Πέμπτη, 2 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απόφοιτος με άριστα ο τυφλός φοιτητής του ΑΠΘ Αργύρης Κουμτζής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Απόφοιτος με άριστα ο τυφλός φοιτητής του ΑΠΘ Αργύρης Κουμτζής: Μετά από παρέμβαση του τότε Υπουργού Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδου κατάφερε να γίνει δεκτός από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Απόφοιτος με άριστα ο τυφλός φοιτητής

Ο τυφλός φοιτητής του ΑΠΘ, Αργύρης Κουμτζής πήρε το πτυχίο του με άριστα όπως βλέπουμε στα foititikanea.gr.
Ο Αργύρης Κουμτζής είχε δώσει μάχη για να μπορέσει να φοιτήσει στο τμήμα Φυσικής και μετά από παρέμβαση του τότε Υπουργού Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδου κατάφερε να γίνει δεκτός από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Δείτε αναλυτικά

Πτυχιούχος του τμήματος Φυσικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης είναι από σήμερα ο Αργύρης Κουμτζής ο οποίος κατά την εισαγωγή του είχε αρχικά απορριφθεί επειδή ήταν τυφλός.
Ο Αργύρης Κουμτζής, ο τυφλός φοιτητής, του τμήματος Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης που έδωσε μάχη για να μπορέσει να φοιτήσει στη σχολή της επιλογής του, παίρνει το πτυχίο του και μάλιστα με βαθμό άριστα.
άρτηση της καθηγήτριας Ψυχολογίας του ΑΠΘ, Δήμητρας Κογκίδου
Όπως έκανε γνωστό με ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook η καθηγήτρια Ψυχολογίας του ΑΠΘ, Δήμητρα Κογκίδου, ο Αργύρης όχι μόνο κατάφερε να αποφοιτήσει, αλλά και να πάρει το πτυχίο του με βαθμό 9,39.
Ο βαθμός του τον οδήγησε στο να διαβάσει τον όρκο στην τελετή της ορκωμοσίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Αίθουσα Τελετών του ΑΠΘ.
«Ο Αργύρης αποτελεί παράδειγμα», σχολίασε η κα Κογκίδου μιλώντας στο Thestival.gr και τόνισε πως όλα τα χρόνια του ως φοιτητής είχε λαμπρή πορεία.
Ο αγώνας του Αργύρη Κουμτζή
Ο Αργύρης Κουμτζής μόλις στον δέκατο μήνα της ζωής του διαγνώστηκε με ατροφικό οπτικό νεύρο κάτι που έμελλε να τον καταστήσει τυφλό σε όλη του την ζωή. Την ίδια πάθηση είχε και ο πατέρας του, ενώ η μητέρα έχει ασθενή όραση.
Ο Αργύρης είναι απόφοιτος του Τμήματος Φυσικής του ΑΠΘ και κατάφερε να εισέλθει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με μεγάλη δυσκολία, αφού από το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης του είχαν επισημάνει πως είναι πολύ δύσκολο να τον δεχτούν καθώς θα υπάρξει δυσκολία στον τρόπο παρακολούθησης του μαθήματος, αλλά και στην ανάγνωση των συγγραμμάτων.
Παρέμβαση Λοβέρδου
Μετά από παρέμβαση του τότε Υπουργού Παιδείας όμως, Ανδρέα Λοβέρδου κατάφερε ο Αργύρης να γίνει δεκτός από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και να σημειώσει μέχρι στιγμής μέσο όρο μαθημάτων 9,555.
Tο καλοκαίρι του 2016 ο Αργύρης παρακολούθησε πρόγραμμα στο αμερικανικό MIT.
Ενώ ένα χρόνο αργότερα έκανε αίτηση για τα θερινά προγράμματα στο Caltech, στο Yale, στο Max Planck, σε δύο ολλανδικά πανεπιστήμια και στην Οξφόρδη, από την οποία πήρε την πρώτη θετική επιστολή. Οι δυσκολίες που έπρεπε να αντιμετωπίσει ο Αργύρης, για να φτάσει μέχρι την Οξφόρδη, δεν ήταν λίγες.
«Τα βασικά προβλήματα που αντιμετώπισα αρχικά, ήταν τρία: η παρακολούθηση στο αμφιθέατρο, το διάβασμα των συγγραμμάτων που δεν ήταν γραμμένα και για τυφλούς φοιτητές και η παρακολούθηση των εργαστηρίων.
Το πρώτο αντιμετωπίσθηκε, καθώς οι καθηγητές διαβάζουν ό,τι γράφουν στον πίνακα και περιγράφουν τα σχέδια που κάνουν, ώστε να τα ακούω.
Οι εκπαιδευτικές του επιτυχίες και οι ερευνητικές του δραστηριότητες κρίθηκαν υπεράριθμες ώστε να του δώσουν μία υποτροφία τεσσάρων χρόνων στο Max Planc διεθνές σχολείο ηλιακής και διαστημικής φυσικής του πανεπιστημίου Gottingen στη Γερμανία, με σκοπό να ολοκληρώσει το διδακτορικό του.

______________________

Δείτε επίσης

Ιδιαίτερες και ιδιωτικές σεξουαλικές στιγμές παιδιών ΑΜΕΑ: Εσπερίδα στο ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου
Σχολεία για Ολους: Συμπερίληψη Παιδιών Προσφύγων στα Ελληνικά Σχολεία
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Συνέδριο για την επιμόρφωση των προσφύγων και μεταναστών
Πανελλήνιο Συνέδριο στην Ειδική Εκπαίδευση με Κριτές: 23-25 Απριλίου, Αγρίνιο 
Συνέδριο για εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής: Παρασκευή 29/11/2019 – Γαλλικό Ινστιτούτο 
Συνέδριο για την ένταξη στην εκπαίδευση: 22 και 23/11/2019 στο ΕΕΕΕΚ Ελευσίνας

_______________________

Δείτε ακόμη

Στην καρδιά του Αυτισμού: Ιδρυμα Ωνάση-Από Νοέμβριο 2019 έως Μάϊο 2020
Μισθολογικά εκπαιδευτικών 2019: Μελέτη και παρουσίαση μισθολογίων
Europe Beyond Access: Εργαστήριο Ανάπτυξης Κοινού – Kαλλιτέχνες με αναπηρία 
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο στο ΕΚΠΑ: «Δίκαιο Ασύλου και Προσφύγων: Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Εξελίξεις»
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση