Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υφυπουργός Παιδείας για κενά: Η χρονιά θα ξεκινήσει με κενά που δεν μπορούν να προβλεφθούν αυτή τη στιγμή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υφυπουργός Παιδείας για κενά: Η χρονιά θα ξεκινήσει με κενά τα οποία δεν μπορούν να προβλεφθούν αυτή τη στιγμή – Τι είπε στον ΣΚΑΪ για τις προσλήψεις και τα κενά εκπαιδευτικών.

Υφυπουργός Παιδείας για κενά

Στην εκπομπή “Οι Δεκατιανοί” του ΣΚΑΪ μίλησε σήμερα η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Δόμνα Μιχαηλίδου, απαντώντας σε ερωτήσεις που έθεσαν εκπαιδευτικοί στους δημοσιογράφους της εκπομπής και ανάμεσα σ αυτές για τις προλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα πλαίσια της Α Φάσης προσλήψεων και για τα κενά που υπάρχουν.

Ακολουθούν οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις

Γιατί με 47.000 κενές θέσεις 28.000 προσλήψεις αναπληρωτών;

“Τι μας νοιάζει εμάς; Μας νοιάζει τα σχολειά μας να ξεκινήσουν χωρίς ελλείψεις εκπαιδευτικών. Η απόκλιση μεταξύ των 2 αριθμών που μου είπατε είναι κάτι που πολλές φορές δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, δηλαδή μπορεί το ένα κομμάτι να είναι πιεσμένο προς τα πάνω, γιατί πολλοί διευθυντές εκπαίδευσης δεν είναι σε θέση, όχι λόγω μη αποτελεσματικότητας τήρησης των καθηκόντων τους, δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν ιδιαίτερα στα μεγάλα αστικά σχολεία, ακριβώς πόσους εκπαιδευτικούς χρειάζονται και βέβαια υπάρχει πέρα από την Α Φάση αυτή που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα, όπου οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας σε ποιες γεωγραφικές περιφέρειες έχουν επιλεγεί σύμφωνα με τη μοριοδότηση που τους έχει δώσει ο ΑΣΕΠ έτσι ώστε να πάνε. Tι γίνεται; Οι εκπαιδευτικοί μέσα στη χρονιά δηλώνουν τι θέλουν, θέλουν Αττική, θέλουν Κρήτη, θέλουν Θεσσαλία, που θέλουν και μετά βάσει της μοριοδότησης από το ΑΣΕΠ βγαίνει το αποτέλεσμα σε ποια γεωγραφική περιφέρεια τους στέλνει η Πολιτεία”.

Αρα δεν έχουμε κενά μας λέτε;

“Αυτό που λέω είναι ότι θα ξεκινήσει η χρονιά με πολύ λίγα κενά, δηλαδή με τα κενά τα οποία δεν μπορούν να προβλεφθούν αυτή τη στιγμή. Θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς μα γιατί έχουμε φτάσει στο 2023 και δεν γνωρίζουμε που θα υπάρχουν καθηγητές ή όχι. Θα σας δώσω το εξής παράδειγμα. Μου έρχεται ένα μήνυμα μήπως μπορώ να βοηθήσω στην εξής περίπτωση. Μητέρα εκπαιδευτικός μονογονεϊκή με 2 παιδιά την καλεί το κράτος να υπηρετήσει στα Χανιά. Η γυναίκα αυτή δεν μπορεί να υπηρετήσει στα Χανιά, ρωτώ όμως εγώ, το καταλαβαίνω είναι δύσκολο για μια εκπαιδευτικό μονογονεϊκή να φύγει από το νοικοκυριό της και να πάει στα Χανιά, όμως γιατί η γυναίκα αυτή δήλωσε τα Χανιά και άρα μοριοδοτήθηκε και θα πάει στα Χανιά; Εκεί τι γίνεται, είτε ο εκπαιδευτικός έχει υπολογίσει ότι μπορεί να πάει και δεν το έχει υπολογίσει πραγματικά και τελευταία στιγμή λέει πως θα πάω εγώ με τα παιδιά μου; δεν μπορώ να πάω στα Χανιά, δηλαδή είτε ο υπολογισμός αυτού δεν είναι όπως θα έπρεπε να είναι, είτε υπάρχουν πράγματα που όντως δεν μπορούν να υπολογιστούν. Η συγκεκριμένη κυρία έχει τη θεία της κατάκοιτη και πρέπει να είναι στην Αθήνα, όποτε δεν θα πάει στα Χανιά. Αυτό εν τέλει θα δημιουργήσει μια κενή θέση στα Χανιά”.

Δείτε επίσης

Αποφάσεις πρόσληψης Α Φάσης 2023-24 εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης 

Αποφάσεις πρόσληψης Α Φάσης 2023 ΕΕΠ-ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ-Γενικά σχολεία | Ανάληψη υπηρεσίας 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Οδηγός για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς: Πρόσληψη-τοποθέτηση-ανάληψη υπηρεσίας-ωράριο-μισθολογικά-άδειες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση