Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χρήσιμο υλικό για Σχολικούς Νοσηλευτές από τον ΣΕΕΠΕΑ Αττικής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Χρήσιμο υλικό για Σχολικούς Νοσηλευτές (ΠΕ25) από τον ΣΕΕΠΕΑ Αττικής: Προτάσεις – αποτελέσματα – χρήσιμα έντυπα της Ομάδας Εργασίας.

Χρήσιμο υλικό για Σχολικούς Νοσηλευτές

Ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής (ΣΕΕΠΕΑ Αττικής) κοινοποιεί Δελτίο Τύπου και Παραρτήματα τα οποία περιέχουν προτάσεις – αποτελέσματα – χρήσιμα έντυπα της Ομάδας Εργασίας ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών ΣΕΕΠΕΑ Αττικής 2018-19.

Δείτε το Δελτίο Τύπου

10/10/2019

Αρ. Πρωτ.: 674

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ – Ομάδα εργασίας ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και Επισκεπτών Υγείας- Υποδείγματα εντύπων  εργασίας ΠΕ25

Ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής επί σειρά ετών έχει αναδείξει αιτήματα των κλάδων του ΕΕΠ κι έχει αγωνιστεί γι’ αυτά. Στο πλαίσιο του γόνιμου διαλόγου με τα μέλη μας και στη συνέχιση των διεκδικήσεων, πραγματοποιήθηκε διευρυμένη συνάντηση των μελών του κλάδου ΠΕ25 26/11/2018 και στη συνέχεια συστάθηκε ομάδα εργασίας.

Η ομάδα εργασίας εργάστηκε καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους σε ζητήματα που αφορούσαν το ωράριο, καθηκοντολόγιο, τις δυσκολίες και ανάγκες της εργασίας των Σχολικών Νοσηλευτών, επιμόρφωσης και χρήσιμων εργαλείων για την άσκηση καθηκόντων.

Μετά από λεπτομερή παράθεση απόψεων και προτάσεων των μελών της ομάδας εργασίας αλλά και λοιπών συναδέλφων των οποίων οι απόψεις και οι προτάσεις είχαν συλλεχθεί και καταγραφεί από μέλη της ομάδας, επιλέχθηκαν τα μείζονα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο:

Πιο συγκεκριμένα:
  • Ωράριο ΠΕ25 στη γενική εκπαίδευση λόγω εξαίρεσης των ΠΕ 25 από τους υπόλοιπους κλάδους ΕΕΠ. βάση του ΦΕΚ 2038/5-6-2018 που ορίζει ότι: «Το εβδομαδιαίουποχρεωτικό́ ωράριο του υποστηρικτικού́ έργου του σχολικού́ νοσηλευτή́ καθορίζεταισύμφωνα με τις ισχύουσεςδιατάξεις για το ωράριο του Ειδικού́ Εκπαιδευτικού́ Προσωπικού́ και σε καμιάπερίπτωση ο χρόνοςπαραμονής του στη σχολική́ μονάδα δεν μπορεί́ να είναι α) μικρότερος του διδακτικού́ ωράριού των υποστηριζόμενωνμαθητών και β) μεγαλύτερος του εργασιακού́ ωράριού των τριάντα (30) ωρών την εβδομάδα».
  • Ανάγκη κοινού πρωτοκόλλου εργασίας, το οποίο να προταθεί στο Υπουργείο Παιδείας
  • Προτυποποίηση και περιεχόμενο «Ατομικού Φάκελου Ασθενή/Μαθητή»: υπεύθυνη δήλωση του γονέα στην οποία να επιτρέπει να μεταφερθεί ο μαθητής σε νοσοκομείο, η φαρμακευτική αγωγή με οδηγίες θεράποντος γιατρού και συναίνεση των γονέων να παρακολουθούν οι μαθητές προγράμματα αγωγής υγείας  που θα τους διδάξουν οι συνάδελφοι ΠΕ25.
  • Εξοπλισμό φαρμακείου σχολικής μονάδας, προτυποποίηση λίστας, διάθεση κίτρινου κάδου απόρριψης αιχμηρών (εφόσον χρησιμοποιείται τέτοιο υλικό)
  • Προτυποποίηση έντυπου ιστορικού υγείας μαθητή
  • Προτυποποίηση σχεδίων δράσης για τους υποστηριζόμενους μαθητές
  • Καταγραφή συνηθέστερων περιστατικών που αντιμετωπίζουν οι ΠΕ 25 και αξιοποίηση των δεδομένων
  • Επιτακτική ανάγκη διάθεσης χώρου ως «Ιατρείο-Εξεταστήριο» στη σχολική μονάδα& εκτίμηση του ποσοστού σχολικών μονάδων που διαθέτουν
  • Διεξαγωγή ημερίδας& ενημερωτικής συνάντησης του κλάδου ΠΕ 25 με στόχο την ευρεία ενημέρωση και τον ανοιχτό διάλογο και επιμόρφωση των συναδέλφων ΠΕ25
  • Εκπόνηση ερωτηματολογίου για τους ΠΕ 25 με στόχο την εκτίμηση των αναγκών σχετικά με τα εργασιακά θέματα του κλάδου, αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και επανασχεδιασμός.

Σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ. του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, τα αποτελέσματα εργασιών της  ομάδας ΠΕ25 θα ανακοινωθούν κατά την ημερίδα που θα διεξάγει ο Σύλλογος. Θεωρούμε ωστόσο σημαντικό οι συνάδελφοι του κλάδου ΠΕ25 να ενημερωθούν άμεσα για ότι έχει εκπονηθεί έως σήμερα προκειμένου να υποστηριχθεί το έργο τους.

Στα παραρτήματα που ακολουθούν παρουσιάζονται συμβουλευτικά τα εξής υποδείγματα εντύπων εργασίας:
  1. ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ/ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΥΓΕΙΑΣ
  2. ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ/ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
  3. ΣΧΟΛΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

 Ομάδα εργασίας ΣΕΕΠΕΑ Αττικής 2018-19:

Συντονίστρια- Γεωργία Μπουλμέτη (πρώην Πρόεδρος ΣΕΕΠΕΑ Αττικής)

Μέλη: Βούλγαρη Αικατερίνη, Δεληγιάννης Γεώργιος (αναπληρωματικό μέλος ΔΣ ΣΕΕΠΕΑ Αττικής),  Μπάκα Ελένη, Οικονόμου Ξένια,  Παρασκευά Μαριάνθη, Σμυρλή Ελένη, Τζούτη Κωνσταντίνα, ΦωτάκηΠαναγιώτα, Χάλκη Ευγενία

Δείτε το αρχείο με τα Παραρτήματα που περιέχουν χρήσιμα έντυπα εργασίας Σχολικών Νοσηλευτών (ΠΕ25)

_______________________

Δείτε

Νέες πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών | Τροπολογία στη Βουλή

Τροπολογίες του Υπουργείου Παιδείας στη Βουλή

Διατάξεις Υπουργείου Παιδείας: Κατατέθηκαν στη Βουλή για ψήφιση | 7 άρθρα

_______________________

Δείτε επίσης

Ζαχαράκη στο Star Κεντρικής Ελλάδας: Γ Φάση προσλήψεων-Διορισμοί Γενικής-Που οφείλονται τα κενά

Προϋπολογισμός 2020: Τι προβλέπει για την Παιδεία

Διορισμοί Ειδικής: Ισότιμη κατανομή τώρα – Ερώτηση στη Βουλή 43 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ

Νόμος Διορισμών: 4589/2019 – ΦΕΚ A 13 – 29.01.2019 – με το Σύστημα Μόνιμων Διορισμών

 Κατανομή 4500 θέσεων: Κάντε τη να πάψει η εκπαίδευση να δηλητηριάζεται

Κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ: Επιτακτική η ανάγκη κάλυψης στα Ειδικά Σχολεία | Πίνακες

Απάντηση ΑΣΕΠ για την Απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών

___________________________

Δείτε ακόμη

Προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 13 ΠΔΕ έως 29/09 – Ενόψη Β Φάσης

Κατανομή Β Φάσης πιστώσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ έως τώρα

Κατανομή ΕΕΠ – ΕΒΠ 2019-20 Α Φάσης στις 13 ΠΔΕ

________________________

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Αριθμοί προσλήψεων Β Φάσης: Εκπαιδευτικών ΕΑΕ-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Πρόσβαση σε στοιχεία συνυποψηφίων: Τι ισχύει

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply