Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χαρά Κεφαλίδου-σχολικός εκφοβισμός: “Δική μας ευθύνη η βία που βιώνουν οι μαθητές. Δική μας και η αντιμετώπισή της”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Χαρά Κεφαλίδου-σχολικός εκφοβισμός: “Δική μας ευθύνη η βία που βιώνουν οι μαθητές και δική μας ντροπή, επίσης. Δική μας και η αντιμετώπισή της”.

Σε δήλωση προέβη η κα Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά του σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού, την 6η Μαρτίου 2022.

Η δήλωση
Δήλωση της Χαράς Κεφαλίδου με αφορμή την 6η Μαρτίου, “Πανελλήνια Ημέρα κατά του σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού”.

 Η σχολική βία, λεκτική, σωματική, ψυχολογική, ηλεκτρονική, το bullying και οι μαθητικές συμμορίες ανηλίκων στα σχολεία, στα Γυμνάσια και στα Λύκεια και η όλο και συχνότερη εμφάνισή τους, έχουν πάρει τεράστιες διαστάσεις παγκοσμίως. Θύτες και θύματα τα ίδια τα παιδιά μας.

Δεν πρέπει οι εκφοβιστικές συμπεριφορές και η βία να έχουν θέση στο χώρο του σχολείου. Τα σχολεία είναι χώροι γνώσης, ελευθερίας και ασφάλειας.

Δεν πρέπει οι μαθητές να αποσιωπούν, πρέπει να μιλάνε.

Πρέπει οι εκπαιδευτικοί να βλέπουν, να αντιλαμβάνονται, να συζητούν στις τάξεις και να ενημερώνουν.

Πρέπει η οικογένεια να είναι δίπλα στα παιδιά της, να τα στηρίζει.

Πρέπει κυρίως η Πολιτεία, να είναι δίπλα στα παιδιά, να τα προστατεύει, να τα εκπαιδεύει και να λαμβάνει άμεσα μέτρα πρόληψης.

Χρειάζεται αλλαγή του κλίματος του σχολείου, στη διδακτική ύλη και την ανάδειξη του θετικού πρότυπου του εκπαιδευτικού.

Χρειαζόμαστε ένα ισχυρό και όχι ένα απαξιωμένο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα.

Η Συγκρότηση της Διακομματικής Επιτροπής του Υπουργείου Παιδείας τον Ιούνιο του 2020 με σκοπό την πρόληψη, αποτροπή και αντιμετώπιση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, δεν έχει κληθεί να συνεδριάσει ούτε μία φορά.

Δική μας ευθύνη η βία που βιώνουν οι μαθητές και δική μας ντροπή, επίσης. Δική μας και η αντιμετώπισή της. Μόνο με βαθιές και τολμηρές μεταρρυθμίσεις του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος μπορούμε να τη θεραπεύσουμε. Μπορούμε. Θέλουμε;

Δείτε επίσης

Σχολική ημέρα κατά της βίας: Δράσεις-συζητήσεις- εκδηλώσεις στα σχολεία από Πέμπτη 3 έως και Τετάρτη 9.03.2022 

Σχολείο υπό (ανα)κατασκευή: Οδηγός για τα περιβάλλοντα μάθησης-School Education Gateaway 

Νηπιαγωγεία Πειραιά-ΟΟΣΑ: Ξεχώρισαν με τις επιδόσεις στις γνώσεις και δεξιότητες του πολίτη του κόσμου 

Νομοπαρασκευαστική Ειδικής Αγωγής: Στη συνεδρίαση της Ομάδας Εργασίας η Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως 

Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: Ξεκινά η διαδικασία επιλογής με την Πρόσκληση για ορισμό μελών στα Συμβούλια Επιλογής

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση