Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Β τάξης ΠΕΠΑΛ: Των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Β τάξης ΠΕΠΑΛ: Των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και των Τεχνολογικών – Επαγγελματικών μαθημάτων – Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή – ΦΕΚ Β 4578/30-8-2022.

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Β τάξης ΠΕΠΑΛ

Με την υπ. αριθμ. Φ9/103460/Δ4 Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 4578/30-8-2022 καθορίζεται το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και των Τεχνολογικών – Επαγγελματικών μαθημάτων των Τομέων της Β’ Τάξης των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.).

Δείτε το ΦΕΚ Β 4578/30-8-2022 

Η Απόφαση Φ9/103460/Δ4 – Ωρολόγιο Πρόγραμμα Β τάξης ΠΕΠΑΛ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και των Τεχνολογικών – Επαγγελματικών μαθημάτων των Τομέων της Β’ Τάξης των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.).

Καθορίζουμε το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και των Τεχνολογικών- Επαγγελματικών μα- θημάτων των Τομέων της Β’ Τάξης των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.) του ν. 4763/2020 (Α’ 254), ως εξής:…

Για την Απόφαση ελήφθησαν υπόψη μεταξύ άλλων:

  • Η υπό στοιχεία 38/07-07-2022 πράξη του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
  • Το από 26-07-2022 πρακτικό της 8ης συνεδρίασης της Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής (Κ.Ε.Ε.).
  • Η υπό στοιχεία Φ2/92271/Δ4/05-06-2018 απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων Γενικής Παιδείας, Προσανατολισμού και Επιλογής της Α’ Τάξης και των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και των Τεχνολογικών – Επαγγελματικών μαθημάτων των Τομέων της Β’ Τάξης των ΕΠΑ.Λ. του ν. 4386/2016 (Α’ 83)» (Β’ 2187, διόρθωση σφάλματος Β’ 2485) κατά το μέρος που αφορά τα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Β’ τάξης Ημερήσιου ΕΠΑ.Λ.
Δείτε επίσης

Ιδρύσεις-καταργήσεις ΣΜΕΑΕ και προαγωγές, στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση από το σχολ. έτος 2022-23 

Ιδρύσεις-καταργήσεις-συγχωνεύσεις-υποβιβασμοί και προαγωγές Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων 2022-23 

Πως ξεκινάει η νέα σχολική χρονιά: Το ΥΠΑΙΘ παρουσιάζει 6 καινοτομίες και 15 μεταρρυθμίσεις 

Ανακοίνωση για άνοιγμα σχολείων: Οι εισηγήσεις των ειδικών που έγιναν δεκτές από την Κυβέρνηση σχετικά με τον κορονοϊό 

Απαλλαγή μαθητών από μαθήματα: Γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων 

Μέντορες-ενδοσχολικοί συντονιστές-εκπαιδευτικοί όμιλοι: 3 Αποφάσεις για το σχ. έτος 2022-23 

Εξεταστέα ύλη Γενικού Λυκείου Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων μαθημάτων προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων 

Νόμος 4964/2022: Εκσυγχρονισμός Μουφτειών-Επιλογή Δ/ντών σχολείων-Διατάξεις για ΑΕΙ-ΔΟΑΤΑΠ-Ιδ. σχολεία

Σχολικές εκδρομές με σχολικά λεωφορεία: Διευκρινίσεις από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών 

Πριν φύγετε

Δήμαρχος Χάλκης για τα προβλήματα στέγασης που αντιμετωπίζουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές 

Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής επάρκειας μετά τον διορισμό: Τι προτείνει Καθηγητής του ΑΠΘ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση