Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υπουργός Παιδείας-αξιολόγηση: 40 χρόνια η ιδεολογική μάχη-Oι συνδικαλιστικές ηγεσίες ασκούν πιέσεις στους εκ/κούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υπουργός Παιδείας-αξιολόγηση: 40 χρόνια η ιδεολογική μάχη-Oι συνδικαλιστικές ηγεσίες ασκούν πιέσεις στους εκπαιδευτικούς-Ολοι αξιολογούμαστε.

Στην εκπομπή του ΑΝΤ1 “Πρωινοί Τύποι” μίλησε σήμερα το πρωί η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Αναφορικά με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών η κα Κεραμέως

απαντώντας σε ερώτηση για το αν θα υπάρξει απόλυση εκπαιδευτικού, αποτέλεσμα της αξιολόγησης του, απάντησε αρνητικά και αναφερόμενη στη διαδικασία της αξιολόγησης ανέφερε τα 2 στάδια αυτής, όπου στο πρώτο θα υπάρξει η αξιολόγηση της λειτουργίας του σχολείου και στο δεύτερο θα πραγματοποιηθεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Η Υπουργός αναφερόμενη στις αντιδράσεις

και στις κινητοποιήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, παρατήρησε ότι οι αντιδράσεις αυτή τη στιγμή έχουν να κάνουν με το πρώτο στάδιο, δηλαδή με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Απαντώντας σε ερώτηση γιατί αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί και πόσοι είναι η κα Κεραμέως ανέφερε πως:

“Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες παραδοσιακά στη χώρα μας αντιδρούν στην αξιολόγηση.

Δεν πιστεύω ότι αυτό αντιπροσωπεύει την πλειονότητα των εκπαιδευτικών και λυπάμαι πάρα πολύ που οι συνδικαλιστικές ηγεσίες ασκούν πιέσεις στους εκπαιδευτικούς προκειμένου να μην συμφωνήσουν στην αξιολόγηση.

Αυτά αναφέρονται και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 40 χρόνια στη χώρα μας υπάρχει μια ιδεολογική μάχη κατά της αξιολόγησης. Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, όλοι αξιολογούμαστε”.

Και κατέληξε

“Εχω αναρωτηθεί πολλές φορές. Αν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες διοχέτευαν όλη αυτή την ενέργεια, την οποία διοχετεύουν εναντίον της αξιολόγησης, για να γίνει το σχολείο καλύτερο, να κάνουν προτάσεις για την εκπαιδευτική διαδικασία. Εδώ είμαστε να τις ακούσουμε”.

Επίσης η Υπουργός αναφέρθηκε στα περιστατικά βίας στα σχολεία

που λαμβάνουν χώρα τον τελευταίο καιρό, λέγοντας πως ζητήθηκε η διεξαγωγή ΕΔΕ, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως “όταν βλέπω παιδιά να χαιρετάνε ναζιστικά νοιώθω φρίκη”.

Επιπροσθέτως ανέφερε πως στόχος είναι να απεγκλωβισθούν τα παιδιά από αυτές τις ακραίες φασιστικές ομάδες και πως η Κυβέρνηση δείχνει μηδενική ανοχή απέναντι σε αυτά τα κοινωνικά φαινόμενα πατάσσοντας αυτούς τους θύλακες φασισμού.

Για το θέμα των των πρωτοκόλλων περί τον κορονοϊό είπε πως:
  • Δεν υπάρχει συζήτηση για αλλαγή των πρωτοκόλλων που σχετίζονται με τον κορονοϊό στα σχολεία.
  • Οταν εντοπιστεί κάποιο κρούσμα, οι υπόλοιποι μαθητές μπορεί να κάνουν μέχρι και 7 τεστ την εβδομάδα.
  • Η εμβολιαστική κάλυψη των εκπαιδευτικών είναι εξαιρετικά υψηλή και υπάρχει ανταπόκριση και από τους μαθητές.

Δείτε επίσης

edupass.gov.gr-έναρξη λειτουργίας: Καταχωρούνται εμβολιασμός, νόσηση, αποτέλεσμα τεστ
Ενταξιακή Εκπαίδευση: Δημιουργία Οδηγού-Πρότυπα έντυπα ΚΕΔΑΣΥ-Διαδικασίες ομαλής Μετάβασης
 Αξιολόγηση-απεργία αποχή: Παραμένει σε ισχύ μέχρι την έκδοση τελεσίδικης απόφασης από το Εφετείο
Αξιολόγηση-απεργία αποχή: Οι λόγοι που την έκρινε παράνομη το Πρωτοδικείο-Τα αιτήματα του ΥΠΑΙΘ που δεν δέχθηκε

 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση