Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκθεση ΟΟΣΑ “Going For Growth 2021”: Μακροχρόνιες συμβάσεις αναπληρωτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκθεση ΟΟΣΑ “Going For Growth 2021”: Μακροχρόνιες συμβάσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – Θα ενισχύσουν και θα επιβραβεύσουν την αποδοτικότητά τους.

Μακροχρόνιες συμβάσεις αναπληρωτών

Στην ενίσχυση των επενδύσεων και των μεταρρυθμίσεων στη μετά πανδημία covid-19 εποχή εστιάζεται η Εκθεση ΟΟΣΑ “Going For Growth 2021” για την Ελλάδα.

Αναφορικά με τον τομέα της Εκπαίδευσης ο ΟΟΣΑ ανάμεσα σε άλλα προτείνει
  • Την σταδιακή μετατροπή των σημερινών συμβάσεων μονιμότητας των εκπαιδευτικών, σε μακροχρόνιες συμβάσεις που θα ενισχύσουν και θα επιβραβεύσουν την αποδοτικότητά τους και
  • Την παροχή μεγαλύτερης αυτονομίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Σύμφωνα με την Εκθεση

Οι μαθητές συχνά δεν είναι καλά προετοιμασμένοι για την αγορά εργασίας, φτάνοντας συχνά με αδύναμες ψηφιακές δεξιότητες.

Η βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης θα πρέπει να στοχεύει στη θέσπιση κινήτρων για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων μέσω καλύτερης ποιότητας συμβολαίων για τους καθηγητές, αυξημένης αυτονομίας των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και επιβράβευσης των επιδόσεών τους,.

Οι πρόσφατες μεταρρυθμίσεις για την καλύτερη σύνδεση της επαγγελματικής κατάρτισης με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας μπορεί να είναι αναπτυχθούν περαιτέρω για να ενισχύσουν την επαγγελματική εστίαση στο σχολείο, την τριτοβάθμια εκπαίδευση και την εκπαίδευση ενηλίκων.

Δείτε ολόκληρη την Εκθεση Greece Country Note Going for Growth 2021 του ΟΟΣΑ στα αγγλικά από εδώ: https://www.scribd.com/document/502866770/Greece-Country-Note-Going-for-Growth-2021#from_embed

Δείτε επίσης

Εγγραφο: Πρόσληψη αναπληρωτών με θέση στο Δημόσιο-Να προβούν σε ελέγχους οι Δ/νσεις Εκπ/σης
Περικοπή αποδοχών σε δημόσιους υπαλλήλους που δεν φέρουν δήλωση αρνητικού self-test-Οι κατηγορίες υποχρεωτικού ελέγχου
Εμβολιασμός εκπαιδευτικών: Την Τετάρτη 21 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα για να κλείνουν ραντεβού
Ενημέρωση για υποχρεωτικό self test σε μαθητές, εκπ/κούς, ΕΕΠ-ΕΒΠ, λοιπό προσωπικό | Εγκύκλιος
Μαγιορκίνης-self test: Λιγότερο από 1 στα 1.000 τα ψευδώς αρνητικά-Μεγάλη η επιτυχία του προγράμματος

Πριν φύγετε

Δικαιολόγηση απουσιών μαθητών που συνοικούν με άτομα με σοβαρό νόσημα-Μάθημα εξ αποστάσεως | ΦΕΚ
Ισότιμη συμμετοχή μαθητών με οπτική αναπηρία: Συνάντηση Υφυπ. Παιδείας με την Πρόεδρο ΚΕΑΤ
Συμβουλευτική και Προσανατολισμός στην Ψηφιακή Εποχή: Επιστημονική εκδήλωση της ΕΛΕΣΥΠ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση