Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βουλή-συζήτηση: Τι είπαν Κυρ. Μητσοτάκης-Κεραμέως-Διγαλάκης-Τζούφη-Φίλης-Κεφαλίδου-Δελής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βουλή-συζήτηση: Τι είπαν Κυρ. Μητσοτάκης-Κεραμέως-Διγαλάκης-Τζούφη-Φίλης-Κεφαλίδου-Δελής στην Ολομέλεια για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας.

Βουλή-συζήτηση

Στη συζήτηση της Ολομέλειας της Βουλής για το νομοσχέδιο “Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις”, είχαμε μεταξύ άλλων τις τοποθετήσεις:

  • Του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη
  • Της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως
  • Του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Βασίλη Διγαλάκη
  • Της Εισηγήτριας του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπης Τζούφη
  • Του Τομεάρχη Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη
  • Της Εισηγήτριας ΚΙΝΑΛ Χαράς Κεφαλίδου
  • Του Ειδικού Αγορητή ΚΚΕ Γιάννη Δελή

Δείτε

Υπερψήφιση νομοσχεδίου Παιδείας: Από ΝΔ και ΚΙΝΑΛ – Ονομαστική ψηφοφορία για 3 άρθρα την Πέμπτη

__________________

Αναλυτικά οι τοποθετήσεις τους

Βουλή-συζήτηση

Πρωθυπουργός κος Κυριάκος Μητσοτάκης

  • Η χώρα αποκτά Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης. Ένα όργανο που έρχεται να αντικαταστήσει την παλαιά ΑΔΙΠ με διευρυμένες και ενισχυμένες αρμοδιότητες. Κεντρική αποστολή του νέου θεσμού είναι η συνεχής αξιολόγηση των ανωτάτων ιδρυμάτων με κριτήρια τα οποία θα προτάσσουν τον κοινωνικό, αλλά και τον παραγωγικό ρόλο του πανεπιστημίου.
  • Η αξιολόγηση των πανεπιστημίων συνδέεται με τη χρηματοδότησή τους. Το κράτος θα εξακολουθεί να εγγυάται τη βιωσιμότητα όλων των σχολών: H ετήσια επιχορήγηση των πανεπιστημίων θα καταρτίζεται κατά 80% βάσει αντικειμενικών δεδομένων, όπως ο αριθμός των φοιτητών, το κόστος σπουδών ανά σπουδαστή και η γεωγραφική θέση του κάθε ιδρύματος. Όμως, σε ποσοστό 20% θα καθορίζεται από δείκτες, που θα επιλέγουν τα ίδια: η ποιότητα της διδασκαλίας, η πρωτοτυπία της επιστημονικής έρευνας και η δυναμική εξωστρέφεια. Όλα αυτά θα αποτελούν, έτσι, κίνητρα για μεγαλύτερη κρατική χρηματοδότηση.
  • Η απελευθέρωση της έρευνας και της καινοτομίας. Οι νέες ρυθμίσεις απαλλάσσουν τους επιστημονικούς υπεύθυνους των ερευνών από τα διαδικαστικά βάρη. Η λειτουργία των ΕΛΚΕ γίνεται απλούστερη και πιο γρήγορη. Περισσότερο διαφανής και λιγότερο γραφειοκρατική.
  • Το νομοσχέδιο για την Παιδεία αποτελεί μία τολμηρή και συνεκτική δέσμη μεταρρυθμίσεων που απελευθερώνουν την ανώτατη εκπαίδευση από τον ασφυκτικό έλεγχο του Υπουργείου.
  • Δέσμη μεταρρυθμίσεων που καθιερώνουν την αξιολόγηση στα πανεπιστήμια, συνδέοντας τη χρηματοδότησή τους με την παραγωγή επιστημονικού έργου, και ενισχύουν την έρευνα, αίροντας τις αγκυλώσεις της γραφειοκρατίας.
  • Το τρίπτυχο «σχεδιασμός-αξιολόγηση-ευελιξία» συμπυκνώνει το περιεχόμενο και τους στόχους των νέων διατάξεων που εισηγείται σήμερα η κυβερνητική πλειοψηφία. Το πνεύμα τους, όμως, είναι πολύ ευρύτερο, καθολικό.
  • Η Παιδεία αποτελεί εθνικό πεδίο.
  • Στην αρχή 3ης δεκαετίας του 21ου αιώνα, η εκπαίδευση παίρνει το χαρακτήρα της πιο σημαντικής εκπαίδευσης για κάθε τόπο.
  • Η Ελλάδα δυστυχώς εισέρχεται σε αυτόν τον πόλεμο της γνώσης απογυμνωμένη.
  • Πέρσι χωρίς καμία αξιολόγηση αναδιατάχθηκε ο ακαδημαϊκός χάρτης της χώρας.
  • Σχέδιο για μεταρρυθμίσεις στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με διάλογο, χωρίς εκπλήξεις.
  • “Θα διεξάγουμε αυτό το διάλογο ταυτόχρονα με αποφασιστικότητα ότι έχει έρθει η ώρα να γυρίσουμε σελίδα”.

________________

Βουλή-συζήτηση

Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως

Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ)
  • Μεταρρυθμιστική τομή  συνιστά η ίδρυση της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) και η κατανομή του 20% της τακτικής χρηματοδότησης στα ΑΕΙ βάσει δεικτών ποιότητας και επιτευγμάτων κάθε ιδρύματος.
  • Ο ακαδημαϊκός χάρτης της χώρας αποτέλεσε αντικείμενο άναρχης, αυθαίρετης, άκριτης αναδιάταξης τα τελευταία χρόνια, με συμβιβασμούς, εξυπηρετήσεις συμφερόντων και πολιτικών σκοπιμοτήτων, με κοντόφθαλμο στρατηγικό σχεδιασμό και έλλειψη μελετών σκοπιμότητας και βιωσιμότητας με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πανεπιστημιακά τμήματα στο παρά πέντε της ψήφισης νομοθετημάτων με βουλευτικές τροπολογίες, με μόλις δύο προτάσεις αιτιολόγηση.
  • Αναγκαιότητα για μια σύγχρονη, λειτουργική και αποτελεσματική ανεξάρτητη Αρχή. Μια αρχή για τη διαμόρφωση εθνικής στρατηγικής για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, την αξιολόγηση, πιστοποίηση και διασφάλιση της ποιότητας προγραμμάτων σπουδών και Ιδρυμάτων.
Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Ερευνας (ΕΛΚΕ)
  • Προβλέπεται μεγαλύτερη ευελιξία, αίρονται οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις του υφιστάμενου πλαισίου, το οποίο χαρακτηρίζεται από βαριά γραφειοκρατική δομή και διαδικασίες που συνιστούν τροχοπέδη για τη διεξαγωγή της έρευνας.
  • Με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις απαλλάσσονται τα Ιδρύματα από ένα περιττό διαδικαστικό βάρος, ενώ ενισχύονται ταυτόχρονα οι εγγυήσεις διαφάνειας και λογοδοσίας.
  • Απελευθερώνουμε το πλαίσιο λειτουργίας των ΕΛΚΕ, ως οφείλουμε στους ακαδημαϊκούς και τους ερευνητές της χώρας.
  • Θέλουμε πράγματι να αποτελούν χρηματοδοτικό εργαλείο για την έρευνα στα χέρια τους και όχι τροχοπέδη σε αυτήν.
Για τις κυρώσεις σε όσους δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται
  • Στόχος όλων μας είναι η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων.
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε δύο μεγάλα κακά: κατάργησε τη διπλή μοριοδότηση και κατήργησε την ποινή για όποιον δεν εμφανίζεται.
  • Τι θα γίνουν τα παιδιά , η κοινωνία που δεν έχουν δάσκαλο; Αλλά και ο δάσκαλος και ο καθηγητής που πηγαίνει στις δυσπρόσιτες περιοχές δεν πρέπει να έχει διπλή μοριοδότηση; Δεν πρέπει η πολιτεία να τον ανταμείψει μέσω επιπλέον μοριοδότησης;
  • Με τη Υφυπουργό κ. Σοφία Ζαχαράκη θεσμοθετούμε και την επιπλέον μοριοδότηση όσων υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές και εισηγούμαστε τον αποκλεισμό για 2 επιπλέον χρόνια για τους εκπαιδευτικούς που δεν θα εμφανισθούν.
  • Γιατί σε κάθε περίπτωση αν έχει κάποιο πρόβλημα υγείας υπάρχουν ειδικές διατάξεις που επιτρέπουν την αναβολή ορκωμοσίας την άδεια άνευ αποδοχών.
Για τη διάταξη που αφορά στα Κολλέγια
  • Υπάρχουν επαγγελματίες που έχουν αποκτήσει το πτυχίο τους σε κάποιο Πανεπιστήμιο άλλου κράτους της Ευρωπαϊκής Ενωσης και το ενωσιακό δίκαιο προβλέπει ελευθερία εγκατάστασης και άσκησης τους επαγγέλματός τους αυτού σε οποιαδήποτε χώρα της Ε.Ε.
  • Σύμφωνα με την Εκθεση Επιστημονικής Υπηρεσίας της  Βουλής: “Η υποχρέωση των κρατών μελών να αναγνωρίζουν τις επαγγελματικές ικανότητες, τις οποίες πιστοποιεί τίτλος σπουδών που έχει αποκτηθεί σε άλλο κράτος-μέλος, απορρέει ευθέως από το Ευρωπαϊκό δίκαιο και ειδικότερα στις διατάξεις που προστατεύουν την ελευθέρια κυκλοφορίας των εργαζομένων και την ελευθερία εγκατάστασης”.
  • Η Υπουργός υπενθύμισε τις πρακτικές και ορισμένες από τις προκηρύξεις ΣΥΡΙΖΑ τα χρόνια που ήταν στην Κυβέρνηση.
  • Σχολιάζοντας την στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης και του αρμόδιου Τομεάρχη, η κα Κεραμέως είπε: “Εκείνος δηλαδή που έλεγε ότι η διάταξη είναι ντροπιαστική, είναι φυτευτή, παραβιάζει το άρθρο 16 κτλ, την είχε εφαρμόσει αυτολεξεί όταν ήταν ο ίδιος ο Υπουργός. Πόση πια υποκρισία…”.
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ για 4 χρόνια αναγνώριζε κανονικά την επαγγελματική ισοδυναμία των αποφοίτων των λεγόμενων κολλεγίων, ως όφειλε με βάση την Ευρωπαϊκή Οδηγία και το Ενωσιακό Δίκαιο. Λίγους μήνες πριν τις εκλογές και για να γίνει προφανώς αρεστός σε ένα συγκεκριμένο ακροατήριο, αποφάσισε να κηρύξει τάχα πόλεμο στα Κολλέγια και ψήφισε διάταξη που αποκλείει τους αποφοίτους τους από συμμετοχή σε διαγωνισμούς εκπαιδευτικών – μόνο εκπαιδευτικών.
  • Για αυτήν την παραβίαση μάς έχει στείλει προειδοποιητική επιστολή η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
  • Για λόγους δημοσίου συμφέροντος δεν δημοσιοποιείται. Όμως θα την δείξω εμπιστευτικά στους εισηγητές των κομμάτων που το επιθυμούν και τους καλώ να ανακαλέσουν τις αναφορές τους περί μη ύπαρξης της επιστολής».
Βουλή-συζήτηση
Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής

Δημιουργείται κατάλληλο νομοθετικό πλαίσιο για την πιστοποίηση των ψηφιακών δεξιοτήτων, μέσω ενός κρατικού πιστοποιητικού. Για πρώτη φορά στη χώρα μας θεσπίζεται το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής (ΚΠΠ), το οποίο αποκτάται κατόπιν εξετάσεων.

Αυτονομία των σχολείων ως προς την οργάνωση των μαθητικών εκδρομών
  • Καταργείται η διαδικασία έγκρισης από τις περιφερειακές διευθύνσεις και πλέον οι σχολικές εκδρομές είναι απλά θέμα του σχολείου.
  • Αφαιρούμε τη γραφειοκρατία και εδραιώνουμε την εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς και τις επιλογές τους.
  • Δημιουργείται έτσι η ευχέρεια πραγματοποίησης περισσοτέρων της μιας, ημερήσιων εκπαιδευτικών εκδρομών, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από την εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας και την ανάγκη εμπλουτισμού των εκπαιδευτικών δράσεων, προς αναβάθμιση του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.
Προστασία της πολύτεκνης οικογένειας
  • Εντάσσονται οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί στις ειδικές κατηγορίες και μετατίθενται κατά προτεραιότητα και από περιοχή σε περιοχή, αλλά και εντός της ίδιας περιοχής.

________________

Βουλή-συζήτηση

Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κος Βασίλης Διγαλάκης

Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Βασίλης Διγαλάκης, σκιαγράφησε στην ομιλία του, σήμερα Τρίτη 21 Ιανουαρίου, στη Βουλή, τις βασικές πτυχές του νομοσχεδίου για την Ανώτατη Εκπαίδευση.

Στρατηγικός σχεδιασμός
  • Προχωράμε σε ένα Πανεπιστήμιο το οποίο θα είναι περισσότερο αυτοδιοίκητο, ένα Πανεπιστήμιο το οποίο θα βασίζεται στον στρατηγικό σχεδιασμό και ένα πανεπιστήμιο το οποίο θα στηρίζεται στην αξιολόγηση και την αξιοκρατία.
  • Μακροχρόνιος στρατηγικός σχεδιασμός στον χώρο της παιδείας και ειδικότερα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
  • Απουσία οποιασδήποτε τέτοιας πρόβλεψης στα πεπραγμένα της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας.
  • Για καμία από τις μετονομασίες, καταργήσεις ή συγχωνεύσεις τμημάτων, σχολών ή ιδρυμάτων δεν είχε προηγηθεί η σχετική γνωμοδότηση από την ΑΔΙΠ, όπως προβλεπόταν.
  • Δεν ελήφθησαν υπόψη σε όλες τις περιπτώσεις, αποφάσεις Συγκλήτων των Πανεπιστημίων.
Εθνική Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ)
  • Βασική ιδέα πίσω από τη σύσταση της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) είναι η ύπαρξη μιας Αρχής με αυξημένο κύρος και ανεξαρτησία που θα έχει καθοριστικό ρόλο στον στρατηγικό σχεδιασμό για τη διαμόρφωση και αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Στις αρμοδιότητές της θα είναι η αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη, που, αντί να εξαρτάται από τις αποφάσεις του εκάστοτε υπουργού, θα βασίζεται στη γνωμοδότηση της Αρχής, η οποία θα απαντά στις εισηγήσεις των τμημάτων.
Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ)
  • Αλλαγές στη λειτουργία των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ)
  • Θετική υποδοχή των σχετικών διατάξεων από την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα.
  • Το υφιστάμενο πλαίσιο διοικητικής και οικονομικής διαχείρισης των ερευνητικών έργων είναι δυσλειτουργικό, πολύπλοκο, με περιττή γραφειοκρατία.
  • Δραστική απλούστευση των διαδικασιών διαχείρισης των ερευνητικών προγραμμάτων από τους ΕΛΚΕ, χωρίς εκπτώσεις στη διαφάνεια και τη λογοδοσία.

_________________

Βουλή-συζήτηση

Εισηγήτρια ΣΥΡΙΖΑ Μερόπη Τζούφη

Κολλέγια
  • “Αφού δεν καταφέρατε να ιδρύσετε ιδιωτικά πανεπιστήμια, δίνετε τώρα τη δυνατότητα στους αποφοίτους των ιδιωτικών κολεγίων να μπουν όχι από το παράθυρο, αλλά από την πόρτα στο Δημόσιο”.
  • “Επικαλείστε το Ενωσιακό Δίκαιο, αλλά ουσιαστικά κρύβεστε πίσω από αυτό. Η ρύθμιση σας είναι πιο ”προωθημένη” από την Ευρωπαϊκή Οδηγία 36/2005 σχετικά με την αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων και η ρύθμιση αποτελεί πολιτική επιλογή της κυβέρνησής σας”.
  • Το ΥΠΑΙΘ επαναφέρει το μνημονιακό καθεστώς του Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου ώστε να δοθεί η δυνατότητα πρόσληψης αποφοίτων στο δημόσιο και το εκπαιδευτικό σύστημα με τίτλους σπουδών από «χαμηλού κύρους, μέτρια ή άγνωστα Πανεπιστήμια της αλλοδαπής».
Διορισμοί
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ άλλαξε το καθεστώς με το που η χώρα βγήκε από το μνημονιακό πρόγραμμα και εν όψει των 15.000 μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση. Στο νόμο 4589/2019 αποτυπώνεται ακριβώς αυτή η πολιτική επιλογή.
Χρηματοδότηση Πανεπιστημίων
  • Η κυβέρνηση εισάγει για πρώτη φορά ανταποδοτικά, ιδιωτικο-οικονομικά και τιμωρητικά κριτήρια, οδηγώντας τα ιδρύματα στον οικονομικό στραγγαλισμό και τη μείωση της χρηματοδότησης κατά 20%.
Αναστολή Τμημάτων Πανεπιστημίων
  • Εχουμε συρρίκνωση της δημόσιας εκπαίδευσης σχετικά με την απόφαση της επ’ αόριστο αναστολής των 37 νέων τμημάτων ΑΕΙ σε 11 Πανεπιστήμια της χώρας.
  • “Δε σέβεστε τα Πανεπιστήμια, τους χιλιάδες φοιτητές και τους νέους ερευνητές. Την ίδια στιγμή δημιουργείτε πελατεία στα ιδιωτικά κολέγια και λειτουργείτε ως εκπρόσωπος των ιδιωτικών κολεγίων και των ιδιωτικών συμφερόντων που δραστηριοποιούνται στην εκπαίδευση”.

_________________

Βουλή-συζήτηση

Δήλωση του Νίκου Φίλη, Τομεάρχη Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ

Η κυβέρνηση λειτουργεί ως delivery των κολεγίων

Ο Νίκος Φίλης, τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Α’ Αθηνών, δήλωσε για το σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας που συζητείται αυτή τη στιγμή στη Βουλή:

Με το νομοσχέδιο υποβαθμίζονται τα πανεπιστήμια. Στην ουσία, μειώνεται η ήδη προβληματική χρηματοδότησή τους, κλείνουν τμήματα που έπρεπε να ανοίξουν και το σημαντικότερο, αναγνωρίζονται «από το παράθυρο», τα κολέγια ως ισότιμα με τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια. Πρόκειται για μια ρύθμιση, που δεν την επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά την επιλέγει και την επιβάλλει η κυβέρνηση, η οποία λειτουργεί ως delivery των κολεγίων.

Έχει ξεσηκωθεί ο εκπαιδευτικός κόσμος, οι πανεπιστημιακοί, οι φοιτητές, η ΔΟΕ, η ΟΛΜΕ. Είναι μια ρύθμιση έξω από το πλαίσιο των επαγγελματικών προσόντων στην Ελλάδα, που έχει αναγνωρίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το τονίζω. Δεν μας την επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Η κυβέρνηση την επιλέγει και την επιβάλλει εις βάρος των δικαιωμάτων των νέων παιδιών, εις βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης.

_________________

Βουλή-συζήτηση

Εισηγήτρια ΚΙΝΑΛ Χαρά Κεφαλίδου

  • Διάσπαρτες και αντιφατικές διατάξεις
  • Πρέπει να εξειδικευθούν τα κριτήρια αξιολόγησης που συνδέονται με την χρηματοδότηση.
  • Μετά από 10 χρόνια άτσαλης προσγείωσης, στην πραγματικότητα δεν έχουμε ξημερωθεί στη γη επαγγελίας και χρειάζεται πολύ δουλειά.

_________________

Βουλή-συζήτηση

Ειδικός αγορητής ΚΚΕ Γιάννης Δελής

  • Το νομοσχέδιο είναι προοίμιο μιας πιο αντιδραστικής συντηρητικής πολιτικής που είναι επεξεργασμένη από την Ευρωπαϊκή Ενωση.
  • Στόχος είναι να προσαρμόσει την ανώτατη εκπαίδευση στις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων.
  • Τα κριτήρια της αξιολόγησης είναι τιμωρητικά,
  • Αμεση απόσυρση του άρθρου 50 για τα Κολλέγια.

_________________

Βουλή-συζήτηση
Ονομαστική ψηφοφορία για 3 άρθρα

O ΣΥΡΙΖΑ δια της Κοινοβουλευτικής του Ομάδας ζήτησε ονομαστική ψηφοφορία αναφορικά με τα άρθρα 16, 33 και 50 του νομοσχεδίου, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 23/01/2020.

Το άρθρο 16 περιλαμβάνει τη χρηματοδότηση των πανεπιστημίων, το άρθρο 33 την αναστολή Τμημάτων Πανεπιστημίων και το άρθρο 50 διατάξεις για τα Κολλέγια.

_________________

Επίσης το νομοσχέδιο περιλαμβάνει

Διάταξη κυρώσεων διορισμών: Ενστάσεις και προβληματισμοί από την Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής
Τριετής αποκλεισμός όσων διορίζονται και δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Ρύθμιση στη Βουλή
Διάταξη πτυχίων Κολλεγίων: Δεκτά θα γίνονται από το ΑΣΕΠ για διορισμό εκπαιδευτικών
Τροπολογία τοποθετήσεων νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Κατατέθηκε στη Βουλή
Εορτή Τριών Ιεραρχών: Παύει να είναι αργία με διάταξη στη Βουλή
 Εκπαιδευτικές εκδρομές: Καταργείται το έως τώρα καθεστώς έγκρισης

Δείτε το σ/ν

Δείτε το νομοσχέδιο εδώ
Δείτε την Αιτιολογική Εκθεση εδώ
Δείτε όλες τις Εκθέσεις του νομοσχεδίου εδώ
Δείτε την Εκθεση της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής εδώ
Δείτε το σ/ν όπως εξήλθε της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής εδώ

Δείτε ακόμη

Τροπολογία ΣΥΡΙΖΑ: Για τον κλάδο ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών και τη δυνατότητα ένταξης σ αυτόν αποφοίτων ΠΑΜΑΚ
Τρεις Iεράρχες: Δεύτερη Εγκύκλιος για την εορτή
Εισήγηση Κεραμέως στη Βουλή: Υπερήφανοι για τη σύνδεση της χρηματοδότησης ΑΕΙ με την αξιολόγηση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση