Τετάρτη, 15 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τοποθέτηση σε κενές θέσεις Διευθυντών σχολείων: Τι ισχύει σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τοποθέτηση σε κενές θέσεις Διευθυντών σχολείων: Τι ισχύει, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων – Η διαδικασία τοποθέτησης.

Τοποθέτηση σε κενές θέσεις Διευθυντών

Σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ και με αφορμή σχετικά ερωτήματα που δέχεται για την τοποθέτηση σε κενές θέσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων, ισχύουν τα εξής:

Α. Αναφορικά με την διαδικασία τοποθέτησης Διευθυντών σε σχολικές μονάδες για τις οποίες δεν έχουν υποβληθεί υποψηφιότητες , ισχύουν οι διατάξεις της παραγράφου 11 του άρθρου 41 του ν. 4823/2021 (Α΄ 136) σύμφωνα με την οποία

«11… Αν δεν υποβληθούν υποψηφιότητες για κάποιες σχολικές μονάδες, Διευθυντές σε αυτές τοποθετούνται, εφόσον το δηλώσουν, υποψήφιοι που δεν έχουν τοποθετηθεί, κατά τη σειρά κατάταξής τους στον τελικό αξιολογικό πίνακα επιλογής. Για τον σκοπό αυτόν καλούνται από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης ….να υποβάλουν νέα δήλωση προτίμησης. ……Αν δεν συμπληρωθούν οι κενές και κενούμενες θέσεις με τις παραπάνω διαδικασίες, εφαρμόζεται η παρ. 9 του άρθρου 40. Αν μετά το τέλος των ανωτέρω διαδικασιών εξακολουθούν να παραμένουν κενές θέσεις διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ., οι θέσεις αυτές επαναπροκηρύσσονται, σύμφωνα με την παρ. 14. Στην περίπτωση αυτή, μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα εκπαιδευτικοί με μικρότερο χρόνο εκπαιδευτικής ή διδακτικής υπηρεσίας…».

Επισημαίνεται ότι ειδική αναφορά για την πλήρωση κενών και κενούμενων θέσεων διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. για τις οποίες δεν υποβλήθηκαν υποψηφιότητες, γίνεται και στο άρθρο 14 της υπό στοιχεία Φ. 361.22/6/149788/Ε3/3-12-2022 (Β΄6141)Υπουργικής Απόφασης.

Β. Στην περίπτωση κλήσης υποψηφίων Διευθυντών που δεν έχουν τοποθετηθεί για νέα δήλωση προτίμησης κενών σχολικών μονάδων, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα, δεν έχει εφαρμογή η διάταξη του τελευταίου εδαφίου του  άρθρου 12 της υπό στοιχεία Φ. 361.22/6/149788/Ε3/3-12-2022 (Β΄6141) Υπουργικής Απόφασης.

____________________________

Ακολουθεί το άρθρο 14 της υπ’ αριθμ. Φ. 361.22/6/149788/Ε3/3-12-2022 (Β΄6141) Υ.Α

Άρθρο 14 , Πλήρωση κενών και κενούμενων θέσεων

1. Σε περίπτωση που δεν υποβληθούν υποψηφιότητες για κάποιες σχολικές μονάδες και εργαστηριακά κέντρα, διευθυντές σε αυτές τοποθετούνται, εφόσον το δηλώσουν, υποψήφιοι που δεν έχουν τοποθετηθεί, κατά τη σειρά κατάταξής τους στον τελικό αξιολογικό πίνακα επιλογής. Για τον σκοπό αυτόν καλούνται από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης να υποβάλουν νέα δήλωση προτίμησης. Η τοποθέτηση γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμοδίου Τοπικού Συμβουλίου Επιλογής. Η πρόταση διαμορφώνεται με βάση τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους τελικούς ενιαίους αξιολογικούς πίνακες σε συνδυασμό με τη νέα δήλωση προτίμησης.

2.Αν ύστερα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας της προηγούμενης παραγράφου δεν συμπληρωθούν οι κενές και κενούμενες θέσεις, τότε εφαρμόζεται η παρ. 9 του άρθρου 40 του ν. 4823/2021.

3.Αν μετά το τέλος των ανωτέρω διαδικασιών εξακολουθούν να παραμένουν κενές θέσεις διευθυντών Σχολικών Μονάδων και Ε.Κ., οι θέσεις αυτές επαναπροκηρύσσονται. Στην περίπτωση αυτή, μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα εκπαιδευτικοί με μικρότερο χρόνο εκπαιδευτικής ή διδακτικής υπηρεσίας. Το πρώτο εδάφιο εφαρμόζεται και στην περίπτωση εμφάνισης κενών θέσεων μετά τη λήξη της ισχύος των πινάκων επιλογής.

Δείτε επίσης

Ανάληψη υπηρεσίας Διευθυντών σχολικών μονάδων: H Τροπολογία-Ρύθμιση και για συμπλήρωση ωραρίου 

Λήξη μαθημάτων Δημοτικών-Γυμνασίων-Λυκείων-Ημερομηνίες εξετάσεων και Πανελλαδικών 2023  

 Αναστολή υπηρεσιακών μεταβολών: Το σύστημα e-Datacenter δεν θα είναι διαθέσιμο λόγω εκλογών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση