“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χημικοί ΕΑΕ: Καλωσορίζουμε τις επιστολές Γεωλόγων, Βιολόγων και Φυσικών για την Ειδική Αγωγή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Χημικοί ΕΑΕ: Καλωσορίζουμε τις επιστολές Γεωλόγων, Βιολόγων και Φυσικών για την Ειδική Αγωγή- Διάταξη για τις Οργανικές θέσεις στα Τμήματα Ενταξης.

Χημικοί ΕΑΕ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή  αναπληρωτών Χημικών ΕΑΕ οι οποίοι καλωσορίζουν τις επιστολές των Γεωλόγων, Βιολόγων και Φυσικών αναφορικά με τα Τμήματα Ενταξης Ειδικής Αγωγής.

Η επιστολή

Οι χημικοί ΕΑΕ καλωσορίζουμε τις επιστολές των συναδέλφων Γεωλόγων Βιολόγων και Φυσικών για την  ειδική αγωγή..

Εργαζόμαστε ως εκπαιδευτικοί φυσικών επιστημών με εμπειρία και εξειδίκευση  πάνω από μια δεκαετία   ο   καθένας   μας   στα   ζητήματα   ειδικής   αγωγής.   Πολλές   φορές   οι   περισσότεροι   από     εμάς αντιμετωπίζουν   την   καθημερινότητα   μακριά   από   τους   τόπους   μόνιμης   κατοικίας   δίνοντας   και   τo τελευταίο   ψυχικό-εκπαιδευτικό   υστέρημα   μας   για   την   μόρφωση   των   μαθητών/τριών   μας.

Τόσα χρόνια ως αναπληρωτές ΠΕ04 είμαστε άξιοι για να στελεχώσουμε τα τμήματα ένταξης αλλά τώρα για επιβράβευση μας το Υπουργείο μειώνει την μόρφωση των μαθητών και μας εκτοπίζει από την τάξη εφόσον πρόκειται για μόνιμο διορισμό!!!

‘Ύστερα από την απόφαση του υπουργείου να θέσει ως βάση για την δημιουργία οργανικών ΠΕ04  τον αριθμό 300 μαθητών αν σχολική μονάδα, σταματά κάθε ελπίδα για την στήριξη των φυσικών επιστημών σε όλα τα  ευπαθή σχολεία της περιφέρειας αλλά και στα περισσότερα των αστικών κέντρων.

Το υπουργείο γνωρίζει ότι σχολεία με αριθμό μαθητών πάνω από 300 είναι ελάχιστα και αυτά στις μεγάλες πόλεις…

Αντιγράφοντας το Υπουργείο την τροπολογία(κάλυψη λειτουργικών αναγκών των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης) που δεν πέρασε η προηγούμενη κυβέρνηση και θέλοντας ταυτόχρονα να εξυπηρετήσει μεμονωμένα συμφέροντα , σφαγιάζει την δημιουργία έστω και ελάχιστων θέσεων ΠΕ04 στα σχολεία όλης της χώρας.    

Όλη αυτή όμως η απρόσεκτη αντιγραφή νομοσχεδίων και τροπολογιών αφαιρεί κάθε δικαίωμα από τους μαθητές με εκπαιδευτικές ανάγκες να «προχωρήσουν» και να εμπλακούν στην μάθηση των φυσικών επιστημών τόσο στην δευτεροβάθμια όσο και στην μεταδευτεροβάθμια πορεία τους.

Ως μέτρα προς την κατεύθυνση του εξορθολογισμού και της σωστής διαχείρισης του ανθρωπίνου δυναμικού του κλάδου ΠΕ04 προσυπογράφουμε και εμείς οι χημικοί αναπληρωτές τις παρακάτω αποφάσεις των συναδέλφων Γεωλόγων Βιολόγων και Φυσικών:

  • Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο.
  • Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι (200) μαθητές,τοποθετούνται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04.

Σας καλούμε να αφουγκραστείτε τους προβληματισμούς μας, να αντιμετωπίσετε ισότιμα και με σεβασμό κάθε ειδικότητα σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης και να μη προχωρήσετε σε αλλαγές που θα δημιουργήσουν νέα θύματα, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

 _______________________

Δείτε επίσης

Διαμαρτυρία Γεωλόγων, Βιολόγων για τις Οργανικές στα Τμήματα Ενταξης
Φυσικοί ΕΑΕ: Χαιρετίζουμε την επιστολή των ΠΕ04 Γεωλόγων-Βιολόγων ΕΑΕ για τις Οργανικές στα Τ.Ε.
Οργανικές στα Τμήματα Ενταξης: Στο ψηφισθέν νομοσχέδιο με 4 διατάξεις του ΥΠΑΙΘ
Αποχώρηση ΟΛΜΕ από συνάντηση με πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ: Απουσίαζαν Υπουργός και Υφυπουργός

_______________________

Δείτε ακόμη

Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε
Ενημέρωση ΑΣΕΠ: Προκηρύξεις 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ – Χρονοδιαγράμματα

  ____________________

Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ

  ____________________

Πριν φύγετε

 Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Οδηγίες για Εφημερίες: Εγκύκλιος Υφυπουργού Παιδείας για αυστηρή τήρηση και ορθή εφαρμογή
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση