“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μεταθέσεις Πρωτοβάθμιας σε ΣΜΕΑΕ/ΕΕΕΕΚ/ΤΕ: Σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4638/2019

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μεταθέσεις Πρωτοβάθμιας σε ΣΜΕΑΕ/ΕΕΕΕΚ/ΤΕ: Σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4638/2019 με Απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως.

Μεταθέσεις Πρωτοβάθμιας σε ΣΜΕΑΕ/ΕΕΕΕΚ/ΤΕ

Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ/ΕΕΕΕΚ/ΤΕ) σχολικού έτους 2018-2019 , σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4638/2019

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως:

Εχοντας υπόψη, μεταξύ άλλων:

  • Τη με αριθ.πρωτ. 182303/Ε2/21-11-2019εγκύκλιο με θέμα «Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων σε Τμήματα Ένταξης σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»
  • Την με αριθμό 22/2-12-2019Πράξητου ΚΥΣΠΕ1
  • Τις αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών.
  • Την με αριθ. πρωτ. 191647/E2/5-12-2019 Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Πίνακας οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού Α/θμιας Εκπαίδευσης κατά περιοχή μετάθεσης και ειδικότητα για τις μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή σε ΣΜΕΑΕ/ΕΕΕΕΚ/ΤΕσχολικού έτους 2018-2019».

Μεταθέτει τους παρακάτω εκπαιδευτικούς λειτουργούς Α/θμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ/ΕΕΕΕΚ/ΤΕ), ύστερα από αίτησή τους και χωρίς δαπάνη του δημοσίου, ως ακολούθως.

Οι εκπαιδευτικοί που μετατίθενται κατά τα ανωτέρω, παραμένουν στη θέση που υπηρετούν έως και τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020 και αναλαμβάνουν υπηρεσία στη νέα τους θέση μετά τη λήξη του διδακτικού έτους.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα

____________

Δείτε το άρθρο 28 του ν.4638/2019

1. Το πρώτο εδάφιο της περίπτωσης γ ́τηςπαραγράφου 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 (Α ́ 199), όπως η περίπτωση αυτή τροποποιήθηκε με την παράγραφο 5β του άρθρου 40 του ν. 4589/2019 (Α ́13), αντικαθίσταται ως εξής:

«γ) Σε ειδικώς οργανωµένα και καταλλήλως στελεχωµένα Τµήµατα Ένταξης (ΤΕ), τα οποία λειτουργούν στις σχολικές µονάδες γενικής και επαγγελµατικής εκπαίδευσης.

Στα ΤΕ των σχολικών µονάδων πρωτοβάθµιας εκπαίδευσης οι µαθητές υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 ή ΠΕ60 µε εξειδίκευση στην ΕΑΕ για τα νηπιαγωγεία και από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ71 ή ΠΕ70 µε εξειδίκευση στην ΕΑΕ για τα δηµοτικά σχολεία.

Στα ΤΕ των σχολικών µονάδων της πρωτοβάθµιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι πενήντα (250) µαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός, ενώ στα ΤΕ των σχολικών µονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι πενήντα (250) µαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον δεκαπέντε (15) µε διαγνωσµένη από αρµόδιο δηµόσιο φορέα (Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συµβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, Δηµόσιο Νοσοκοµείο) αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, το- ποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί.

Στα ΤΕ των σχολικών µονάδων δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης οι µαθητές υπο- στηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 µε εξειδίκευση στην ΕΑΕ….

….Η συνέχεια εδώ

Δείτε επίσης

Μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ: Γιατί πρέπει να τιμωρηθούμε;
Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων: Σχεδιασμός και υλοποίηση | Εγκύκλιος

__________________

Δείτε ακόμη

Συγκρότηση Επιστημονικής Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (ΕΠΠΣ)
Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων: Σχεδιασμός και υλοποίηση | Εγκύκλιος
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση