσελίδες του Υπουργείου Παιδείας
Ειδικά Σχολεία Ιωαννίνων: Να προσληφθεί προσωπικό-Να επιλυθεί το στεγαστικό πρόβλημα
Τζούφη-Παράλληλη στήριξη: Περικοπές για εξοικονόμηση πόρων και προσωπικού, σε βάρος της εκπαίδευσης
Ζέτα Μακρή-Παράλληλη στήριξη: 125% αύξηση στα αιτήματα από το 2016-17-Ειδική πρόσκληση για Σχολ. Νοσηλευτές
Προστασία εκπαιδευτικών ευπαθών ομάδων: Aμεση ανάγκη λήψης μέτρων-Ερώτηση στη Βουλή
Ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών-Αναφορά στη Βουλή επιστολή αναπληρωτών και μονίμων
Κενά εκπαιδευτικών πάνω από 5.000 στα σχολεία της χώρας: Αναφορά στη Βουλή

Πριν φύγετε

Αξιολόγηση-απόφαση ΕΛΜΕ: Δεν συνεχίζεται η απεργία αποχή
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply