Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

6ο Συμπόσιο Γυμνασίων Δικτύου UNESCO: “Η ανάδυση της Τεχνητής Νοημοσύνης”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

6ο Συμπόσιο Γυμνασίων Δικτύου UNESCO: “Η ανάδυση της Τεχνητής Νοημοσύνης”-Δηλώσεις Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή.

6ο Συμπόσιο Γυμνασίων Δικτύου UNESCO

Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή συμμετείχε στο 6ο Μαθητικό Συμπόσιο Γυμνασίων Αττικής του Δικτύου Συνδεδεμένων Σχολείων με την UNESCO με θέμα “Η ανάδυση της Τεχνητής Νοημοσύνης”, την Παρασκευή 16 Απριλίου.

Το Μαθητικό Συμπόσιο

συνδιοργανώθηκε από τη Γενική Διεύθυνση Διεθνών, Ευρωπαϊκών θεμάτων, Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων και της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO.

Το Δίκτυο Συνδεδεμένων Σχολείων

είναι μια μεγάλη παγκόσμια οικογένεια 11.550 σχολείων σε 182 χώρες, στην οποία ανήκει και η Ελλάδα.

Σήμερα αριθμεί, στη χώρα μας, 260  σχολεία όλων των βαθμίδων, ενώ διαρκώς εντάσσονται νέα μέλη με ενεργό συμμετοχή.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Η κα Μακρή ευχαρίστησε τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κ.Πιερρακάκη, για την παρουσία του και τον εγκάρδιο χαιρετισμό του, καθώς και τους διοργανωτές για το συντονισμό και την υλοποίηση του συμποσίου.

Τις θερμότερες ευχαριστίες της, όμως,

η Υφυπουργός Παιδείας τις απηύθυνε προς τους εκπαιδευτικούς, τις μαθήτριες και τους  μαθητές, που είχαν τον πρώτο λόγο σε αυτή τη δράση.

Η Υφυπουργός Παιδείας δήλωσε:

Το ενδιαφέρον της σχολικής κοινότητας για το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία, στον κόσμο, αποδεικνύεται έμπρακτα με την εκπόνηση προγραμμάτων σε θέματα διεθνούς ενδιαφέροντος και προβληματισμού. Στόχος είναι η απόκτηση γνώσεων, ο σεβασμός στις πανανθρώπινες αξίες, η συμμετοχή στην παγκόσμια κοινότητα.

Φέτος η συνάντηση αυτή πραγματοποιείται διαδικτυακά παραμένοντας στην ουσία, στη συζήτηση με ευγενή άμιλλα σε Επιτροπές και στην παρουσίαση των πορισμάτων στην ολομέλεια. 

Το θέμα της συζήτησής μας έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον,

καθώς είναι μέρος της ζωής μας και βρίσκει εφαρμογή σε πτυχές, που, ίσως κάποιες φορές, δεν αντιλαμβανόμαστε, ότι συνδέονται με την Τεχνητή νοημοσύνη, όπως η αναγνώριση προσώπου, η αυτόματη διόρθωση, οι αλγόριθμοι για την αναζήτηση στοιχείων και πρόταση λύσεων, όπως τώρα με την πανδημία, οι ψηφιακοί βοηθοί, η αυτόματη πλοήγηση, οι αισθητήρες για τη στάθμευση  και πολλά άλλα”.

Η UNESCO έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στη θεματική αυτή

και έχει αναπτύξει ένα κείμενο, μια Σύσταση, προκειμένου να υιοθετηθεί από τα κράτη –μέλη, ώστε  να διασφαλιστεί η ηθική διάσταση, τα ανθρώπινα δικαιώματα και η σωστή χρήση σε όφελος των ανθρώπων και  του πλανήτη.

Η κα Μακρή συμπλήρωσε:

Είμαι σίγουρη ότι μέσα από την έρευνα σας έχετε ανακαλύψει πολλά περισσότερα, πολλές ακόμα παραμέτρους και θα περιμένω με χαρά τα πορίσματα των Επιτροπών, τις απόψεις και τις προτάσεις σας.

Συγχαίρω, για ακόμα μια φορά, τους εκπαιδευτικούς για τη στήριξη και την προετοιμασία των ομάδων αλλά, πάνω από όλα, θέλω να συγχαρώ τους μαθητές και τις μαθήτριες που ερευνούν, διαμορφώνουν άποψη και  έχουν τη δεξιότητα να την υποστηρίζουν με επιχειρήματα.

Αυτή είναι εικόνα του ενεργού παγκοσμίου πολίτη, που καλείται να ζήσει σε έναν κόσμο με πολλές προκλήσεις”.

Δείτε επίσης

Τηλεκπαίδευση: Τι απάντησε η Ζέττα Μακρή στη Βουλή στο ότι οι εκπαιδευτικοί επωμίζονται το κόστος
Ερευνα ΚΕΜΕΤΕ για την Τηλεκπαίδευση: Μορφωτικές ανισότητες και συνέπειες στα εργασιακά δικαιώματα
 Νόμος 4795/2021-Αρθρο 39: Ρυθμίσεις πειθαρχικών παραπτωμάτων-ποινών-θέση σε αργία δημοσίων υπαλλήλων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση