Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κάλυψη 4.173 κενών θέσεων Δασκάλων στους μόνιμους διορισμούς-Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κάλυψη 4.173 κενών θέσεων Δασκάλων στους μόνιμους διορισμούς-Η κατανομή να γίνει σύμφωνα με τα κενά του κάθε κλάδου-Ερώτηση στη Βουλή από τη Σ. Ασημακοπούλου της Ελληνικής Λύσης.

Σχετική επιστολή του Πανελλήνιου Συλλόγου Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) επικαλείται η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου σε Ερώτησή της στη Βουλή με θέμα “Άμεση κάλυψη των 4.173 κενών θέσεων στους Δασκάλους (“ΠΕ70”)”.

Η Βουλευτής ρωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ

Α. Αν σκοπεύει να προχωρήσει στην πλήρη κάλυψη όλων των κενών ιδιαίτερα αυτών που αφορούν στις θέσεις δασκάλων, τα οποία είναι τα περισσότερα από όλες τις ειδικότητες διδασκόντων της εκπαίδευσης

Β. Αν συμφωνεί στο ότι η κατανομή των διορισμών θα πρέπει να γίνει με διαφανή κριτήρια και σύμφωνα με την αναλογία που προκύπτει από τα οργανικά κενά κάθε κλάδου και όχι με γνώμονα την ισοκατανομή που προκρίθηκε ως λύση, την περσινή χρονιά.

Ακολουθεί η Ερώτηση

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: “Άμεση κάλυψη των 4.173 κενών θέσεων στους Δασκάλους (“ΠΕ70”)”

Κύρια Υπουργέ,

Σε σχετική επιστολή του Πανελλήνιου Συλλόγου Αναπληρωτών Δασκάλων, τονίζονται οι εις βάρος τους αστοχίες της περσινής κατανομής διορισμών ειδικοτήτων εκπαιδευτικών.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι εκπρόσωποι του παραπάνω συλλόγου:

“από τα επίσημα κενά που εμπεριέχονται στη φετινή εγκύκλιο μετατάξεων που περιλαμβάνει τα εναπομείναντα οργανικά κενά μετά τους περσινούς διορισμούς, καθώς και τις φετινές συνταξιοδοτήσεις, από τους 11.700 περσινούς διορισμούς, οι 6.200 πραγματοποιήθηκαν στην Πρωτοβάθμια, ενώ οι 5.500 στη Δευτεροβάθμια.

Ωστόσο, τα εναπομείναντα κενά μετά την ολοκλήρωση των διορισμών, ήταν 4.466 (85,62%) στην Πρωτοβάθμια και μόλις 750 (14,38%) στη Δευτεροβάθμια.

Οι δάσκαλοι (ΠΕ70), φέτος, έχουμε -επίσημα- 4.173 οργανικά κενά που αποτελούν περίπου το 53% των κενών συνολικά στη Γενική, υπερπολλαπλάσια κάθε άλλου κλάδου.

Την περσινή χρονιά, ο αριθμός των μόνιμων διορισμών στην ειδικότητά μας ήταν 3700 και ήταν, όντως, ο μεγαλύτερος από κάθε άλλο κλάδο”.

Συνεχίζουν οι ανωτέρω δάσκαλοι, επισημαίνοντας ότι:

“Εν τούτοις, το ποσοστό κάλυψης ανήλθε, μόλις, στο 58%, ενώ, ταυτόχρονα, παρατηρήθηκαν τεράστια ποσοστά κάλυψης στους περισσότερους κλάδους της Δευτεροβάθμιας (ενδεικτικά ΠΕ02 Φιλόλογοι 98%, ΠΕ03 Μαθηματικοί 91%, ΠΕ04.02. Χημικοί 91%).

Η έλλειψη δασκάλων στα σχολεία σηματοδοτεί, επί το πλείστον, την αδυναμία λειτουργίας τους, καθώς δεν υπολείπονται, απλώς, ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα, αλλά απουσιάζει ο εκπαιδευτικός. Επιπλέον, κάθε μορφή προγραμματισμού, καθορισμού στόχων, αξιολόγησης και -κυρίως- παιδαγωγικής συνέχειας είναι μη υλοποιήσιμη, ως απόρροια της έλλειψης μόνιμου προσωπικού”.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Σκοπεύετε να προχωρήσετε στην πλήρη κάλυψη όλων των κενών θέσεων διδασκόντων της βασικής εκπαίδευσης, σε όλους τους κλάδους και σε όλες τις ειδικότητες, ιδιαίτερα, δε, των κενών που αφορούν στις θέσεις δασκάλων, τα οποία κενά συμβαίνει να είναι τα περισσότερα από όλες τις ειδικότητες διδασκόντων της εκπαίδευσης συνολικά;

2. Συμφωνείτε στο ότι η κατανομή των διορισμών θα πρέπει να γίνει με διαφανή κριτήρια και σύμφωνα με την αναλογία που προκύπτει από τις πραγματικές ανάγκες, όπως αυτές αποτυπώνονται από τα οργανικά κενά κάθε κλάδου και όχι με γνώμονα την ισοκατανομή που προκρίθηκε ως λύση, την περσινή χρονιά;

Δείτε επίσης

Ανάγκη στελέχωσης Ειδικών Δημοτικών Σχολείων με εκπαιδευτικές ειδικότητες-Ερώτηση στη Βουλή 

Οργανικά κενά σχολείων-ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ πριν τους διορισμούς 

Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Εγκύκλιος: Μακροχρόνιες άδειες εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση