Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Γυμνασίου ΕΝΕΕΓΥΛ-Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Απόφαση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Γυμνασίου ΕΝΕΕΓΥΛ-Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Απόφαση της Υφυπουργού ΠΑΙΘ κας Ζ. Μακρή.

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Γυμνασίου ΕΝΕΕΓΥΛ

Με την υπ. αρ. πρωτ. 103832 /Δ3/26-8-2021 Απόφαση της Υφυπουργού ΠΑΙΘ κας Ζ. Μακρή καθορίζεται το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων του Γυμνασίου ΕΝΕΕΓΥ-Λ–Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Δείτε σε μορφή pdf το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων του Γυμνασίου ΕΝΕΕΓΥ-Λ–Εργαστήρια Δεξιοτήτων 

______________

Αναλυτικά

Καθορίζεται το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων του Γυμνασίου ΕΝΕΕΓΥ-Λ ως εξής:

Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ Τάξης του Γυμνασίου ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ.
Διδακτικό Αντικείμενο/Μάθημα     Τάξεις    
       
Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Γλωσσική Διδασκαλία 3 2 2 2
Νεοελληνική Λογοτεχνία 2 1 1 1
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση 2 2 2 2
Μαθηματικά- Άλγεβρα 2 2 2 2
Μαθηματικά- Γεωμετρία 1 1 1 1
Φυσική 1 1 2 1
Χημεία 1 1
Βιολογία 1 1 1
Γεωλογία-Γεωγραφία 1 1 1
Ιστορία 2 2 1 1
Θρησκευτικά 2 2 1 1
Αγγλικά 1 1 1 1
Τεχνολογία 1 2 2 2
Πληροφορική 1 2 2 2
Οικιακή Οικονομία 2
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή 1 2
Φυσική Αγωγή 2 2 2 2
Πολιτισμός και Δραστηριότητες: Μουσική/Θεατρική Αγωγή 1 1 1 1
Πολιτισμός και Δραστηριότητες: Καλλιτεχνικά 1 1 1 1
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 2

(1Θ+ 1Ε)

3

(1Θ+ 4Ε)

5

(1Θ+ 4Ε)

5

(1Θ+ 4Ε)

Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων 2 2 2 1
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 1 1 1 1
ΣΥΝΟΛΟ 31 31 31 31
Στο μάθημα του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού

πραγματοποιείται η διδασκαλία βασικών θεωρητικών και εργαστηριακών ασκήσεων των τομέων και ειδικοτήτων που λειτουργούν στο Ενιαίο Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο, με στόχο:

α) την προετοιμασία και εξοικείωση των μαθητών με τα σχετικά γνωστικά αντικείμενα, τη παροχή σχετικών γνώσεων, την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και

β) την αξιοποίηση των κλίσεων και των δεξιοτήτων των μαθητών, ώστε το σχολείο να μετατραπεί σε χώρο δημιουργίας και επαγγελματικής προετοιμασίας.

Στο μάθημα της Ζώνης δημιουργικών δραστηριοτήτων

δίνεται η δυνατότητα ευελιξίας στους μαθητές και στη σχολική μονάδα να διαμορφώσουν από κοινού ένα σύνολο εκπαιδευτικών – επαγγελματικών δραστηριοτήτων σύμφωνα με τις ανάγκες, τόσο των μαθητών όσο και της τοπικής κοινωνίας.

Η Ζώνη αυτή θα καλύπτει γενικότερα θεματικά πεδία

που θα αφορούν τον πολιτισμό, το περιβάλλον, την υγεία, την προσωπική ανάπτυξη του/της μαθητή/τριας και επιπλέον μέσα από αυτές τις «δημιουργικές δραστηριότητες» θα δίνεται η δυνατότητα να καλυφθούν και κενά σε διάφορα γνωστικά πεδία μαθημάτων και επαγγελματικά ενδιαφέροντα των μαθητών.

Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από το σχολικό έτος 2021-2022.

Δείτε επίσης

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Γυμνασίου ΕΑΕ–Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Λυκείου ΕΑΕ: Προκαταρκτικής τάξης και των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ειδικών Νηπιαγωγείων και Ειδικών Δημοτικών Σχολείων
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ειδικών σχολείων-Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Απόφαση
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Γυμνασίου-Λυκείου: Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Ημερησίου και Εσπερινού Γυμνασίου-Ημερήσιου ΓΕΛ
Ωρολόγιο πρόγραμμα Ημερήσιου Γενικού Λυκείου: Mαθημάτων των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων
Ωρολόγιο πρόγραμμα Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου: Μαθημάτων Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων
Εργαστήρια Δεξιοτήτων-Ωρολόγια Προγράμματα: Νέες θεματικές σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια
Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια: Τρόπος διδασκαλίας-Ωρολόγιο Πρόγραμμα-Σχέδιο Δράσης-αναθέσεις-αξιολόγηση
ΦΕΚ-Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο: Εισαγωγή στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα-Υποχρεωτική επιμόρφωση ΠΕ06-ΠΕ60

Πριν φύγετε

Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Τρόπος διδασκαλίας-Σχέδιο δράσης
Δ Τάξη ΕΝΕΕΓΥΛ-Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα: Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης
ΦΕΚ: Πιλοτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply