Τρίτη, 9 Αυγούστου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υπόμνημα ΠΕΑΔ σε Υπουργείο Παιδείας: Zητά τη μονιμοποίηση τουλάχιστον 10.000 εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υπόμνημα ΠΕΑΔ σε Υπουργείο Παιδείας: Zητά τη μονιμοποίηση τουλάχιστον 10.000 εκπαιδευτικών στην γενική και ειδική αγωγή και ενίσχυση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.pead

Υπόμνημα προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως απέστειλε η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕΑΔ), αναφορικά με το πρόβλημα των κενών του εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία και την ανάγκη πραγματοποίησης μόνιμων διορισμών.

Η ΠΕΑΔ ζητά μόνιμους διορισμούς τουλάχιστον 10.000 εκπαιδευτικών στην γενική και ειδική αγωγή και την ενίσχυση της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να περιοριστεί το φαινόμενο της σχολικής διαρροής που οξύνει τις κοινωνικές ανισότητες.

Δείτε το Υπόμνημα της ΠΕΑΔ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (Π.Ε.Α.Δ.)

e-mail: pead2014@gmail.com.

ηλεκτρ. σελ.: https://syllogosanapliroton.wordpress.com/

Αρ.πρωτ. 275 Αθήνα, 14/03/2022

Υπόμνημα προς την Υπουργό

 Επί 12 χρόνια είχαν παγώσει οι διορισμοί στην εκπαίδευση, με αποτέλεσμα να γιγαντωθεί το πρόβλημα των κενών του εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία, σε σημείο που τα τελευταία χρόνια απαιτούνται χιλιάδες αναπληρωτές κάθε χρόνο (φέτος 55.000) με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων. Συνεπώς, οι 11.700 διορισμοί που πραγματοποιήθηκαν το καλοκαίρι του 2021 ήταν σταγόνα στον ωκεανό.

Επιπλέον, η Ευρωπαϊκή Ένωση ζητά την μείωση του αριθμού των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, γεγονός που θα προκαλέσει ένα επιπρόσθετο θέμα στην λειτουργία των σχολείων τόσο στην γενική όσο και στην ειδική αγωγή.

Τα κενά σε όλη την επικράτεια είναι μεγάλα σε όλες τις ειδικότητες.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στον κλάδο των Φυσικών υπάρχουν 205 οργανικά κενά και παρά τους περσινούς διορισμούς (87) φέτος προσλήφθηκαν 500 αναπληρωτές μόνο στη γενική αγωγή και αντίστοιχα στο κλάδο των Φιλολόγων ενώ πέρυσι πραγματοποιήθηκαν 1.376 μόνιμοι διορισμοί, χρειάστηκε φέτος το υπουργείο να προσλάβει άλλους 4.000 αναπληρωτές.

Ο συσσωρευμένος αριθμός συνταξιοδοτήσεων και η επί δεκαετίες αδιοριστία δημιούργησαν πολλά κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία, τα οποία είτε καλύπτονται με αναπληρωτές καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και συχνά όχι έγκαιρα είτε δε καλύπτονται καθόλου.

Για αυτό διεκδικούμε:
  • Άμεση μονιμοποίηση τουλάχιστον 10.000 εκπαιδευτικών στην γενική και ειδική αγωγή.
  • Συνεχή ροή διορισμών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
  • Ενίσχυση της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να περιοριστεί το θλιβερό φαινόμενο της σχολικής διαρροής που οξύνει τις κοινωνικές ανισότητες.
  • Ενίσχυση των οικογενειών στηρίζοντας με εκπαιδευτικό προσωπικό έγκαιρα και με επάρκεια τους μαθητές για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ  – Σάββας Βασίλειος

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ – Γαβριλιάδη Κωνσταντίνα

Δείτε επίσης

Προσλήψεις Ειδικής Αγωγής 2021-22: 2.386 λιγότερες από πέρσι-μείον 1.440 στην Παράλληλη Στήριξη-Ποιοι οι λόγοι 

Επιστολή στον Πρωθυπουργό: Ζητείται υπερωριακή εργασία στο ΑΣΕΠ για να εκδοθεί η προκήρυξη Ειδικής Αγωγής 

Εκπαιδευτικοί-πανδημία: Η κοινωνία οφείλει να γνωρίζει! 

Δείτε ακόμη

Διάθεση σελφ τεστ από Δευτέρα 14 έως και Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022 από τα φαρμακεία 

Κεραμέως για άνοιγμα πινάκων EAE-Πότε θα δοθεί το voucher των 200 €-Τι θα γίνει με τα self test 

Η ΔΟΕ για την αναφορά της Διευθύντριας του 12ου Δημοτικού Αθηνών σε βάρος 20 εκπαιδευτικών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση