Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χρησιμοποίηση δράσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Αξιολόγηση: Ανακοίνωση ΣΕΕΠΕΑ Αττικής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Χρησιμοποίηση δράσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Αξιολόγηση: Ανακοίνωση Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής.
Χρησιμοποίηση δράσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Αξιολόγηση
Aνακοίνωση εξέδωσε ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής, η οποία αφορά στη συμπερίληψη των δράσεων των μελών ΕΕΠΕΒΠ, που αποτελούν μέρος του καθηκοντολογίου τους, στους άξονες αξιολόγησης των σχολικών μονάδων. Η ανακοίνωση στάλθηκε στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Αττικής.
Ακολουθεί η ανακοίνωση
Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής

Αθήνα, 22-6-2022

Αρ. Πρωτ.: 31

 Προς:

Διευθύνσεις Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αττικής

Κοινοποίηση:

-Διευθυντή Περιφερειακής Διεύθυνσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αττικής, κ. Γ. Κόσυβα

-ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΘΕΜΑ: «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»

Αξιότιμοι/ες κύριοι/κυρίες,

Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, ως ο πρωτοβάθμιος συνδικαλιστικός φορέας που εκπροσωπεί τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ και ΕΒΠ) της Αττικής, μόνιμους και αναπληρωτές, οι οποίοι στελεχώνουν τη Δημόσια Ειδική και Γενική Εκπαίδευση, καθώς και τα ΚΕΔΑΣΥ και τις ΕΔΥ της Περιφέρειας Αττικής, καλεί τους συλλόγους διδασκόντων των σχολικών μονάδων Δ/θμιας Εκπ/σης, να μην προχωρήσουν σε καμία περίπτωση στη συμπερίληψη των αποτελεσμάτων της εργασίας των συναδέλφων ΕΕΠ-ΕΒΠ, ως μέρος των δράσεων στο πλαίσιο της αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων.

Οι ομαδικές δράσεις ενημέρωσης, επιμόρφωσης, ευαισθητοποίησης και συμβουλευτικής υποστήριξης εκ μέρους των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στη Γενική Εκπαίδευση προς τα μέλη της σχολικής κοινότητας, εμπίπτουν στο καθηκοντολόγιο των κλάδων τους και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να υιοθετηθούν ως συνολική δράση της σχολικής μονάδας και ως αντικείμενο αξιολόγησης. Το ανάλογο για τους εκπαιδευτικούς θα ήταν η αναφορά στο διδακτικό τους έργο και κατά συνέπεια θα αποτελούσε έμμεση ατομική αξιολόγηση των εμπλεκομένων.

Συγκεκριμένα, για τα μέλη ΕΕΠ, όπως Ψυχολόγοι, Κοινωνικοί Λειτουργοί και Σχολικοί Νοσηλευτές,  που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στις σχολικές μονάδες Γενικής Εκπαίδευσης, προβλέπονται, σύμφωνα με τις Υπουργικές Αποφάσεις, που ορίζουν τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητές τους, ομαδικές δράσεις στις τάξεις (σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς), καθώς και συντονισμός ενημερώσεων των συλλόγων διδασκόντων. Επομένως, οι ανωτέρω ενέργειες αφορούν το κύριο έργο τους βάσει καθηκοντολογίου και δεν αποτελούν δράσεις συμφωνημένες από τους συλλόγους διδασκόντων των σχολικών μονάδων, στο πλαίσιο συγκεκριμένου άξονα αξιολόγησης.

Συνεπώς, η οποιαδήποτε συμπερίληψη των εν λόγω δράσεων στις εκθέσεις αξιολόγησης των σχολείων, θεωρείται για το Σύλλογό μας απαράδεκτη και αντισυναδελφική, καθώς ανοίγει το δρόμο της ατομικής αξιολόγησης των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και τους θέτει σε ειδικό καθεστώς σε σχέση με το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Επισημαίνουμε ότι ο ρόλος των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στις σχολικές μονάδες είναι σημαντικός και αναντικατάστατος, παρά τις αντίξοες συνθήκες υπό τις οποίες επιτελούν το έργο τους και τη συστηματική απαξίωση από τη διοίκηση (μεγάλες καθυστερήσεις στις προσλήψεις, ανάθεση πέντε σχολικών μονάδων ανά ψυχολόγο/κοινωνικό λειτουργό, υπερβολικά μεγάλος αριθμός μαθητικού πληθυσμού ανά συνάδελφο, έλλειψη κατάλληλων χώρων τέλεσης του έργου τους, κλπ). Τα συνεχή περιστατικά σχολικής βίας και εκφοβισμού, καθώς και οι δυσμενείς ψυχοκοινωνικές συνθήκες συνηγορούν υπέρ της αναγκαιότητας ύπαρξης των κλάδων του ΕΕΠ-ΕΒΠ στην εκπαίδευση και απαιτούν την ισότιμη και αξιοπρεπή παρουσία τους στα σχολεία.

Με βάση αυτά, καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων, αλλά και απαιτούμε από τις διευθύνσεις να μην προχωρήσουν σε οποιαδήποτε ενέργεια υιοθέτησης των πεπραγμένων δράσεων των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, ως μέρους της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, που θα αποτελέσει ταυτόχρονα άτυπη κίνηση ατομικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου μέσα στα σχολεία. Ζητάμε από τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς την υποστήριξη και τη συναδελφική αλληλεγγύη τους.

Με εκτίμηση, για το Δ.Σ.

Δείτε επίσης

Καθηκοντολόγια ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-ΕΠΑΛ-Γενικά σχολεία | Νομοθεσία 

Νέοι διορισμοί: Η πιθανή κατανομή των 8.586 θέσεων-Να προχωρήσει το Υπουργείο σε ανακοίνωση 

Πρόεδρος ΑΣΕΠ για πίνακες ειδικής αγωγής: Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μη φτάσουμε στο τέλος Αυγούστου 

Συμπερίληψη παιδιών με νοητική αναπηρία στην προσχολική εκπαίδευση-Δευτέρα 27 Ιουνίου-ΠΔΕ Αττικής

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση