Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ζαχαράκη για Σύμβουλο Σχολικής Ζωής: Δεν υποκαθιστά Κοινωνικό Λειτουργό και Ψυχολόγο σε καμία περίπτωση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ζαχαράκη για Σύμβουλο Σχολικής Ζωής: Δεν υποκαθιστά τον Κοινωνικό Λειτουργό και Ψυχολόγο σε καμία περίπτωση – Τι είπε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Ζαχαράκη για Σύμβουλο Σχολικής Ζωής

Αναφορά στον Σύμβουλο Σχολικής Ζωής του άρθρου 38 του νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις”, έκανε η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη, κατά την τοποθέτησή της στην τρίτη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, στη συζήτηση επί των άρθρων του νομοσχεδίου.

Καμία σχέση

Η κα Ζαχαράκη ανέφερε πως δεν έχει καμία σχέση ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής με τον Κοινωνικό Λειτουργό και τον Ψυχολόγο, τους οποίους δεν υποκαθιστά σε καμία περίπτωση, τονίζοντας την ύπαρξη και το έργο των δύο αυτών ειδικοτήτων σε Δίκτυα σχολείων.

Και προς επίρρωση των όσων ανέφερε επανέλαβε τα λεχθέντα από την Υπουργό κα Νίκη Κεραμέως περί νέου Προγράμματος πρόσληψης Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων αξίας 46 εκατομμυρίων ευρώ, 3.200 περίπου προσλήψεων.

Να υπενθυμίσουμε πως σύμφωνα με το άρθρο 38 και αναφορικά με τον Σύμβουλο Σχολικής Ζωής:
  • Στην αρχή κάθε σχολικού έτους ορίζονται δύο (2) Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής, σε κάθε σχολική μονάδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν καθήκοντα Συμβούλου Σχολικής Ζωής, επιμορφώνονται σε περιοδική βάση.
  • Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής παρεμβαίνει, καθοδηγεί και ενημερώνει μαθητές, γονείς και κηδεμόνες σε θέματα όπως η διαχείριση κρίσεων και πρόληψη ακραίων συμπεριφορών, μαθησιακές δυσκολίες, συμπερίληψη και ενσωμάτωση, μαθητές με ιδιαίτερες δυνατότητες, κλίσεις και ταλέντα, μετάβαση σε άλλες βαθμίδες, σχολική κινητικότητα, συμβουλευτική και ομάδες γονέων.
  • Ασκεί τα καθήκοντά του και λειτουργεί συμπληρωματικά και ενισχυτικά προς τους υφιστάμενους θεσμούς υποστήριξης των σχολικών μονάδων
Δείτε αναλυτικά εδώ

Δείτε επίσης

Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις: Κατατέθηκε για ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ
ΕΝΕΛΕΑ για νομοσχέδιο: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής-Ψυχολόγοι και Κ.Λ. στα σχολεία-Κοινωνιολογία στις Πανελλαδικές
Κεραμέως για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: “Ξεκινάει το επόμενο διάστημα η διαδικασία σύνταξης πλαισίου”
Προσλήψεις Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων: Διατίθενται 46.000.000 ευρώ-Τι είπε η Ν. Κεραμέως στη Βουλή
Κοινωνιολογία-Κοινωνικές Επιστήμες: Επιστολή ΠΕΕΚΕ στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και στα κόμματα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση