Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΣΥΡΙΖΑ και Υπουργείο Παιδείας για τάμπλετ: “Aπό Μάρτιο και βλέπουμε”-“Από τον Όργουελ… στην επιτάχυνση διαδικασιών”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΣΥΡΙΖΑ και Υπουργείο Παιδείας για τάμπλετ: “Aπό Μάρτιο και βλέπουμε”-Από τον Όργουελ… στην επιτάχυνση των διαδικασιών” – Ανακοινώσεις.

ΣΥΡΙΖΑ και Υπουργείο Παιδείας για τάμπλετ

Το γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, απάντησε στην ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τον εξοπλισμό των σχολείων με φορητές συσκευές, αναφέροντας πως ο ΣΥΡΙΖΑ διαστρεβλώνει την πραγματική εικόνα και προσπαθεί να ακυρώσει τις ουσιαστικές προσπάθειες ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας για απρόσκοπτη συνέχιση της μαθησιακής διαδικασίας, παρά τις πρωτόγνωρες αντιξοότητες που προκαλεί η πανδημία.

Επιπροσθέτως παραθέτει στοιχεία

αναφορικά με τη διαδικασία της Τηλεκπαίδευσης, χαρακτηρίζοντας υποκριτική την αναφορά του ΣΥΡΙΖΑ για ταχύτερη εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, μιας και πριν λίγο χαρακτήριζαν την Τηλεκπαίδευση επικίνδυνη, ολοκληρωτικής έμπνευσης και ότι βάζει το «Μεγάλο Αδελφό» στα σπίτια, αποτελώντας σκηνικό από τον Όργουελ.

Ο ΣΥΡΙΖΑ στην ανακοίνωσή του

αναφέρει πως η παροχή τάμπλετ στους μαθητές που είχε υποσχεθεί το Υπουργείο Παιδείας παγώνει και αντί να επιταχυνθούν οι διαδικασίες ώστε οι μαθητές να έχουν ήδη σήμερα στα χέρια τους τα αναγκαία για την τηλεκπαίδευση τάμπλετ, τελικά θα τους δοθούν από Μάρτιο.

Ετσι μετατρέπεται

η υγειονομική πανδημία σε πανδημία ανισοτήτων και κοινωνικών αποκλεισμών, καταλήγει η ανακοίνωση.

_________________________

Δείτε την Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Από τον Όργουελ και το Μεγάλο Αδελφό… στην επιτάχυνση των διαδικασιών τηλεκπαίδευσης

Το γραφείο τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, απαντώντας στην ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τον εξοπλισμό των σχολείων με φορητές συσκευές, εκδίδει την κάτωθι ανακοίνωση:

Ο ΣΥΡΙΖΑ επιμένει, διαστρεβλώνοντας την πραγματική εικόνα,

να προσπαθεί να ακυρώσει τις ουσιαστικές προσπάθειες ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας για απρόσκοπτη συνέχιση της μαθησιακής διαδικασίας, παρά τις πρωτόγνωρες αντιξοότητες που προκαλεί η πανδημία.

Δήθεν «ξεχνά» ή παραβλέπει ότι:
  •  τον Ιούλιο του 2019 ο ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε στην Κυβέρνηση σχολεία με μόλις 4.500 φορητές συσκευές, ενώ το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει εξασφαλίσει συσκευές που παραδίδονται σε σχολικές μονάδες ολόκληρης της χώρας (έχουν ήδη παραδοθεί, αρχής γενομένης από πέρυσι τον Απρίλιο, ενδεικτικά, σχεδόν 30.000 τάμπλετς και λάπτοπς σε όλες τις Περιφερειακές ενότητες της χώρας, επιπλέον σχεδόν 8.000 σε Ήπειρο, Νότιο Αιγαίο, Δυτική Αθήνα, Ανατολική Αττική, σχεδόν άλλες 8.000 σε Δυτική Ελλάδα, Ιόνια Νησιά, Πελοπόννησο, Δυτική Αττική κ.ά.),
  •  η τηλεκπαίδευση υλοποιείται καθολικά. Επί ΣΥΡΙΖΑ ήταν εγγεγραμμένοι στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο μόλις 81.500 μαθητές. Τώρα είναι το σύνολο της μαθητικής κοινότητας που ανέρχεται σε 1,4 εκατομμύρια μαθητές. Για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας μας, όταν όλες οι σχολικές μονάδες έκλεισαν εξ αιτίας της πανδημίας το Νοέμβριο, πραγματοποίησε καθημερινά τηλεκπαίδευση το σύνολο της σχολικής κοινότητας που αγγίζει τα 1,6 εκατομμύρια μέλη. Το σύνολο των εκπαιδευτικών έχει εγγραφεί και υλοποιούνταν καθημερινά πάνω από 39.000 ταυτόχρονες συνεδρίες στα Γυμνάσια και τα Λύκεια και πάνω από 54.000 ταυτόχρονες συνεδρίες στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά,
  •  ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί πλέον κεκτημένο της εκπαιδευτικής κοινότητας, οι, δε, εκπαιδευτικοί υποστηρίζονται, με προγράμματα επιμόρφωσης όπως:
    • ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCS) για την ταχεία επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη μεθοδολογία της σχολικής εκπαίδευσης από απόσταση,
    • ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σύνολο των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, οι οποίες εντάσσονται στο στρατηγικό πλαίσιο των επιμορφώσεων (160.000 εκπαιδευτικοί, με προϋπολογισμό 2 εκατ. € μέσω ΕΣΠΑ),
    • εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μαθαίνουμε Ψηφιακά – Διδάσκουμε Ψηφιακά» που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
    • σεμινάρια για παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ και των εργαλείων Web 2.0, της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των κινητών συσκευών για την υλοποίηση συνεργατικών δραστηριοτήτων σε έργα eTwinning και ενσωμάτωσή τους στη διδασκαλία μαθημάτων,
    • επιπλέον, και για την περαιτέρω ενίσχυση των εκπαιδευτικών, εκπονήθηκε Οδηγός για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό μαθημάτων εξ αποστάσεως, όπου αποτυπώνονται συνοπτικά οι βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθούνται για την αποδοτικότερη εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και είναι διαθέσιμο για όλους.
  • εξασφαλίσαμε από τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας δωρεάν πρόσβαση σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά και δυνατότητα σύνδεσης στις ψηφιακές τάξεις με τηλέφωνο, σταθερό ή κινητό, χωρίς χρέωση,
  • προχωρά πρόγραμμα ύψους 112 εκατ. ευρώ,μέσω του οποίου εξασφαλίζεταιεπιταγή (voucher) αξίας 200 ευρώ για κάθε μαθητή, σπουδαστή και φοιτητή, που εμπίπτει σε συγκεκριμένα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop), προκειμένου να οικοδομήσουμε στο κεκτημένο της τηλεκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης COVID-19 και στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού μας για τον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων της εκπαιδευτικής κοινότητας και την ενδυνάμωση των ευάλωτων συμπολιτών μας.
Είναι τουλάχιστον υποκριτικό

να «κουνούν το δάχτυλο» για την ταχύτερη εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αυτοί που έλεγαν την τηλεκπαίδευση επικίνδυνη, ολοκληρωτικής έμπνευσης, ότι βάζει το «Μεγάλο Αδελφό» στα σπίτια, ότι αποτελεί σκηνικό από τον Όργουελ.

Αυτοί που εκφράζουν

την πιο ακραία συντηρητική, οπισθοδρομική φωνή, που αντιτίθενται σε κάθε ψηφιοποίηση, που πολέμησαν λυσσαλέα ακόμη και την ηλεκτρονική διεξαγωγή των εκλογών, εν μέσω πανδημίας, για την ανάδειξη αιρετών στα συμβούλια εκπαιδευτικών, πρακτική που σήμερα αναπαράγεται και από άλλα σωματεία δημοσίου.

Αυτοί που,

αν ήταν στο χέρι τους, θα άφηναν τα παιδιά μας καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας στο σκοτάδι.

_________________________

Η Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία για το θέμα της παροχής τάμπλετ στους μαθητές

Τη χρονιά που η κυβέρνηση ψηφίζει νομοσχέδιο που θέτει εκτός δημόσιου πανεπιστημίου χιλιάδες παιδιά απ’ όλη την Ελλάδα, τη χρονιά που η κα Κεραμέως αποφασίζει την αύξηση του αριθμού των μαθητών μέσα στις τάξεις παρά την πανδημία, τη χρονιά που τα σχολεία ανοιγοκλείνουν χωρίς κανένα απολύτως σχέδιο, την ίδια χρονιά η παροχή τάμπλετ στους μαθητές που είχε υποσχεθεί το υπουργείο Παιδείας παγώνει.

Η κα Κεραμέως απέτυχε και σε αυτό.

Αντί να επιταχυνθούν οι διαδικασίες ώστε οι μαθητές να έχουν ήδη σήμερα στα χέρια τους τα αναγκαία για την τηλεκπαίδευση τάμπλετ, τελικά θα τους δοθούν από Μάρτιο και βλέπουμε.

Το πιθανότερο είναι οι περισσότεροι μαθητές να τα πάρουν στο τέλος της χρονιάς.

Δυστυχώς η Υπουργός Παιδείας

αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά ο λάθος άνθρωπος στη λάθος θέση.

Έχοντας καθημερινά ως μόνη της έγνοια τα συμφέροντα των κολεγίων επιδεικνύει κοινωνική αναλγησία που αγγίζει όλους τους υπόλοιπους, μετατρέποντας την υγειονομική πανδημία σε πανδημία ανισοτήτων και κοινωνικών αποκλεισμών.

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Ομάδες εργασίας Κανονισμών Λειτουργίας ΔΙΕΚ-Πειραματικών ΙΕΚ-ΔΙΕΚ Ειδικής Αγωγής
ΦΕΚ: Νόμος 4777-2021 Εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας
 Σύλλογοι εκπαιδευτικών-τηλεκπαίδευση: Aντιδρούν στη μονιμοποίησή της ως ισότιμης διαδικασίας με τη δια ζώσης εκπ/ση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση