Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαμαρτυρία αναπληρωτών ΠΕ 04.05 ΕΑΕ: Ζητούν δίκαιη κατανομή θέσεων στον κλάδο ΠΕ.04 ΕΑΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαμαρτυρία αναπληρωτών ΠΕ 04.05 ΕΑΕ: Ζητούν δίκαιη κατανομή θέσεων στον κλάδο ΠΕ 04 ΕΑΕ με επιστολή τους προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ.

Διαμαρτυρία αναπληρωτών ΠΕ 04.05 ΕΑΕ

Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί ΠΕ 04.05 ΕΑΕ απέστειλαν επιστολή διαμαρτυρίας στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ζητώντας δίκαιη κατανομή θέσεων στον κλάδο ΠΕ 04 ΕΑΕ.

Συγκεκριμένα οι εκπαιδευτικοί ζητούν να καλυφτεί στη Β’ Φάση προσλήψεων τουλάχιστον το επιπλέον 10% σε σχέση με την Α’ φάση και τις υπόλοιπες ειδικότητες ΠΕ.04, συν το ποσοστό που αντιστοιχεί στην κάθε ειδικότητα για να υπάρχει μια ισονομία στον κλάδο ΠΕ.04.

Επίσης αναμένουν και την άμεση κάλυψη των 3 οργανικών κενών (αφορά στις περιοχές: Α’ Μαγνησίας, Γ’ Δωδεκανήσου και Ρέθυμνο) που αντιστοιχούν στους ΠΕ.04.05 ΕΑΕ και είχαν μείνει κενά από τους μόνιμους διορισμούς.

Ακολουθεί η επιστολή: Διαμαρτυρία αναπληρωτών ΠΕ 04.05 ΕΑΕ

Θέμα: Δίκαιη κατανομή θέσεων στον κλάδο ΠΕ.04 ΕΑΕ

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ

Μετά από μια εξαιρετική α’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών καθηγητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τον αριθμό προσλήψεων, κάποιοι κλάδοι συνεχίζουν να έχουν εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Είδαμε στην Ειδική Αγωγή ότι η κάλυψη των ΠΕ.04 κυμάνθηκε με διαφορετικά κριτήρια για την κάθε ειδικότητα: ΠΕ.04.01 (70%) στην παράλληλη στήριξη (177 άτομα), ΠΕ.04.02 (76%) στην παράλληλη στήριξη (67 άτομα), ΠΕ.04.04 (70%) στην παράλληλη στήριξη (49 άτομα) και ΠΕ.04.05 (60%) στην παράλληλη στήριξη (15 άτομα), σύμφωνα με τα δηλωθέντα κενά που έδωσαν οι Διευθύνσεις στο Υπουργείο Παιδείας.

Επίσης σύμφωνα με το ΦΕΚ: 91715/Ε1 που εκδόθηκε 23 Ιουλίου 2022 και αφορά τις κενές οργανικές θέσεις που δόθηκαν προς διορισμό, υπάρχουν 3 οργανικές θέσεις ΠΕ.04.05 οι οποίες δεν καλύφτηκαν στους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή στους διορισμούς του Αυγούστου αλλά ούτε δόθηκαν για καλυφτούν στην α’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών καθηγητών.

Αφορά τις περιοχές: Α’ Μαγνησίας, Γ’ Δωδεκανήσου και Ρέθυμνο.

Ως Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί ΠΕ.04.05 ΕΑΕ διαμαρτυρόμαστε για την αντιμετώπιση που έχουμε υποστεί από το Υπουργείο Παιδείας η οποία είναι επαναλαμβανόμενη όλα αυτά τα χρόνια. Δεν ζητάμε να μας δοθούν θέσεις που αντιστοιχούν σε άλλες ειδικότητες αλλά το ποσοστό κάλυψη των κενών σε κάθε φάση αναπληρωτών να είναι ΊΔΙΑ σε όλο τον κλάδο ΠΕ.04.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι στην επόμενη φάση προσλήψεων αναπληρωτών θα καλυφτεί τουλάχιστον το επιπλέον 10% σε σχέση με την α’ φάση και τις υπόλοιπες ειδικότητες ΠΕ.04 συν το ποσοστό που αντιστοιχεί στην κάθε ειδικότητα για να υπάρχει μια ισονομία στον κλάδο ΠΕ.04.

Τέλος αναμένουμε και την άμεση κάλυψη των 3 οργανικών κενών που αντιστοιχούν στους ΠΕ.04.05 ΕΑΕ και είχαν μείνει κενά από τους μόνιμους διορισμούς.

Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί ΠΕ.04.05 ΕΑΕ

Δείτε επίσης

Επιστολή διαμαρτυρίας Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για μη επαρκή κάλυψη των κενών στη Β/θμια 

Προσλήφθηκα ως αναπληρωτής, τι κάνω μετά το SMS που έλαβα: Ερωτήσεις και απαντήσεις

Αποφάσεις πρόσληψης Α Φάσης 2022-23 την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου-Θα χρειασθούν και για την έκπτωση εισιτηρίων 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Τοποθέτηση αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες-ΚΕΔΑΣΥ: Κριτήρια-Παράθεση νομοθεσίας 

Τι ισχύει για την ανάληψη υπηρεσίας και την έναρξη μισθοδοσίας –Προϋπηρεσία αναπληρωτών: Από πότε προσμετράται

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση