Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χρήση μάσκας μαθητών/τριών ειδικών σχολείων: Διευκρινιστικές οδηγίες από το ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Χρήση μάσκας μαθητών/τριών ειδικών σχολείων: Διευκρινιστικές οδηγίες από το ΥΠΑΙΘ – Πότε κατ΄ εξαίρεση η χρήση μάσκας δεν είναι υποχρεωτική – Εγγραφο.

Χρήση μάσκας μαθητών/τριών ειδικών σχολείων

Διευκρινιστικές οδηγίες παρέχει Εγκύκλιος υπ. αρίθμ. 157384/Δ3/17.11.2020 της Γ.Γ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Αναστασίας Γκίκα προς τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Π.Ε. και Δ.Ε., αναφορικά με τη χρήση μάσκας από τους μαθητές/τριες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Π.Ε. & Δ.Ε.

Σύμφωνα με το έγγραφο

Η δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, πραγματοποιείται με υποχρεωτική χρήση μάσκας, τόσο στους εξωτερικούς όσο και στους εσωτερικούς χώρους αυτών, και κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων, αλλά όχι κατά την διάρκεια της φυσικής αγωγής.

Κατ΄ εξαίρεση η χρήση μάσκας δεν είναι υποχρεωτική, σε εκείνες τις ειδικές περιπτώσεις που αυτό δεν είναι συμβατό με τον βαθμό και το είδος της αναπηρίας/ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης.

Δείτε το περιεχόμενο του εγγράφου
ΘΕΜΑ: “Διευκρινιστικές οδηγίες για τη χρήση μάσκας από τους μαθητές/τριες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Π.Ε. & Δ.Ε.”

 Σύμφωνα με την υπ΄ αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ.72989/14.11.2020 (ΦΕΚ 5043/τΒ΄/14-11-2020) απόφαση που τιτλοφορείται:

«Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.71342/ 6.11.2020 κοινής υπουργικής απόφασης «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020 έως και τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020» (Β’ 4899)»

διευκρινίζονται, σχετικά με το σημείο 8 του πίνακα της παρ.1 του άρθρου 1, τα κάτωθι :

Η δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, πραγματοποιείται με υποχρεωτική χρήση μάσκας, τόσο στους εξωτερικούς όσο και στους εσωτερικούς χώρους αυτών, και κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων, αλλά όχι κατά την διάρκεια της φυσικής αγωγής.

Κατ΄ εξαίρεση η χρήση μάσκας δεν είναι υποχρεωτική, σε εκείνες τις ειδικές περιπτώσεις που αυτό δεν είναι συμβατό με τον βαθμό και το είδος της αναπηρίας/ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης.

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π.Ε., Δ.Ε & Ε.Α.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΚΙΚΑ

Δείτε σε μορφή pdf τις Διευκρινιστικές οδηγίες για τη χρήση μάσκας από τους μαθητές/τριες ΣΜΕΑΕ

___________________________

Να υπενθυμίσουμε πως

σύμφωνα με την ΚΥΑ Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 – ΦΕΚ B 3780 – 08.09.2020,  από την υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας εξαιρούνται Μαθητές με:

  • Γνωσιακή,
  • αναπτυξιακή,
  • ψυχική διαταραχή ή
  • διαταραχή συμπεριφοράς καθώς και
  • οι μαθητές με σοβαρό νευρολογικό ή μυϊκό ή άλλο νόσημα,
που τους εμποδίζει να χειριστούν την μάσκα τους, οι οποίοι προσέρχονται κανονικά στο σχολείο αφού προσκομίσουν τα απαραίτητα σχετικά δικαιολογητικά.
Επίσης, για τους μαθητές σχολικών μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και στους μαθητές που προσέρχονται στα ΚΕΣΥ, συστήνεται η χρήση μάσκας μόνο εφόσον είναι εφικτό και συμβατό με τον βαθμό και το είδος της αναπηρίας ή ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης.

Δείτε επίσης

ΦΕΚ αναστολής λειτουργίας σχολείων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Λειτουργία Δημοσίου 13.11.2020: Αδειες Ειδικού Σκοπού-Αλλαγή ωραρίου γονέων με τέκνα κλειστών σχολείων-Τηλεργασία
Αναστολή λειτουργίας ειδικών σχολείων ή τμημάτων αυτών | Λίστα ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Δείτε ακόμη

ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ προς ΕΟΔΥ: Διενέργεια τεστ κορονοϊού σε προσωπικό και μαθητές/τριες ΣΜΕΑΕ
ΕΝΕΛΕΑ για ειδικά σχολεία: Aνάγκη λήψης άμεσων μέτρων-Επρεπε ήδη να έχουν ληφθεί
ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Ειδικά σχολεία: Ψήφισμα για την μη αναστολή λειτουργίας τους
ΔΟΕ-Κλείσιμο σχολείων: Ομολογία αποτυχίας των μέτρων-Ορθά παραμένουν ανοικτά τα ειδικά
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση