Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χορήγηση διδακτικής-παιδαγωγικής επάρκειας στους αποφοίτους Διατμηματικού ΠΜΣ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Χορήγηση διδακτικής-παιδαγωγικής επάρκειας στους αποφοίτους Διατμηματικού ΠΜΣ “Εκπαίδευση για την Αειφορία και το Περιβάλλον” του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Χορήγηση διδακτικής-παιδαγωγικής επάρκειας

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 5781 – 30.12.2020 η υπ. αριθμ. 4398/20/ΓΠ Απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με θέμα:

Χορήγηση πιστοποίησης παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας στους αποφοίτους του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Εκπαίδευση για την Αειφορία και το Περιβάλλον» μεταξύ του Τμήματος Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος της Σχολής Γεωπονικών Επιστημών και του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Αναλυτικά η Απόφαση

Η ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:……………………………………………………………

αποφασίζουμε:

Την έγκριση χορήγησης πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας στους αποφοίτους του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Εκπαίδευση για την Αειφορία και το Περιβάλλον» μεταξύ του Τμήματος Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος της Σχολής Γεωπονικών Επιστημών και του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Βόλος, 17 Δεκεμβρίου 2020

Ο Πρύτανης

ΖΗΣΗΣ ΜΑΜΟΥΡΗΣ

Δείτε και σε μορφή pdf το ΦΕΚ B 5781 – 30.12.2020

__________________________________

Αποφάσεις Συγκλήτων Πανεπιστημίων,

για τη χορήγηση πιστοποίησης παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας στους αποφοίτους Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών.

Ενδεικτική παράθεση:

Δείτε σχετικά

Απόκτηση Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας: Ενημέρωση αιρετών ΚΥΣΕΕΠ

Δείτε επίσης

Δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια για ερευνητές των Ανθρωπιστικών Επιστημών από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Ο δημόσιος λόγος στην εποχή της πανδημίας: Δωρεάν επιμορφωτικό πρόγραμμα από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 
3ο Παιδαγωγικό Συνέδριο Ημαθίας: Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση – 1η Ανακοίνωση
Προτάσεις Μόσιαλου: Να εμβολιασθούν εκπ/κοί-γονείς άνω των 60-ευπαθείς ομάδες, για ν ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια
Τράπεζα Θεμάτων-ΦΕΚ: Βασικά χαρακτηριστικά-Οι 3 Φάσεις λειτουργίας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση