Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ζέτα Μακρή-Πίνακες ΑΣΕΠ: Πολλοί δεν υπέβαλλαν αίτηση αναπληρωτή-Εξετάζουμε νόμιμους τρόπους κάλυψης των θέσεων αυτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Ζέτα Μακρή-Πίνακες ΑΣΕΠ: Πολλοί δεν υπέβαλλαν αίτηση αναπληρωτή-Εξετάζουμε νόμιμους τρόπους κάλυψης των θέσεων αυτών από ειδικούς που θα παρέχουν εξειδικευμένη υποστήριξη, ώστε να ικανοποιηθούν όλες οι ανάγκες.
Ζέτα Μακρή-Πίνακες ΑΣΕΠ
Συζητήθηκε εχθές Δευτέρα 22.02.2021 η Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κου Γιάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Τα ειδικά σχολεία και τους ασφαλείς όρους λειτουργίας τους”.
Την Ερώτηση απάντησε
η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ Ζέτα Μακρή, η οποία αναφερόμενη στις προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το 2020-21 είπε πως οι οριστικοί πίνακες του ΑΣΕΠ περιελάμβαναν εγγεγραμμένους που δεν υπέβαλαν αιτήσεις αναπληρωτών.
Οπότε για να ικανοποιηθούν όλες οι ανάγκες,
ιδιαίτερα στον κλάδο εξειδικευμένης ειδικής εκπαίδευσης και ειδικού βοηθητικού προσωπικού εξετάζονται νόμιμοι τρόποι κάλυψης των θέσεων αυτών από ειδικούς που θα παρέχουν εξειδικευμένη υποστήριξη.
Αναλυτικά το απόσπασμα από την τοποθέτηση της Υφυπουργού με την αναφορά  περί εξέτασης νόμιμων τρόπων κάλυψης θέσεων.

“Για το νέο σχολικό έτος 2020-2021 και σε συνέχεια των διορισμών που σας ανέφερα, το Υπουργείο επιδιώκοντας την καλύτερη και τη μεγαλύτερη κάλυψη των αναγκών του μαθητικού πληθυσμού έχει προσλάβει έξι χιλιάδες οκτακόσιους εννέα αναπληρωτές-μέλη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού.

Δυστυχώς, κύριε συνάδελφε, οι οριστικοί πίνακες του ΑΣΕΠ περιελάμβαναν εγγεγραμμένους που δεν υπέβαλαν αιτήσεις αναπληρωτών.

Γι’ αυτό εξετάζουμε επισταμένως νόμιμους τρόπους κάλυψης των θέσεων αυτών από ειδικούς που θα παρέχουν εξειδικευμένη υποστήριξη, ώστε να ικανοποιηθούν όλες οι ανάγκες, ιδιαίτερα στον κλάδο εξειδικευμένης ειδικής εκπαίδευσης και ειδικού βοηθητικού προσωπικού, για την παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021″.

Δείτε επίσης

Ανοιχτά ειδικά σχολεία: Οι λόγοι της απόφασης διά ζώσης λειτουργίας-6.809 οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ειδικά σχολεία σε πλήρη αναστολή ή και Τμήματα αυτών | Κατάλογος
Lockdowη: Η απόφαση με τα μέτρα από 22.02 έως 01.03.2021-Λειτουργία σχολείων ανά επίπεδο κινδύνου
Εγκύκλιος: Κατάθεση βαθμολογίας τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια
Εαρινό εξάμηνο ΑΕΙ εξ αποστάσεως: Εισήγηση της επιτροπής Ειδικών-Κατ οίκον παράδοση συγγραμμάτων

Δείτε ακόμη

Επιμόρφωση Ψυχολόγων-Φιλολόγων-Μαθηματικών ΕΠΑΛ: Αιτήσεις από 22.02 έως 05.03.2021
Διεκδίκηση μονιμοποίησης αναπληρωτών: Παρατηρήσεις επί της απόφασης του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply