Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ιδρυση σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας-Μετονομασία σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ιδρυση σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – Μετονομασία σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης | Υπουργικές Αποφάσεις.

Ιδρυση σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας

Οι Αποφάσεις

Υπ. Αριθμ. 63553 ΚΥΑ – ΦΕΚ B 2263 – 12.06.2020  – Ιδρυση σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ιδρυση Λυκειακών Τάξεων

Αποφασίζουμε:

Α) Την ίδρυση, από το σχολικό έτος 2020-2021, σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως ακολούθως:

 

Α/Α ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΙ
ΕΔΡΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
1. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ
ΕΒΡΟΥ 6ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ με έδρα την Αλεξανδρούπολη
2. ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΑΞΟΥ
με έδρα τη Χώρα Νάξου

 

Β) Την ίδρυση, από το σχολικό έτος 2020-2021, Λυκειακών Τάξεων Γενικού Λυκείου προσαρτημένων στα Γυμνάσια της έδρας τους ως ακολούθως:

 

Α/Α ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΛΥΚΕΙΑΚΗ ΤΑΞΗ
ΙΔΡΥΣΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΣΑΡΤΗΣΗΣ –
ΚΩΔΙΚΟΣ Υ.ΠΑΙ.Θ.
1. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ
ΕΒΡΟΥ Γ΄ Μουσικό Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης (κωδ. Υ.ΠΑΙ.Θ. 1139001)
2. ΑΤΤΙΚΗΣ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ Β΄ Μουσικό Γυμνάσιο Αθηνών
(κωδ. Υ.ΠΑΙ.Θ. 0539001)
3. ΑΤΤΙΚΗΣ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ Γ΄ Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου
(κωδ. Υ.ΠΑΙ.Θ. 0540001)
4. ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ Γ΄ Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο
Κερατσινίου – Δραπετσώνας
(κωδ. Υ.ΠΑΙ.Θ. 0540002)
5. ΔΥΤΙΚΗΣ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ Α΄ Μουσικό Γυμνάσιο
Καστοριάς
(κωδ. Υ.ΠΑΙ.Θ. 2339001)

 

Μετονομασία σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας
Υπ. Αριθμ. Φ10/63132/Δ1 Απόφαση – ΦΕΚ B 2263 – 12.06.2020 – Μετονομασία σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πορταριάς-Άλλης Μεριάς μετονομάζεται σε «Δημοτικό Σχολείο Άλλης Μεριάς».

Το 2ο Νηπιαγωγείο Πορταριάς – Άλλης Μεριάς μετονομάζεται σε «Νηπιαγωγείο Άλλης Μεριάς»

 Δείτε το ΦΕΚ B 2263 – 12.06.2020  

Δείτε επίσης

Ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίου: Α’, Β’, Γ’ τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού | ΦΕΚ
 Ηλεκτρονικές αιτήσεις για πρότυπα και πειραματικά σχολεία: Η διαδικασία σε ΦΕΚ
Νόμος 4692-2020: “Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις” | ΦΕΚ A 111-12.06.2020
Μαζική αποστολή βαθμών στους κηδεμόνες των μαθητών/τριών | Εγγραφο

Δείτε ακόμη

Αποζημίωση απασχολουμένων πανελλαδικών εξετάσεων | Καθορισμός ποσών
Ασφάλεια σχολικών κτηρίων: Επιστολή Ενωσης Διευθυντών με αφορμή τραυματισμό γονέα
Διορισμοί εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή: Τι αναμένουμε μετά την κοινοποίηση των οριστικών πινάκων ΑΣΕΠ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση