“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ζαχαράκη στη Λαμία: Ιανουάριο νόμος για επιλογή στελεχών-Δομές-Αξιολόγηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ζαχαράκη στη Λαμία: Ιανουάριο νόμος για επιλογή στελεχών-Δομές-Αξιολόγηση-Επιμόρφωση – Τι είπε κατά τη διάρκεια συζήτησης στα γραφεία της ΝΟΔΕ Φθιώτιδας.

Ζαχαράκη στη Λαμία

Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη κατά τη διάρκεια συζήτησης σήμερα Σάββατο 23/11/2019 στα γραφεία της ΝΟΔΕ Φθιώτιδας στη Λαμία, ενόψει του 13ου Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας, αναφέρθηκε και σε θέματα του Υπουργείου Παιδείας.

Να υπενθυμίσουμε πως εχθές Παρασκευή 22/11/2019 η κα Ζαχαράκη παρέστη στο 1ο Συνέδριο στη Λαμία με θέμα: «Τοπική Ιστορία και Εκπαίδευση: αναπτύσσοντας μία οργανική και αποτελεσματική σχέση μεταξύ τους».

Το Συνέδριο ξεκίνησε εχθές Παρασκευή  και ολοκληρώνεται αύριο Κυριακή 24/11/2019.

Τι είπε επιγραμματικά στην τοποθέτησή της η Υφυπουργός Παιδείας – Ακολουθεί σχετικό video

Αναπληρωτές
  • Πάνω από 37.000 αναπληρωτές στα σχολεία. Πρωτοφανής αριθμός. Πάρα πολύ μεγάλος στη διαχείριση και για τις επόμενες χρονιές.
  • Ο κύριος Γαβρόγλου φρόντισε να εκτοξεφθούν οι ανάγκες και τα κενά. Εκοψε τη διπλή μοριοδότηση και πάνω από 2.500 εκπαιδευτικούς που στείλαμε για τις ανάγκες των σχολείων παραιτήθηκαν ή δεν παρουσιάστηκαν ποτέ για να αναλάβουν υπηρεσία.
  • Οι Διευθύνσεις να μετράνε σωστά τα κενά, να χρησιμοποιούν σωστά το myschool.
  • Κάνουμε προγραμματισμό να πηγαίνουν οι αναπληρωτές νωρίτερα στα σχολεία.
  • Θα χρειαζόμαστε αναπληρωτές και τα επόμενα χρόνια.
Νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα
  • Ενσωμάτωση στο ωρολόγιο πρόγραμμα από του χρόνου νέων θεματικών ενοτήτων όπως περιβαλλοντική εκπαίδευση, φεμινισμός, επιχειρηματικότητα, αγωγή υγείας.
Διυπουργική επιτροπή για την ενδυνάμωση και την προστασία του παιδιού
  • Θα γίνει σύσταση Διυπουργικής Επιτροπής για την προστασία του παιδιού μέσα στο σχολείο.
  • Περισσότεροι Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί λειτουργοί ανά συστάδα σχολείων.
Τέλη Ιανουαρίου νομοσχέδιο
  • Για επιλογή στελεχών.
  • Νέες Δομές στην Εκπαίδευση.. Δεν θέλουμε υδροκέφαλα συστήματα τα οποία δεν φτάνουν στη τάξη και στον εκπαιδευτικό.
  • Επιμόρφωση.
  • Αξιολόγηση και αποτίμηση όχι τιμωρητική. Αποτύπωση αναγκών για επιμόρφωση. Ετσι φανταζόμαστε την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας στην αρχή και μετά του εκπαιδευτικού.
Πρότυπα και πειραματικά σχολεία,
  •  Μελετάμε πως θα υλοποιηθεί η δέσμευση για τη λειτουργία ενός Πρότυπου και ενός Πειραματικού σχολείου στην έδρα κάθε Περιφερειακής Ενότητας.
Η τοποθέτηση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφίας Ζαχαράκη σε video του MAG24.GR

Δείτε

Αξιολόγηση παντού: Εξαγγελίες του νέου Προέδρου ΙΕΠ Ι. Αντωνίου
Προσωρινοί Πίνακες 3ΕΑ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε
Ενημέρωση ΑΣΕΠ: Προκηρύξεις 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ – Χρονοδιαγράμματα
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση