Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υπουργός Παιδείας-Προγραμματικές: Γραπτός διαγωνισμός-Νόμος ΕΑΕ-Αναμόρφ. Παράλληλης-4 με 5 χιλ. διορισμοί το έτος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υπουργός Παιδείας-Προγραμματικές δηλώσεις: Νέο σύστημα πρόσληψης με γραπτό διαγωνισμό-Αναμόρφωση Παράλληλης Στήριξης-Νόμος/πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή-4 με 5 χιλιάδες διορισμοί το χρόνο.

Υπουργός Παιδείας-Προγραμματικές δηλώσεις

Με τις ομιλίες Υπουργών και Βουλευτών συνεχίζεται στην Ολομέλεια της Βουλής, για τρίτη ημέρα, η συζήτηση επί των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης και σήμερα Σάββατο 08 Ιουλίου 2023.

Για τον τομέα της Παιδείας μίλησε πριν λίγο ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης, ο οποίος καταθέτοντας τον “οδικό χάρτη” της επόμενης τετραετίας ανέφερε μεταξύ άλλων πως θα θεσμοθετηθεί νέο σύστημα προσλήψεων με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, θα αναμορφωθεί η Παράλληλη Στήριξη και κάθε χρόνο θα έχουμε 4 με 5.000 διορισμούς. Επίσης θα υπάρξει νέος νόμος/πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), αλλά και για την Επαγγελματική και Τεχνική εκπαίδευση.

Στο ξεκίνημά του ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης, ανέφερε χαρακτηριστικά πως “χτίζουμε στο πυκνό έργο της προηγούμενης τετραετίας” και πως “η ελληνική κοινωνία θέλει να πατήσουμε το γκάζι και όχι το φρένο”.

Ακολουθούν τα βασικά σημεία της τοποθέτησης του Υπουργού ΠΑΙΘ

  • Εμφαση στην Προσχολική Αγωγή με άρση της πολυδιάσπασης με ενιαία κατεύθυνση.
  • Νόμος Πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή.
  • Αναμόρφωση Παράλληλης Στήριξης.
  • Προγράμματα Σπουδών στην Ειδική Αγωγή.
  • Ελεύθερη επιλογή σχολείου με κάποιες προϋποθέσεις.
  • Πολλαπλό βιβλίο- Διεύρυνση Ολοήμερου.
  • Επέκταση Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων.
  • Νέο σύστημα προσλήψεων με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
  • Εθνικό Πρόγραμμα αναβάθμισης κτηριακών υποδομών των σχολικών μονάδων.
  • Ψηφιοποίηση περιεχομένου της εκπαίδευσης, από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο.
  • Διάλογος για το εθνικό απολυτήριο, για ένα κοινά αποδεκτό τρόπο πρόσβασης στα Πανεπιστήμια.
  • 4.000 με 5.000 νέοι διορισμοί το χρόνο.
  • Βελτίωση αποδοχών εκπαιδευτικών. Σήμερα θα γίνουν ανακοινώσεις στη Βουλή για μισθούς δημοσίου
  • Διεθνή πιστοποιητικά Γλωσσομάθειας και Ψηφιακών Δεξιοτήτων
  • Ειδικό πρόγραμμα για το σχολικό εκφοβισμό.
  • Ψηφιοποίηση του συνόλου των υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας
  • Αξιολόγηση με συμμετοχή των εκπαιδευτικών για απλούστευση και βελτιώσεις.
  • Μεγάλη έμφαση στην Επαγγελματική εκπαίδευση με νέο νόμο-πλαίσιο.
  • Θα ενισχυθεί η καλλιτεχνική εκπαίδευση.
  • Εμφαση στην επαφή με την τεχνολογία μέσω ρομποτικών εργαστηρίων και διαδραστικών πινάκων.
  • Αλλαγή του άρθρου 16 του Συντάγματος για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια με διακρατικές εκπαιδευτικές συμφωνίες.
  • Εμφαση και στη Δια Βίου Μάθηση.

____________________________

Το video και το αναλυτικό κείμενο των Προγραμματικών Δηλώσεων Πιερρακάκη εδώ

Δείτε επίσης

Μητσοτάκης για Παιδεία: Οι προγραμματικές δηλώσεις-Ποιες οι προτεραιότητες της επόμενης τετραετίας 

Δόμνα Μιχαηλίδου για αξιολόγηση, διορισμούς, νέα σχολική χρονιά και Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 

Κεραμέως για διορισμούς στο δημόσιο: “Απόλυτη προτεραιότητα η Υγεία”-“Εγιναν διορισμοί στην Παιδεία” 

Πριν φύγετε

Διαδικασία αποσπάσεων εντός περιοχής μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ – Και νεοδιοριζόμενων εντός περιοχής διορισμού

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση