Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ολιγοθέσιων Δημοτικών-Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Τροποποίηση Απόφασης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία-Ωρολόγιο Πρόγραμμα :Τροποποίηση Απόφασης-Εργαστήρια Δεξιοτήτων σε αντικατάσταση της Ευέλικτης Ζώνης-Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζ. Μακρή – ΦΕΚ B 4477 – 29.09.2021.

Με την υπ. αριθμ. 117956/Δ1 – ΦΕΚ B 4477 – 29.09.2021 – Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζ. Μακρή τροποποιείται η υπό στοιχεία 83939/Δ1/ 19-05-2017 (Β’ 1800) Υπουργικής Απόφασης με θέμα τα Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία και το Ωρολόγιο Πρόγραμμα τους.

Στην Απόφαση έχουμε την αντικατάσταση της Ευέλικτης Ζώνης από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα  3/θέσια και 2/θέσια Δημοτικά Σχολεία.

Αναλυτικά η Απόφαση

Τροποποίηση της υπό στοιχεία 83939/Δ1/ 19-05-2017 (Β’ 1800) υπουργικής απόφασης με θέμα “Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ολιγοθέσιων Δημοτικών Σχολείων”

α) Όσον αφορά το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των ολιγοθέσιων σχολικών μονάδων 3/θέσιου και 2/θέσιου Δημοτικού Σχολείου, να γίνει αντικατάσταση της Ευέλικτης Ζώνης από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Δηλαδή, με την εισαγωγή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου, στις προβλεπόμενες διδακτικές ώρες για την Ευέλικτη Ζώνη να υλοποιούνται τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

β) Σχετικά με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του 1/θέσιου Δημοτικού Σχολείου, τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων να διαχέονται στα προσφερόμενα Γνωστικά Αντικείμενα, όπου αυτό κρίνεται από τον/την εκπαιδευτικό ψυχοπαιδαγωγικά και διδακτικά προσφυές αλλά και εφικτά υλοποιήσιμο.

Κατά τα λοιπά ισχύει η υπό στοιχεία 83939/Δ1/ 19-05-2017 υπουργική απόφαση με θέμα «Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ολιγοθέσιων Δημοτικών Σχολείων» (Β’ 1800).

Δείτε σε μορφή pdf την Απόφαση Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ολιγοθέσιων Δημοτικών Σχολείων-Τροποποίηση Απόφασης

Δείτε επίσης

Προσλήψεις 2022-Δημόσιο: Στο Υπουργικό Συμβούλιο η δυνατότητα μετατροπής 4700 αναπληρωτών εκπ/κών σε μόνιμους
Εγγραφο: Παράνομη η συμμετοχή στην απεργία αποχή-Κοινοποίηση πλατφόρμας ΙΕΠ στους Δ/ντές
Κεραμέως: Λιγότερα 3000 κρούσματα παιδιών τον Σεπτέμβριο από τον Αύγουστο
Εγκύκλιος: Σε ποιες περιπτώσεις παρέχεται Τηλεκπαίδευση
edupass.gov.gr-έναρξη λειτουργίας: Καταχωρούνται εμβολιασμός, νόσηση, αποτέλεσμα τεστ

Πριν φύγετε

ΦΕΚ: Μέτρα κορονοιού 4 έως 11 Οκτωβρίου 2021-Τι ισχύει στο Δημόσιο, στα σχολεία, στα πεδία δραστηριότητας
Παπαευαγγέλου: Νωρίς να βγουν οι μάσκες στα σχολεία-Οχι σημαντική η ενδοσχολική διασπορά του ιού
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply