Τρίτη, 9 Αυγούστου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΚΑΠ: Το σχέδιο νόμου χαρακτηρίζεται από ασάφεια και θεωρείται κατώτερο των περιστάσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
ΠΕΚΑΠ: Το σχέδιο νόμου χαρακτηρίζεται από ασάφεια και θεωρείται κατώτερο των περιστάσεων-Επιτακτική ανάγκη, η Πολιτεία να επενδύσει στην Επιστήμη της Πληροφορικής και στις Εφαρμογές της στην εκπαιδευτική διαδικασία.

ΠΕΚΑΠ

Πανελλήνια Ενωση Καθηγητών Πληροφορικής

Παρέμβαση της ΠΕΚΑΠ για σ/ν – Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
Το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ συνεδρίασε την Πέμπτη 23/4/2020 για το Σ/Ν “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”, το οποίο χαρακτηρίζεται από ασάφεια και θεωρείται κατώτερο των περιστάσεων.
Η πανδημία του COVIT-19 ανέδειξε πόσο επιτακτική είναι η ανάγκη, η Πολιτεία να επενδύσει στην Επιστήμη της Πληροφορικής και στις Εφαρμογές της στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Για το λόγο αυτό στο ΔΤ, που θα δημοσιευτεί στις 27/4/2020, επισημαίνονται, μεταξύ άλλων, οι εξής προτάσεις:
Εξέταση στο μάθημα «Πληροφορική» για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής (και των συναφή) των ΑΕΙ
Ισότιμη αντιμετώπιση του μαθήματος «Πληροφορική» (σε σχέση με τις διδακτικές ώρες) με τα υπόλοιπα των Ομάδων Προσανατολισμού της Γ’ ΓΕΛ
Μετατροπή του μαθήματος Γενικής Παιδείας της Β τάξης ΓΕΛ. «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών», σε δίωρο.
Μετατροπή του μαθήματος Επιλογής «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α τάξης ΓΕΛ, σε Γενικής Παιδείας.
Διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής του Γυμνασίου σε δίωρη βάση.
Εφαρμογή του Προγράμματος προετοιμασίας για την πιστοποίηση στην επάρκεια χρήσης των ΤΠΕ και για τους μαθητές της Β’ Γυμνασίου.
Δυνατότητα και σε μόνιμους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, που επιθυμούν, για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου με τη διδασκαλία του Προγράμματος προετοιμασίας.
Αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος ΤΠΕ στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού (Γ’ έως ΣΤ’).
Διδασκαλία του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία», από εκπαιδευτικούς Πληροφορικής.
Καλούμε τους συναδέλφους να συμμετάσχουν μαζικά και ενεργά στη διαβούλευση (http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5133) προκειμένου να πιέσουμε τους υπεύθυνους του ΥΠΑΙΘ., για την κατάρτιση του επερχόμενου νομοσχεδίου, να αποδείξουν έμπρακτα τη βούληση περί «ενίσχυσης της Πληροφορικής» (σύμφωνα με το Δ.Τ. 27/2/2020 «Παρουσίαση στο Υπουργικό Συμβούλιο μεταρρυθμίσεων στην Παιδεία»).

Δείτε

Διαβούλευση νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις” έως Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Δείτε σχετικά

Ανακοίνωση-Καταγγελία ΟΛΜΕ: Βαθύτατα αντιδημοκρατική ενέργεια η κατάθεση του νομοσχεδίου
ΔΟΕ για νομοσχέδιο: Οι “διαρροές” ήταν τελικά επίσημη ενημέρωση
ΟΛΤΕΕ για νομοσχέδιο: Ψαλίδι στα ΕΠΑΛ – Να αποσυρθεί
ΕΡΑ για νομοσχέδιο: Εν μέσω πανδημίας φέρνουν νομοσχέδιο που χτυπά τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση