Τρίτη, 14 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βουλή: Χρέωση εκπαιδευτικών και γονέων από εταιρείες τηλεπικοινωνίας για τη webex

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βουλή: Χρέωση εκπαιδευτικών και γονέων από εταιρείες τηλεπικοινωνίας για τη χρήση της πλατφόρμας webex-Ερώτηση στη Βουλή από το ΚΚΕ.

Χρέωση εκπαιδευτικών και γονέων
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΚΕ στη Βουλή

Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Για το απαράδεκτο γεγονός της χρέωσης εκπαιδευτικών και γονέων από εταιρείες τηλεπικοινωνίας για τη χρήση της πλατφόρμας webex
Σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Π.Ε Κερατσινίου Περάματος Νίκος Πλουμπίδης,

τονίζει ότι ενημερώθηκε από εκπαιδευτικούς και γονείς μαθητών μας ότι εταιρίες τηλεπικοινωνίας τους χρέωσαν- και μάλιστα παχυλά- για τη χρήση των υπηρεσιών για τις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης μέσω της πλατφόρμας webex.

Για παράδειγμα,

εκπαιδευτικός που υπηρετεί σε σχολείο του συλλόγου μας και βρίσκεται με αναρρωτική άδεια στο πατρικό της σπίτι στην επαρχία, στο οποίο δεν έχει σταθερή σύνδεση, χρεώθηκε με το ποσό των 63 ευρώ για 15 λεπτά χρήσης δεδομένων για τις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης των παιδιών της την Παρασκευή 16 Απριλίου.

Παρόμοιες αναφορές για χρεώσεις

έχουμε και από γονείς μαθητών μας οι οποίοι το τελευταίο διάστημα χρεώθηκαν με υψηλά ποσά, επειδή τα παιδιά τους συνδέονταν μέσω τηλεφώνου, χωρίς οι ίδιοι να γνωρίζουν ότι θα χρεωθούν, αφού το υπουργείο διατυμπάνιζε ότι η πλατφόρμα παρεχόταν δωρεάν.

Στην πλειοψηφία τους

οι γονείς των μαθητών μας αναγκάστηκαν να διακόψουν την τηλεκπαίδευση, αφού αδυνατούσαν να πληρώνουν την παροχή τέτοιων υπηρεσιών.

Από ότι φαίνεται το υπουργείο πλέον δεν παρέχει δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα για όσους δεν έχουν σταθερή σύνδεση, με θύματα αυτής της ανάλγητης απόφασης την εκπαιδευτική κοινότητα.

Δε φτάνει δηλαδή που καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας

το υπουργείο δεν ικανοποίησε το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας για τη διασφάλιση του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού και γρήγορης ταχύτητας σύνδεσης στα σχολεία, τη δωρεάν παροχή ενός τάμπλετ και σύνδεσης για κάθε μαθητή, προχωράει και ένα βήμα παραπέρα με το να αφήνει εντελώς στην τύχη τους όσους μαθητές δε διαθέτουν σταθερή σύνδεση, που ούτως ή άλλως είχαν σε όλη τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης δυσκολίες.

Ερωτάται η κ Υπουργός,

σε τι ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να λυθεί το ζήτημα και κανένας εκπαιδευτικός ή οικογένεια μαθητή να μην επωμιστεί το οικονομικό βάρος αυτής της χρέωσης.

Οι Βουλευτές

Μανωλάκου Διαμάντω, Γκιόκας Γιάννης, Κανέλλη Λιάνα, Κατσώτης Χρήστος, Παφίλης Θανάσης

Δείτε επίσης

Τηλεκπαίδευση: Τι απάντησε η Ζέττα Μακρή στη Βουλή στο ότι οι εκπαιδευτικοί επωμίζονται το κόστος
Κατατέθηκε Τροπολογία: Αριθμός εισακτέων ΑΕΙ-Πρακτικές ασκήσεις-Πρυτανικά συμβούλια
Χαρά Κεφαλίδου: “Χαιρέτα μας τον πλάτανο” για την αδυναμία ολοκλήρωσης πρακτικών ασκήσεων φοιτητών
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση