Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χαρά Κεφαλίδου για μαθητές Γαύδου: “Γιατί το αυτονόητο στην Ελλάδα χρειάζεται παρέμβαση Πρωθυπουργού;”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Χαρά Κεφαλίδου για μαθητές Γαύδου: “Γιατί το αυτονόητο στην Ελλάδα χρειάζεται παρέμβαση Πρωθυπουργού;” – Δήλωση της Βουλευτού του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.

Χαρά Κεφαλίδου για μαθητές Γαύδου

Η κα Χαρά Κεφαλίδου, Bουλευτής Δράμας και Tομεάρχης Παιδείας & Θρησκευμάτων του ΠΑΣΟΚΚινήματος Αλλαγής, με αφορμή το ζήτημα που έχει προκύψει με τους μαθητές στην ακριτική Γαύδο, προέβη σε σχετική δήλωση, όπου αναφέρει πως το θέμα το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ το είχε αναδείξει, πριν την έναρξη του σχολικού έτους, με κατάθεση πρότασης και με σχετική ερώτηση προς το Υπουργείο Παιδείας, για την άμεση λειτουργία ηλεκτρονικής τάξης-σχολείου στο Γυμνάσιο στη Γαύδο και “έστω με μεγάλη καθυστέρηση αναγκάζεται ο ίδιος ο πρωθυπουργός να δώσει την αυτονόητη λύση, που το Υπουργείο Παιδείας αγνόησε επιδεικτικά”.

Η κα Κεφαλίδου αναρωτιέται για την πολιτική που ασκεί το ΥΠΑΙΘ το οποίο αντί να δίνει κίνητρα σε οικογένειες να μένουν σε ακριτικά και απομακρυσμένα νησιά για εθνικούς λόγους, “δημιουργεί αντικίνητρα, μη δίνοντας τη δυνατότητα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που τόσο πολύ διαφήμιζε”.

Ακολουθεί η δήλωση της κας Κεφαλίδου

 “Μετά την επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Γαύδο, υπήρξαν δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι θα δοθεί λύση στο ζήτημα των μαθητών. Ως γνωστόν, η μη ύπαρξη γυμνασιακής τάξης δημιούργησε σοβαρό πρόβλημα στα δύο παιδιά που διαμένουν στο νησί, τα οποία έμειναν λόγω απουσιών.

Ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε ότι θα γίνει κατ’ εξαίρεση ρύθμιση, προκειμένου να μπορούν να κάνουν τις σχολικές εργασίες στο σπίτι τους μέσω τηλεκπαίδευσης και ότι θα μεταβαίνουν στην έδρα του σχολείου για τις γραπτές εξετάσεις, δίνοντας επιτέλους λύση στο πρόβλημα.

Το θέμα το είχαμε έγκαιρα αναδείξει, πριν την έναρξη του σχολικού έτους, με κατάθεση πρότασης και με σχετική ερώτηση προς το Υπουργείο Παιδείας, για την άμεση λειτουργία ηλεκτρονικής τάξης-σχολείου στο Γυμνάσιο στη Γαύδο, τοποθετώντας έναν εκπαιδευτικό, που εκτός από το μάθημα της ειδικότητάς του θα είχε την εποπτεία και των άλλων μαθημάτων που θα γίνονταν εξ αποστάσεως.

Χαίρομαι που έστω και με μεγάλη καθυστέρηση αναγκάζεται ο ίδιος ο πρωθυπουργός να δώσει την αυτονόητη λύση, που το Υπουργείο Παιδείας αγνόησε επιδεικτικά.

Αυτό το λέμε στο Υπουργείο εδώ και έξι μήνες. Έπρεπε τα παιδιά να μείνουν από απουσίες για να καταλάβετε ότι υπάρχει πρόβλημα;

 Τελικά τι πολιτική κάνει το Υπουργείο; Αντί να δίνονται κίνητρα σε οικογένειες να μένουν σε ακριτικά και απομακρυσμένα νησιά για εθνικούς λόγους, δημιουργεί αντικίνητρα, μη δίνοντας τη δυνατότητα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που τόσο πολύ διαφήμιζε;”.

Δείτε επίσης

Κεφαλίδου-Γυμνάσιο Γαύδου: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε όλα τα παραμεθόρια και δυσπρόσιτα σχολεία 

Γαύδος-Μη ίδρυση γυμνασιακής τάξης: Ερώτηση στη Βουλή 

Γυμνάσιο στη Γαύδο: Εθνικό ζήτημα κατά την ΠΕΚ

 Εγγραφο αστυνομίας προς εκπαιδευτικούς με οδηγίες για περιστατικά βίας-Ενδεχόμενο ποινικών διώξεων και σε εκπ/κούς

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply