Παροπλισμός στελεχών Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων-Ανακοίνωση διαμαρτυρίας.
Παροπλισμός στελεχών Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Σε ανακοίνωση διαμαρτυρίας αναφορικά με τα στελέχη Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) και τις διατάξεις του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του σχολείου και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών”, προέβη ο υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥ Φθιώτιδας Δημήτρης Καλοδήμος,.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως
ο ΣΕΠ μεταφέρεται στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας και ταυτόχρονα με προσωποπαγή θέση παραμένουν στα νέα ΚΕΔΑΣΥ (ΚΕΣΥ) οι 80-100 εκπαιδευτικοί που κατέχουν οργανική θέση.
Αυτό όμως που θα έπρεπε να συμβεί είναι,
όπως τονίζεται στην ανακοίνωση στο
sep4u.gr, οι προσωποπαγείς θέσεις να είναι σε θέσεις ΣΕΠ, στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης & Γραφεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΓΡΑΣΥΠ που προβλέπονται στο νομοσχέδιο και όχι στα ΚΕΔΑΣΥ, καθότι, λογικά οι νέες θέσεις θα έπρεπε να στελεχωθούν κατά προτεραιότητα από τους υπευθύνους ΣΕΠ των ΚΕΣΥ ώστε να συνεχίσουν να κάνουν “αυτό που ξέρουν ήδη εδώ και χρόνια”.
____________
Η Ανακοίνωση
Η κ.Κεραμέως στο νομοσχέδιο “ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ” (άρθρα 25 & 159) που έδωσε στην δημοσιότητα χθες (30/6) παροπλίζει όλα τα στελέχη Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) της Ελλάδας!!!
Παίρνει τον ΣΕΠ από τα ΚΕ.Σ.Υ. και τον μεταφέρει στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δίνοντας προσωποπαγή θέση στους 80-100 εκπαιδευτικούς που είμαστε με οργανική θέση στα ΚΕ.Σ.Υ. .
Στα ΚΕ.Σ.Υ. τοποθετηθήκαμε με το νόμο 4547/2018 του κ.Γαβρόγλου χάνοντας την ειδικότητα με την οποία διοριστήκαμε στην Εκπαίδευση και την οργανική θέση όσοι είχαμε.
Δεχθήκαμε να χάσουμε την ειδικότητά μας και την οργανική που είχαμε γιατί υπολογίζαμε ότι στο υπόλοιπο της υπηρεσιακής μας ζωής θα ασχολούμαστε με τον ΣΕΠ.
Προσωποπαγή θέση σημαίνει ότι θα είμαστε σε μια υπηρεσία χωρίς αντικείμενο. Δηλαδή θα μας πληρώνει ο Ελληνικός Λαός χωρίς να κάνουμε αυτό για το οποίο είχαμε προσληφθεί.
Η λογική λέει ότι θα έπρεπε εμείς να στελεχώσουμε τις νέες θέσεις κατά προτεραιότητα για να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που ξέρουμε ήδη εδώ και χρόνια.
Οι προσωποπαγείς θέσεις να είναι σε θέσεις ΣΕΠ (Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης & Γραφεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΓΡΑ.ΣΥ.Π.) ) που θεσμοθετεί το νομοσχέδιο και όχι στα ΚΕ.Σ.Υ.
Όχι μόνο αυτό δεν γίνεται αλλά αντίθετα το νομοσχέδιο μας αποκλείει από την διεκδίκηση της μιας θέση του Υπευθύνου Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και από τα ΓΡΑ.ΣΥ.Π. γιατί απαιτείται οργανική στο νομό ή στα όμορα σχολεία την οποία εμείς έχουμε ήδη χάσει λόγω του νόμου Γαβρόγλου.
Ελπίζω ότι τελικά δεν θα ψηφιστούν-εφαρμοστούν αυτές οι παράλογες ρυθμίσεις.
Καλοδήμος Δημήτρης,
Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕ.Σ.Υ. Φθιώτιδας
Δείτε επίσης
Διαβούλευση νομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας έως 14 Ιουλίου 2021
Το νομοσχέδιο Αναβάθμιση Σχολείου και Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών: 172 άρθρα-238 σελίδες
Τι περιέχει το νομοσχέδιο Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών: 17 ερωτήσεις και απαντήσεις
Δείτε ακόμη
Διάταξη: 1.100 οργανικές ΚΛ-Ψυχολόγων-Ανήκουν στα ΚΕΔΑΣΥ(τ. ΚΕΣΥ)-διατίθενται στις ΕΔΥ(τ. ΕΔΕΑΥ)
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/paroplismos-stelechwn-sxolikou-epaggelmatikou-prosanatolismou-sto-ne-schedio-nomou-ypaith-diamarturia/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.