Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παροπλισμός στελεχών Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) στο νέο σ/ν του ΥΠΑΙΘ | Διαμαρτυρία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Παροπλισμός στελεχών Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων-Ανακοίνωση διαμαρτυρίας.
Παροπλισμός στελεχών Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Σε ανακοίνωση διαμαρτυρίας αναφορικά με τα στελέχη Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) και τις διατάξεις του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του σχολείου και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών”, προέβη ο υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥ Φθιώτιδας Δημήτρης Καλοδήμος,.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως
ο ΣΕΠ μεταφέρεται στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας και ταυτόχρονα με προσωποπαγή θέση παραμένουν στα νέα ΚΕΔΑΣΥ (ΚΕΣΥ) οι 80-100 εκπαιδευτικοί που κατέχουν οργανική θέση.
Αυτό όμως που θα έπρεπε να συμβεί είναι,
όπως τονίζεται στην ανακοίνωση στο sep4u.gr, οι προσωποπαγείς θέσεις να είναι σε θέσεις ΣΕΠ, στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης & Γραφεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΓΡΑΣΥΠ που προβλέπονται στο νομοσχέδιο και όχι στα ΚΕΔΑΣΥ, καθότι, λογικά οι νέες θέσεις θα έπρεπε να στελεχωθούν  κατά προτεραιότητα από τους υπευθύνους ΣΕΠ των ΚΕΣΥ ώστε να συνεχίσουν να κάνουν “αυτό που ξέρουν ήδη εδώ και χρόνια”.

____________

Η Ανακοίνωση
Η κ.Κεραμέως στο νομοσχέδιο “ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ” (άρθρα 25 & 159) που έδωσε στην δημοσιότητα χθες (30/6) παροπλίζει όλα τα στελέχη Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) της Ελλάδας!!!
Παίρνει τον ΣΕΠ από τα ΚΕ.Σ.Υ. και τον μεταφέρει στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δίνοντας προσωποπαγή θέση στους 80-100 εκπαιδευτικούς που είμαστε με οργανική θέση στα ΚΕ.Σ.Υ. .
Στα ΚΕ.Σ.Υ. τοποθετηθήκαμε με το νόμο 4547/2018 του κ.Γαβρόγλου χάνοντας την ειδικότητα με την οποία διοριστήκαμε στην Εκπαίδευση και την οργανική θέση όσοι είχαμε.
Δεχθήκαμε να χάσουμε την ειδικότητά μας και την οργανική που είχαμε γιατί υπολογίζαμε ότι στο υπόλοιπο της υπηρεσιακής μας ζωής θα ασχολούμαστε με τον ΣΕΠ.
Προσωποπαγή θέση σημαίνει ότι θα είμαστε σε μια υπηρεσία χωρίς αντικείμενο. Δηλαδή θα μας πληρώνει ο Ελληνικός Λαός χωρίς να κάνουμε αυτό για το οποίο είχαμε προσληφθεί.
Η λογική λέει ότι θα έπρεπε εμείς να στελεχώσουμε τις νέες θέσεις κατά προτεραιότητα για να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που ξέρουμε ήδη εδώ και χρόνια.
Οι προσωποπαγείς θέσεις να είναι σε θέσεις ΣΕΠ (Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης & Γραφεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΓΡΑ.ΣΥ.Π.) ) που θεσμοθετεί το νομοσχέδιο και όχι στα ΚΕ.Σ.Υ.
Όχι μόνο αυτό δεν γίνεται αλλά αντίθετα το νομοσχέδιο μας αποκλείει από την διεκδίκηση της μιας θέση του Υπευθύνου Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και από τα ΓΡΑ.ΣΥ.Π. γιατί απαιτείται οργανική στο νομό ή στα όμορα σχολεία την οποία εμείς έχουμε ήδη χάσει λόγω του νόμου Γαβρόγλου.
Ελπίζω ότι τελικά δεν θα ψηφιστούν-εφαρμοστούν αυτές οι παράλογες ρυθμίσεις.
Καλοδήμος Δημήτρης,

Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕ.Σ.Υ. Φθιώτιδας

Δείτε επίσης

Διαβούλευση νομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας έως 14 Ιουλίου 2021
Το νομοσχέδιο Αναβάθμιση Σχολείου και Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών: 172 άρθρα-238 σελίδες
Τι περιέχει το νομοσχέδιο Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών: 17 ερωτήσεις και απαντήσεις

Δείτε ακόμη

Διάταξη: 1.100 οργανικές ΚΛ-Ψυχολόγων-Ανήκουν στα ΚΕΔΑΣΥ(τ. ΚΕΣΥ)-διατίθενται στις ΕΔΥ(τ. ΕΔΕΑΥ)
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών-3 πεδία: Διδακτική-Διαχείριση τάξης-Υπηρεσιακή συνέπεια/επάρκεια
Ενίσχυση ρόλου Διευθυντή σχολείου και στελεχών εκπαίδευσης στο νέο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ
Ενταξιακή εκπαίδευση: Με ποιους τρόπους ενισχύεται-Νομοσχέδιο ΥΠΑΙΘ
Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και Σύμβουλοι ΕΕΠ: 800 θέσεις-28 για τα μέλη ΕΕΠ-Αρμοδιότητες
Αξιολόγηση ΕΕΠ-ΕΒΠ Ειδικών-Γενικών σχολείων-ΚΕΔΑΣΥ: Διαδικασία-Πεδία-Κριτήρια-Περιοδικότητα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση