Δευτέρα, 13 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καθορισμός αριθμού εισακτέων στην Τριτοβάθμια 2022-23: Συμπλήρωση απόφασης της Υπουργού Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καθορισμός αριθμού εισακτέων στην Τριτοβάθμια 2022-23: Συμπλήρωση απόφασης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως.

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 3798/20-7-2022 η υπ. αριθμ. Φ.253.1/89660/Α Απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως με την οποία έχουμε την συμπλήρωση της υπό στοιχεία Φ.253.1/55071/ Α5/13.5.2022 απόφασης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός αριθμού εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023» (Β΄ 2370).

Αναλυτικά η Απόφαση

Αριθμ. Φ.253.1/89660/Α

Συμπλήρωση της υπό στοιχεία Φ.253.1/55071/ Α5/13.5.2022 απόφασης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός αριθμού εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023» (Β΄ 2370).

….αποφασίζουμε:

Τη συμπλήρωση της υπό στοιχεία Φ.253.1/55071/Α5/ 13.5.2022 απόφασης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός αριθμού εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023» (Β΄ 2370) και προσθέτουμε στο τέλος της παρ. Α τις παρακάτω παραγράφους, ως εξής:

Δείτε σε μορφή pdf το ΦΕΚ Β 3798/20-7-2022

Δείτε σχετικά

Αριθμός εισακτέων 2022-23 στα ΑΕΙ | Το ΦΕΚ 

Δείτε επίσης

Νόμος 4957/2022 για τα ΑΕΙ: Με τις διατάξεις για νεοδιόριστους, παράταση θητείας Δ/ντών-Νέο Ολοήμερο-Παιδαγ. Επάρκεια

Ειδικά σχολεία-μεταφορά έδρας: Δυνατότητα σε άλλο Δήμο της ίδιας περιφερειακής ενότητας 

Θέσεις διοικήσεων δημοσίου θα διεκδικούν και απόφοιτοι κολεγίων: Αρθρο 394 του νόμου 4957/2022 

ΙΝΕΔΙΒΙΜ-Αρση παραβάσεων εργασιακής και ασφαλιστικής νομοθεσίας για την απασχόληση του προσωπικού 

Μετατάξεις σε θέσεις ΕΕΠ και ΕΔΙΠ ΑΕΙ: Μεταβατικές διατάξεις στο άρθρο 289 του ν. 4957/2022 

Ολοήμερο σχολείο-Νέο Πρόγραμμα: Δημοτικού και Νηπιαγωγείου-άρθρο 371 του ν. 4957/2022 

Προσλήψεις αναπληρωτών-αύξηση πόρων: Του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων-Αρθρο 390 του ν. 4957/2022 

Νεοδιόριστοι-Μονάδες Συνθηκών Διαβίωσης: Ρυθμίσεις στο άρθρο 372 του νόμου 4957/2022 

Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας: Τι προβλέπεται στο άρθρο 99 του ν. 4957/2022-Μεταβατική περίοδος 

Παράταση θητείας Διευθυντών σχολείων και Περιφερειακών Διευθυντών-Αρθρα 373 και 375 του νόμου 4957/2022 

Αποκλεισμός διορισμένων από νέο διορισμό στην εκπαίδευση-Αρθρο 389 του νόμου 4957/2022 

ΔΟΑΤΑΠ-Διαδικασία αναγνώρισης πτυχίων-Περιπτώσεις κατάργησης ατομικής αίτησης-Νόμος 4957/2022 

Παράταση θητείας εκπαιδευτικών σε Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία έως 31.8.2023

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση