Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ιδιωτικές δομές εκπαίδευσης: Eλλιπή υγειονομικά μέτρα πρόληψης διασποράς Covid 19-Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ιδιωτικές δομές εκπαίδευσης: Eλλιπή υγειονομικά μέτρα πρόληψης της διασποράς του Covid 19 – Ερώτηση στη Βουλή από τη Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτή Δράμας και Τομεάρχη Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής (ΚΙΝΑΛ).

Ιδιωτικές δομές εκπαίδευσης

Ερώτηση κατέθεσε σήμερα, Πέμπτη 15.10.2020 η Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής (ΚΙΝΑΛ), προς τους Υπουργούς Παιδείας και Εσωτερικών αναφορικά με τα ελλιπή υγειονομικά μέτρα πρόληψης της διασποράς του Covid 19 στις ιδιωτικές δομές εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με την Ερώτηση

Με την έναρξη του σχολικού έτους 2020 – 21 παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση του αριθμού των μαθητών που φοιτούν σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, φροντιστήρια ξένων γλωσσών κλπ., λόγω της ανησυχίας των γονέων τους ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να καλυφθούν τα εκπαιδευτικά κενά των παιδιών τους εξαιτίας της υπολειτουργίας των δημόσιων σχολείων τον προηγούμενο χρόνο.

Όπως σημειώνει η Χαρά Κεφαλίδου, στους χώρους αυτούς συγχρωτίζονται μαθητές που ανήκουν σε διαφορετικές εκπαιδευτικές βαθμίδες (δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια) και φοιτούν σε διαφορετικές εκπαιδευτικές μονάδες.

Ειδικά, στο λεκανοπέδιο Αττικής υπάρχουν φροντιστηριακές μονάδες που συγκεντρώνουν μαθητές από διαφορετικά δημόσια και ιδιωτικά σχολεία.

Απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή ώστε οι δομές αυτές να μην αποτελέσουν χώρους διασποράς του ιού.

Δείτε αναλυτικά την Ερώτηση

ΧΑΡΑ ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ

Βουλευτής Δράμας & Τομεάρχης Παιδείας

ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ        

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020

Ερώτηση

Προς τους Υπουργούς:

– Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Ν. Κεραμέως

– Εσωτερικών κ. Παναγ. Θεοδωρικάκο

 Θέμα: “Ελλιπή τα υγειονομικά μέτρα πρόληψης της διασποράς του Covid-19 στις ιδιωτικές δομές εκπαίδευσης”

Με την έναρξη του σχολικού έτους 2020 – 21 παρατηρήθηκε μια σημαντική αύξηση του αριθμού των μαθητών που φοιτούν σε δομές ιδιωτικής εκπαίδευσης (φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, φροντιστήρια ξένων γλωσσών κλπ.) λόγω της ανησυχίας των γονέων τους ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να καλυφθούν τα εκπαιδευτικά κενά των παιδιών τους εξαιτίας της υπολειτουργίας των δημόσιων σχολείων τον προηγούμενο χρόνο.

Στους χώρους αυτούς συγχρωτίζονται μαθητές που ανήκουν σε διαφορετικές εκπαιδευτικές βαθμίδες (δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια) και φοιτούν σε διαφορετικές εκπαιδευτικές μονάδες. Ειδικά, στο λεκανοπέδιο Αττικής υπάρχουν φροντιστηριακές μονάδες που συγκεντρώνουν μαθητές από διαφορετικά δημόσια και ιδιωτικά σχολεία. Απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή ώστε οι δομές αυτές να μην αποτελέσουν χώρους διασποράς του ιού Covid-19.

Ερωτώνται λοιπόν οι Υπουργοί:
  1. Έχουν δοθεί στις ιδιωτικές, φροντιστηριακές αυτές μονάδες σαφείς οδηγίες για την τήρηση των υγειονομικών κανόνων;
  2. Διεξάγονται ή προβλέπεται στο άμεσο μέλλον να διεξαχθούν υγειονομικοί έλεγχοι στις μονάδες  αυτές;
  3. Ενθαρρύνεται και με ποια κίνητρα από το Υπουργείο Παιδείας η παροχή τηλεκπαίδευσης (εξ αποστάσεως εκπαίδευσης) από τις συγκεκριμένες ιδιωτικές μονάδες εκπαίδευσης στο μαθητικό πληθυσμό, ώστε να περιοριστεί ο συγχρωτισμός των μαθητών και να αποφευχθεί η διασπορά του ιού;
  4. Ποια άλλα άμεσα μέτρα προτίθεστε να αναλάβετε για να αποφύγουμε στο εγγύς μέλλον την ανεξέλεγκτη διασπορά του ιού στις δομές ιδιωτικής εκπαίδευσης;

Η Ερωτώσα βουλευτής

 Χαρά Κεφαλίδου

Δείτε επίσης

Ερώτηση για ΚΔΑΠ στη Βουλή: “Εκτός δομών χιλιάδες παιδιά λόγω ελλιπούς χρηματοδότησης”
Ερώτηση για τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) στη Βουλή: Με κλείσιμο απειλείται το 90%
Αιτήσεις εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ-ΔΙΕΚ σε πρόγραμμα επιμόρφωσης θεμάτων μαθητείας του ΙΕΠ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση