“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ζαχαράκη στη ΔΑΚΕ: Να μην φοβίζει τους εκπαιδευτικούς η διαδικασία της αξιολόγησης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ζαχαράκη στη ΔΑΚΕ: Να μην φοβίζει τους εκπαιδευτικούς η διαδικασία της αξιολόγησης – “Τι έχουν να φοβηθούν όσοι έχουν δώσει την ψυχή τους στην σχολική τάξη;”.

Ζαχαράκη στη ΔΑΚΕ

Σύμφωνα με δημοσίευμα του larissapress.gr, κατά την διάρκεια του χαιρετισμού της στην κοπή της πίτας της ΔΑΚΕ εκπαιδευτικών στη Λάρισα, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη αναφέρθηκε μεταξύ άλλων:

  • Στο ζήτημα των διορισμών
  • Στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
  • Στο νομοσχέδιο για τις Δομές Εκπαίδευσης που έρχεται

Αναλυτικά

Στο ζήτημα των διορισμών, αλλά και στο θέμα της  αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αναφέρθηκε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη από τη Λάρισα κατά την διάρκεια του χαιρετισμό της στην κοπή της πίτας της ΔΑΚΕ εκπαιδευτικών.

Η κ. Ζαχαράκη σημείωσε πως η «υπόθεση των διορισμών είναι μια πολύ σημαντική», υποστηρίζοντας ότι η προηγούμενη κυβέρνηση ξεκίνησε πολύ αργά την διαδικασία.

«Μπορούσαν να γίνουν νωρίτερα οι διορισμοί; Σας διαβεβαιώ δεν μπορούσαν. Δεν μπορούσαν να γίνουν νωρίτερα στην Ειδική Αγωγή. Η προηγούμενη κυβέρνηση ξεκίνησε πάρα πολύ αργά την διαδικασία, πιέζουμε τον ΑΣΕΠ καθημερινά ώστε να έχουμε οριστικούς πίνακες στην Ειδική Αγωγή».

Επίσης η κ. Ζαχαράκη κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να μην τους φοβίζει η διαδικασία της αξιολόγησης, ενώ μίλησε και για την διαδικασία της επιμόρφωσης.

«Τι έχουμε να φοβηθούμε όσοι έχουν δώσει την ψυχή μας στην σχολική τάξης; Όταν όμως το κράτος μας έχει επιμορφώσει. Σας λέω λοιπόν πως μια από τις προτεραιότητες για την νέα χρονιά είναι και η επιμόρφωση, την οποία ξέρω ότι και εσείς την θέλετε και την ζητάτε» σημείωσε.

Μεταξύ άλλων είπε ότι η στόχευση του υπουργείου συνολικά για την εκπαίδευση είναι να υπάρχει ένα νομοσχέδιο που θα καλύψει τα θέματα των δομών, ενώ σημείωσε ότι ως υπουργείο «πιστεύουμε στον κάθε εκπαιδευτικό και κάθε διευθυντή έτσι ώστε να έχει περισσότερες αρμοδιότητες και μεγαλύτερη αυτονομία».

Τέλος η υφυπουργός είπε ότι γνωρίζει πως στην καρδιά του κάθε εκπαιδευτικού υπάρχει το ενδιαφέρον και η μέριμνα για κάθε μαθητή και όχι το προσωπικό συμφέρον, ενώ δεν παρέλειψε να σημειώσει ότι το υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση λαμβάνουν όλα τα μηνύματα που στέλνουν οι εκπαιδευτικοί.

Πληροφορίες από www.larissapress.gr

Δείτε επίσης

ΣΚΑΙ: Συνέντευξη Υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως
Εθνική Βιβλιοθήκη: Επίσκεψη Υπουργού Παιδείας στο ΚΠΙΣΝ
Σύγκλητος ΑΠΘ: 4 προτάσεις προς το ΥΠΑΙΘ για ισότιμη αντιμετώπιση των αποφοίτων
Νομοσχέδιο Παιδείας: Οπως ψηφίσθηκε με τις διατάξεις για Κολέγια, κυρώσεις και τοποθετήσεις διορισμών κ.α
Γρίπη: Oδηγίες πρόληψης κατά της διασποράς της στις Σχολικές Μονάδες
Επιμόρφωση Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Αποτελέσματα Κλήρωσης Α’ Φάσης και Εναρξη Β’ Φάσης Υποβολής Αιτήσεων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση