Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χαρακτηρισμός διαγωγής στους τίτλους σπουδών: Aμιγώς παιδαγωγικό μέτρο κατά το Υπουργείο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Χαρακτηρισμός διαγωγής στους τίτλους σπουδών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Aμιγώς παιδαγωγικό μέτρο κατά το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Χαρακτηρισμός διαγωγής

Aμιγώς παιδαγωγικό μέτρο, που συνάδει με τον σφαιρικότερο παιδευτικό ρόλο του σχολείου, θεωρεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων την αναγραφή του χαρακτηρισμού της διαγωγής των μαθητών στους τίτλους σπουδών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Και ως τέτοιο δεδομένο παιδαγωγικού χαρακτήρα, αναγράφεται στους οικείους τίτλους σπουδών.

Σύμφωνα με την Αιτιολογική Εκθεση του υπό Διαβούλευση σχεδίου νόμου, με τη ρύθμιση του άρθρου 5 επαναφέρεται η αναγραφή του χαρακτηρισμού της διαγωγής των μαθητών στους τίτλους σπουδών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως ίσχυε αδιάλειπτα τις τελευταίες δεκαετίες μέχρι το έτος 2017.

Ο χαρακτηρισμός της διαγωγής μαθητών εκτιμάται, κατά τα προβλεπόμενα στις υφιστάμενες οικείες διατάξεις και παγίως, ότι έχει παιδαγωγικό χαρακτήρα και αποσκοπεί στον εντοπισμό προβλημάτων συμπεριφοράς σε σχέση με την τήρηση των κανόνων της σχολικής ζωής και στην καλύτερη παιδαγωγική αντιμετώπισή τους.

Δείτε το άρθρο 05

Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών

Ο χαρακτηρισμός της διαγωγής μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναγράφεται στους τίτλους σπουδών, συμπεριλαμβανομένων των απολυτηρίων, των αποδεικτικών απόλυσης και λοιπών αποδεικτικών και πιστοποιητικών σπουδών.

 Δείτε σχετικά

 Διαβούλευση νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις” έως Τετάρτη 6 Μαΐου 2020
Πρόβλεψη 5.800 προσλήψεων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
Διετής Ισχύς Πινάκων ΑΣΕΠ από τριετής: Το σκεπτικό του Υπουργείου Παιδείας
Διατάξεις θεμάτων διορισμού-πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Εισαγωγή θεσμού Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης: Για ποιους λόγους κρίνεται αναγκαίος από το Υπουργείο Παιδείας
Νόμος Διορισμών: 4589/2019 – ΦΕΚ A 13 – 29.01.2019 – με το Σύστημα Μόνιμων Διορισμών

Δείτε επίσης

Γώγος-Κοτανίδου: Δεν είναι απαραίτητο να ανοίξουν Δημοτικά και Γυμνάσια
Τσιόδρας για άνοιγμα σχολείων: 15 με 20% επηρέασε τη μετάδοση κορονοϊού το κλείσιμο-Σε 48 ώρες η εισήγηση της Επιτροπής
Σοφία Ζαχαράκη στον ΣΚΑΙ: Είμαστε έτοιμοι για όλα τα σενάρια επιστροφής στα σχολεία
Κεραμέως για σχολική χρονιά: Ενδέχεται να παραταθεί
Ζαχαράκη στο “MEGA MAG”: Μετακύλιση ύλης την επόμενη χρονιά-Προτεραιότητα η Γ Λυκείου
Ανακοίνωση άρσης μέτρων: Αρχές επόμενης εβδομάδας από τον Πρωθυπουργό-Δύσκολη άσκηση το άνοιγμα των σχολείων
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply