Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας: Νέο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας: Νέο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την υλοποίηση των διαδικασιών-Εκθεση αξιολόγησης-Συλλογικός Προγραμματισμός.

Στο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των διαδικασιών αναφορικά με τις εκθέσεις αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων και τον συλλογικό προγραμματισμό, αναφέρεται νέα Εγκύκλιος υπ. αριθμ. 142777/ΓΔ4/8-11-2021, του Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας του ΥΠΑΙΘ κος Α. Κόπτσης, η οποία κοινοποιήθηκε στις σχολικές μονάδες της χώρας.

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο, οι σχολικές μονάδες θα πρέπει να υποβάλουν:

Α. Την “Έκθεση Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων” έως την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021.

Β. Τον “Συλλογικό Προγραμματισμό” για την υποβολή του οποίου η εφαρμογή θα παραμείνει ενεργή έως τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021, κατόπιν αιτημάτων σχολικών μονάδων.

_______________

Η Εγκύκλιος
Θέμα: Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο

Σας υπενθυμίζουμε ότι για την υλοποίηση των διαδικασιών εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων απαιτείται η υποβολή:

Α. «Έκθεσης Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων» που αφορά στο προηγούμενο σχολικό έτος και

Β. «Συλλογικού Προγραμματισμού» που αφορά στο τρέχον σχολικό έτος.

Προκειμένου να υλοποιηθούν οι διαδικασίες

που ορίζονται στην με αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021 Υ.Α. «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» (Β΄ 4189), οι σχολικές μονάδες θα πρέπει να υποβάλουν:

  • την «Έκθεση Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων» έως την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021,
  • τον «Συλλογικό Προγραμματισμό» για την υποβολή του οποίου η εφαρμογή θα παραμείνει ενεργή έως τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021, κατόπιν αιτημάτων σχολικών μονάδων.
Τόσο η «Έκθεση Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων» όσο και ο «Συλλογικός Προγραμματισμός»

συμπληρώνονται με ευθύνη των Διευθυντών/-ντριών και Προϊσταμένων σχολικών μονάδων και η σύνδεση πραγματοποιείται με τους κωδικούς του σχολείου από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Οι Συντονιστές εκπαιδευτικοί των Ομάδων Δράσης

θα μπορούν να εισέλθουν στην εφαρμογή του ΙΕΠ με τους προσωπικούς τους κωδικούς από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ), μετά τις 16 Νοεμβρίου, προκειμένου να συμπληρώσουν το Α΄ μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης του Σχεδίου Δράσης («Σχεδιασμός της Δράσης»).

Το Α΄ μέρος θα είναι ανοικτό μέχρι τις 12 Ιανουαρίου 2022.

Σας επισημαίνουμε, τέλος,

ότι οι ΣΕΕ Παιδαγωγικής Ευθύνης συνδέονται στην εφαρμογή με τους δικούς τους κωδικούς ΠΣΔ ώστε να:

  • παρακολουθούν και να υποστηρίζουν το έργο των σχολείων ευθύνης τους,
  • σημειώνουν τις παρατηρήσεις και προτάσεις τους όσον αφορά στο Σχεδιασμό των Σχεδίων Δράσης (μετά τις 22 Νοεμβρίου 2021 και έως 25 Ιανουαρίου 2022). Παρακαλούμε για την ολοκλήρωση των διαδικασιών στις παραπάνω τελικές ημερομηνίες-προθεσμίες.

Παρακαλούμε για την ολοκλήρωση των διαδικασιών στις παραπάνω τελικές ημερομηνίες- προθεσμίες.

Δείτε σε μορφή pdf την Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ με το χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας

Δείτε επίσης

Εξώδικο ΔΟΕ σε Υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως και Γενικό Γραμματέα Α. Κόπτση
Οδηγίες για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και βήματα αγώνα κοινοποίησε η ΔΟΕ
Κεραμέως: Πάνω από 70% των σχολείων προχώρησαν στην αξιολόγηση-Δεν κλείνουν τα σχολεία

Πριν φύγετε

 Σενάρια για κλείσιμο σχολείων 15 Νοεμβρίου για να ανακοπεί το κύμα κορονοϊού
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση