Σάββατο, 10 Απριλίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χαρά Κεφαλίδου: Εκτός θέματος η Υφυπουργός Παιδείας-“στρίβειν δια των διορισμών και των ερευνών”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Χαρά Κεφαλίδου: Εκτός θέματος η Υφυπουργός Παιδείας – “στρίβειν δια των διορισμών και των ερευνών”- Απάντησε σε ερωτήματα που δεν τέθηκαν.

Εκτός θέματος η Υφυπουργός Παιδείας
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Τομεάρχη Παιδείας ΚΙΝΑΛ κας Χ. Κεφαλίδου

“Εκτός θέματος η υφυπουργός Παιδείας, απάντησε σε ερωτήματα που δεν τέθηκαν-Κι ύστερα λένε πως φταίει η αντιπολίτευση!”

Έκπληξη προκάλεσε χθες στη Βουλή η αρμόδια υφυπουργός Παιδείας κα Ζέτα Μακρή με την απάντηση της σε Επίκαιρη Ερώτηση της Χαράς Κεφαλίδου, Bουλευτού Δράμας και υπεύθυνης Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, με θέμα  τα μαθησιακά κενά & την ψυχική επιβάρυνση των μαθητών κατά τη διάρκεια του παρατεταμένου Lockdown.

Τα ερωτήματα που τέθηκαν με την επίκαιρη ερώτηση της Χαράς Κεφαλίδου

αφορούν στον σχεδιασμό του Υπουργείου για την αντιμετώπιση των σοβαρών μαθησιακών κενών, την αντιμετώπιση της ψυχικής κόπωσης και επιβάρυνσης των μαθητών και την αξιοποίηση και βελτίωση της τηλεκπαίδευσης ώστε να καταστεί ένα πραγματικά πολύτιμο εργαλείο, τόσο με το άνοιγμα των σχολείων όσο και σε περίπτωση νέου κύματος πανδημίας.

Το Υπουργείο Παιδείας, δια της αρμόδιας υφυπουργού,

αντί να αδράξει την ευκαιρία για μια διεξοδική συζήτηση για το πώς θα αντιμετωπίσει η πολιτεία μια νέα πανδημία στο χώρο της εκπαίδευσης, επέλεξε την τακτική του «στρίβειν δια των διορισμών και των ερευνών»!

Απάντησε σε άλλη ερώτηση που τέθηκε!

Και αφού ανέγνωσε και κατέθεσε τον μακρύ κατάλογο διορισμών, επανέλαβε την εξαγγελία για την “λίαν προσεχώς” διεξαγωγή έρευνας από το Υπουργείο για την διαπίστωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης και των μαθησιακών κενών.

Μέχρι την ολοκλήρωση της έρευνας του Υπουργείου,

η οποία θα επιβεβαιώσει αυτά που ήδη γνωρίζουμε από τα αποτελέσματα ευρωπαϊκών ερευνών που έχουν ολοκληρωθεί και δημοσιευθεί, τα μαθησιακά κενά και οι ψυχολογικές συνέπειες στους μαθητές, θα έχουν φτιάξει μια νέα γενιά με ελλείματα συναισθηματικά και μαθησιακά που στις μελλοντικές μελέτες και βιβλιογραφία θα αναφέρονται ως «Τα παιδιά της πανδημίας» .

Αυτά συμβαίνουν όταν απουσιάζει η ευφυΐα και πλεονάζει η αλαζονεία, οι καλές ιδέες χρειάζονται πιστοποιητικό πολιτικών φρονημάτων .

Κι ύστερα λένε πως φταίει η αντιπολίτευση!

Δείτε τα πρακτικά της συζήτησης στη Βουλή της Ερώτησης “Πανδημία – το κλείσιμο των σχολικών μονάδων – ο κίνδυνος μαθησιακών απωλειών – ανησυχητική ψυχική επιβάρυνση μαθητών

Δείτε επίσης

Ερευνα για επιπτώσεις πανδημίας-μαθησιακά αποτελέσματα και ψυχοκοινωνική εξέλιξη μαθητών, υλοποιεί το ΥΠΑΙΘ
Μαθησιακές απώλειες-ψυχική επιβάρυνση μαθητών: Συζήτηση στη Βουλή για την πανδημία και το κλείσιμο των σχολείων
Απάντηση Υπουργείου Παιδείας στην ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ για τις συμβάσεις τηλεκπαίδευσης
Νίκη Κεραμέως-Απαντήσεις στη Βουλή: Από τις καταγγελίες για “big brother” στη μονιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης
Νίκος Φίλης-Βουλή: Μετεξεταστέα η τηλεκπαίδευση-αδιάφορο το Υπουργείο για τα προβλήματα μαθητών-εκπ/κών

Πριν φύγετε

 Εμβολιασμός εκπαιδευτικών με αδιάθετες δόσεις εμβολίων σε Εμβολιαστικά Κέντρα | Εγγραφο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση